Gå til innhold

Jeg fryser hele tiden, alltid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alltid kald på føttene, iskald. Selv om jeg har ullstømper og tovatøfler på meg så er jeg kald..

Nå er det 23grader her på stua og jeg fryser skikkelig.

Legen har sjekket stoffskiftet mitt, men det var vist normalt. Jeg er ganske ofre sliten, uten særlig grunn.

Noen andre som fryser konstant?

Anonymous poster hash: 84b2a...6bd

Fortsetter under...

Skrevet

Me too, men har kronisk anemi, som er sånn passe under kontroll detsom jeg regelmessig tar jerntilskudd.

Utover det, fryser jeg hele tiden. Også når jeg spiser eller er i syden. Alltid kald! Legen kan ikke forklare det, alle blodprøver er fine forutenom jern.

Anonymous poster hash: 19593...ac9

Skrevet

Jag fryser ofte og når det er verst føler jeg meg kald i skjelettet. Som om jeg fryser innvendig. Blir veldig fort sliten, har ikke energi til å yte mer enn det jeg må for å komme gjennom dagene. Håper det bedrer seg litt når det blir sommer.

Anonymous poster hash: b8571...616

Skrevet

Har du resultatene fra stoffskifteblodprøvene?

Skrevet

Har du sjekket d-vitamin nivåene? Om de er lave fryser man, som man har is inni beina.

Skrevet

Jag fryser ofte og når det er verst føler jeg meg kald i skjelettet. Som om jeg fryser innvendig. Blir veldig fort sliten, har ikke energi til å yte mer enn det jeg må for å komme gjennom dagene. Håper det bedrer seg litt når det blir sommer.

Anonymous poster hash: b8571...616

Jaaa! Det er akkurat sånn, føler at alle bein inni meg er iskalde, sånn at jeg fryse innvendig!

Annonse

Skrevet

Nei, desverre, var bare legen min som sa de var normale..

Hva tenkte du på da?

Skrevet

Har du sjekket d-vitamin nivåene? Om de er lave fryser man, som man har is inni beina.

Vet ikke om det ble sjekket.

Skrevet

Nei, desverre, var bare legen min som sa de var normale..

Hva tenkte du på da?

Litt forsiktig sagt er det ikke alle leger som er like dyktige på stoffskifte, og som sier alt er normalt selv om ikke alt er helt normalt. ;)

Skrevet

Har det akkurat som dere andre beskriver. Særlig det der med å fryse "inni seg". Kan av og til kjenne med tungen over tennene og kjenne at de er helt kalde... Er samme greia sommer som vinter. Kjernetemperaturen min ligger rundt 35,5-36,2. I tillegg også sliten, vimsete og plagsomt dårlig hukommelse (sånn at det er et problem i jobben. Er redd jeg blir sett på som uprofesjonell. Har en kalender som jeg skriver ned ting i, men av og til glemmer jeg det..). Vet ikke hvorvidt disse tingene har en sammenheng eller ikke, men. Mistenker lavt stoffskifte, tok en kontroll hos legen, men har glemt å ringe å sjekke resultatet 😣

Nå er jeg imidlertid gravid, og føler meg normal i temperaturen. Regner med det kan ha med den økte blodmengden osv.

Anonymous poster hash: f7102...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...