Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Tenker på gis bort sidene på Facebook og finn. Hvis man henter noe fint hos noen, men ombestemmer seg og vil heller bli kvitt det igjen. Greit å selge tingen da? Hvis man trenger penger? Anonymous poster hash: 0f005...465
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Så lenge du ikke aktivt spekulerer i det så er det ok. Anonymous poster hash: ae6cb...437
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 JEG synes det er en smule moralsk forkastelig, MEN det er ikke ulovlig! Anonymous poster hash: 8d888...23f
sug lut Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Selvsagt. Men får du noe gratis på en hjelpeside og velger å selge det kommer du til helvete. Finn og andre gis-bort-sider er derimot fritt fram.
piranha Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Det er meg revnende likegyldig hva folk gjør med de tingene jeg velger å gi bort. Hadde jeg vært ute etter å få noen kroner for de så hadde jeg solgt dem selv. Det som derimot er irriterende er å sitte å vente på folk som skal hente ting de får gratis og ikke dukker opp, for så å få en melding om at det hadde vært fint om jeg kunne levere tingene i stedet. Det skal strengt tatt i koste meg noe å gi bort ting
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Jeg synes ikke det er greit. Får man noe, og så ikke trenger det/vil ha det lengre, da gir man det videre (gratis). Anonymous poster hash: 27d03...e2b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Helt uproblematisk. "Gi bort"-siden på Finn er nå tross alt ikke veldedighet. Jeg gir bort når jeg vil bli kvitt ting raskt, eller når jeg er usikker på om gjenstandene har noen verdi. Om jeg har bommet og gitt bort noe andre kan tjene penger på er det kun min dumhet, deres gevinst. Null stress. Anonymous poster hash: 6b4dd...f09
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Tenker på gis bort sidene på Facebook og finn. Hvis man henter noe fint hos noen, men ombestemmer seg og vil heller bli kvitt det igjen. Greit å selge tingen da? Hvis man trenger penger? Anonymous poster hash: 0f005...465 Jeg synes ikke det er greit å selge noe en har fått rett etterpå. Ga bort noen plagg til dattera til veninna mi, som ho sa barnet sittctrengte. Få dager etterpå, så lå det ute til salgs. Anonymous poster hash: 6938b...691
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Syns det faktisk er skikkelig dårlig gjort, da kan andre som faktisk VIL ha det som blir gitt bort FÅ det, i stedenfor at gribber får det gratis også selger det. Anonymous poster hash: 863b2...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå