Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #26 Skrevet 8. juni 2015 Regner med du har barn siden du er på denne nettsiden? At du i det hele tatt vurderer å flytte sammen med en mann som behandler et dyr så dårlig er over min fatteevne. Hans omsorg for denne hunden sier veldig mye om hans personlighet, og det er ikke positive ting! Jeg har ikke hund selv, fordi jeg heller ikke orker følge opp stell, mosjon, støvsuging og det som hører med. Men jeg er glad i dyr, og en mann som behandlet et dyr som er helt prisgitt hans omsorg hadde jeg viket langt unna! Anonymous poster hash: 30834...ce1 Jeg er ikke HI, men må bare dele at jeg er ei ung jente på 20 år uten barn. Jeg er helt avhengig av å sjekke denne siden flere ganger daglig. Er så mye skrudde mennesker her inne at det er bare å finne frem popcornet og kose seg i sofaen :-) Hvem trenger annen underholdning når man har denne nettsiden? Anonymous poster hash: 2d63d...57f Hehe, enig. Har vært her noen år nå og min tid her inne er egentlig over men jeg klarer ikke slette meg som bruker. Må nok melde meg inn i AD, anonyme dibbere og få en sponsor som kan hjelpe meg ut herfra Anonymous poster hash: f20a9...51c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #27 Skrevet 8. juni 2015 Hi bare forsvant....? Anonymous poster hash: b94c2...0f9
pifi med tre nurk Skrevet 8. juni 2015 #28 Skrevet 8. juni 2015 Om ikke avliving av mannen er helt innafor, så bør i hvertfall omplassering av Deg og dine evt barn være det. Aldri i livet om jeg ville vært kjæreste med en som med viten og vilje drev vanskjøtsel av dyr og du er desverre ikke det spøtt bedre som ikke gjør noe med det HI!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #29 Skrevet 8. juni 2015 Jeg liker heller ikke hunder. Det er ikke ett dyr jeg noensinne har ønsket meg! Men så møtte jeg mannen min å han hadde hund. Det hadde vært helt feil av meg å ønske at han skulle avlive hunden sin! Selvfølgelig vil han ikke det! Han hadde hatt hunden i mange år før han møtte meg å jeg forstår at han selvfølgelig var glad i hunden sin! Vi flyttet sammen å jeg har vært veldig irritert over hundehår, sikkel og div andre ting hunder fører med seg, men jeg klarte da sannelig å bli glad i denne hunden allikevel. Han ble ett familiemedlem for meg også. Selv om jeg aldri har kunne fordra hunder før så koset jeg meg som hundeeier i 5 år. Da måtte han avlives pga helsen å det var kjempe trist for alle sammen. Vi kommer ikke til å skaffe oss noen ny hund, men det kunne ikke falt meg inn å be mannen om å avlive hunden han hadde før han møtte meg! Om det hadde vært så dealbreaker så skulle jeg ha funnet meg en annen mann! Anonymous poster hash: d3463...959
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #30 Skrevet 9. juni 2015 Hi bare forsvant....? Anonymous poster hash: b94c2...0f9 Hun fikk vel ikke den ønskede/forventede responsen og støtten. Anonymous poster hash: d3b2f...f83
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #31 Skrevet 9. juni 2015 Vi vet jo ikke forhistorien her. Kan være en tidligere nervøs, omplassert hund han har overtatt. Enda godt han ikke har barn. Hva om du ikke likte barnet, plassert det i fosterhjem eller vært 100% hos mor? Anonymous poster hash: cac50...00e
Jea16 Skrevet 9. juni 2015 #32 Skrevet 9. juni 2015 Hunder kan alltids jobbes med, gi det litt tid og trening. Gjør han/henne tryggere og vis(uten kjeft) at h*n skal gjøre fra seg ute. Gi ros når hunden klarer å gjøre fra seg ute. ))
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #33 Skrevet 9. juni 2015 Herregud, det er stor forskjell på et dyr som lider som du ikke nødvendigvis kan prate deg til bunns i problemene med enn å skulle omplassere og avlive unger.. Som jeg sa før her HI, jeg forstår følelsene deres.. Og som mange andre har sagt her også, finn ut av hvorfor bikkja lider.. Det høres ikke ut som en sympatisk mann. Hunden kan få hjelp om dere jobber med den, mannen er jeg mer usikker på! Anonymous poster hash: dc3b8...c9b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #34 Skrevet 9. juni 2015 Jeg forstår hva dere mener. Det er ikke bare for min del jeg vil få bort hunden, men også for hunden sin egen del. Hunder har det ikke bra og er veldig nervøs og usikker. Hunden blir tatt dårlig vare på. Både ift mat, stell og trim. Jeg vil ikke ende opp som den som må ta vare på hunden den dagen vi flytter sammen igjen. Hi Anonymous poster hash: 330bc...9e1 Og denne fyren skal du bygge en fremtid sammen med? Med barn, hus eiendom og annet ansvar i bildet? Sorry, kan ikke si annet enn lykke til... Men med de holdningene dere begge har passer dere sikkert bra sammen. Husk kondom! Anonymous poster hash: 32334...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå