Gå til innhold

Er dette et godt eller dårlig tegn?..

Anbefalte innlegg

Er 8 dpo og har siden i går hatt "menssmerter", kjennes sånn ut hvertfall. Venter ikke mensen før søndag ca. Klarte ikke dy meg og tok en billigtest nå i ettermiddag men den var (selvsagt) negativ. Noen som har opplevd "menssmerter" på denne måten? Er det et bra tegn eller motsatt? .. Hilsen utålmodig og spent.

Anonymous poster hash: 371c3...888

Fortsetter under...

Er 8 dpo og har siden i går hatt "menssmerter", kjennes sånn ut hvertfall. Venter ikke mensen før søndag ca. Klarte ikke dy meg og tok en billigtest nå i ettermiddag men den var (selvsagt) negativ. Noen som har opplevd "menssmerter" på denne måten? Er det et bra tegn eller motsatt? .. Hilsen utålmodig og spent.

Hei! Jeg har det sånn også. Venter mensen på lørdag. Har også mensen smerter, har hatt det i 6 dager nå. Stikker nede i siden når jeg nyser, men bare negativ test:/

Anonymous poster hash: 8e081...bb8

Det er ikke rart dere får negativ når dere tester nesten en uke før ikm. Hver måned mellom El og mensen så får jeg smerter som ligner menssmerter,er oppblåst, ømme bryster, stikninger osv. Symptomene mellom eggløsning og mensen ligner veldig på symptomer man har når man er gravid. Så det er veldig vanskelig å si. Beste er å vente med å teste når du nærmer deg ikm. :-)

Takk for svar:) Grunnen til at jeg spør, og ga etter for fristelsen til å teste for tidlig, er at jeg ikke pleier ha slik "vondt" så lenge før mensen. Jeg kan ikke huske det har vært sånn de andre gangene jeg har vært gravid heller, men da har jeg ikke kjent etter like ivrig heller.. Følelsen er en slags blanding av menssmerter (svake) og kynnere (svake). Mest sannsynlig bare innbilt svangerskap etc, men blir jo smårar.. Får bare vente og se.. HI

Jeg har hatt mensmurringer veldig tidlig og ømt i korsryggen å ikke vært gravid, mens denne gangen er det nesten bare de symptomene jeg har hatt og fikk positiv test 12 dpo. Men denne gangen har de vært litt anderledes og mer konstante

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...