Gå til innhold

ikm uke 28 😙

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neineinei, ingen gratulasjoner. Er søren ikke sikker på om jeg ser streken lengre. Tusen tanker i hodet.

Dette opplevde jeg med di første to testene jeg tok. Det var billigtester, og den svaaaaake streken kom ikke før etter 10-15 min kanskje. Tok da en digital, og da sto det gravid.. nå Hver dag siden har jeg tatt et par billigtester, og den svaaake streken kommer fortsatt etter 10-15 min.. Kanksje jeg ikke er gravid likavell..jeg vet ikke. Har ikm på fredag, så får bare håpe hcg stiger snart, så jeg kan slå fast om jeg er det eller ikke. Krysser fingre og tær for deg :)

Annonse

Neineinei, ingen gratulasjoner. Er søren ikke sikker på om jeg ser streken lengre. Tusen tanker i hodet.

Dette opplevde jeg med di første to testene jeg tok. Det var billigtester, og den svaaaaake streken kom ikke før etter 10-15 min kanskje. Tok da en digital, og da sto det gravid.. nå Hver dag siden har jeg tatt et par billigtester, og den svaaake streken kommer fortsatt etter 10-15 min.. Kanksje jeg ikke er gravid likavell..jeg vet ikke. Har ikm på fredag, så får bare håpe hcg stiger snart, så jeg kan slå fast om jeg er det eller ikke. Krysser fingre og tær for deg :)

Hvor svak var den? Så du den godt? Ble så usikker nå om jeg bare ønske-så den streken på min test :P

Krysser fingrene for deg også!:)

Hvor svak var den? Så du den godt? Ble så usikker nå om jeg bare ønske-så den streken på min test :P

Krysser fingrene for deg også! :)

den var veldig svak..så svak at jeg måtte stå i vinduet for å skimte den.. Men den ble Litt mere synlig etter et par timer..rart dette :P Har nå tatt hver dag av disse billigtestene, og man kan ikke se streken bedre, eller tidligere selv om det har gått flere dager siden første test som var på fredag. Men jeg dro nå å kjøpte en til digital, som jeg tok nå nettopp, altså ikke på morgenurin. Der står det også gravid. 

Jeg bruker samme type tester og jeg var ganske sikker på at streken skulle komme lengre ned? Det er iallfall lengre ned man ser "avtrykk" av hvor streken skal komme...? Så merkelig, men jeg ser antydning til svak strek lengre opp på din ja, krysser fingrene !!

Annonse

Hei Jenter,

Jeg har vært litt inn og ut av forumet. Var veldig aktiv her med nr 1, men så gav jeg litt opp etter 4pp på nummer 2....

Har IKM denne uka, og testet med billigtester i dag tidlig. Fikk litt sjokk når det plutselig lyste to streker foran meg (hadde bare latt testen ligge og glemte å sjekke den innen tidsfristen). Måtte selvsagt ta en til for å se om det kom strek på den andre også - det gjorde det :)

Fikk kjøpt meg en digital graviditetstest som lyste "gravid" :) Krysser fingrene for alle dere med IKM denne uka. Drysser mye babystøv denne vei. MASSE lykke til jenter.

Ikm i dag.. Ingen tr.. Har ikke trua heller siden vi skal i gang med 2. Ivf forsøk i august.. Sikkert kluss med syklusen etter mye hormoninnskudd:P

Tok en test for to dager siden som var negativ.

Meeen den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... Prøver jeg å overbevise meg selv om! 😂👏🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...