GĂ„ til innhold

ikm uke 28 😙

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk😊

HĂ„per spiren klamrer seg fast!

SmÞre seg m tÄlmodighet til fÞrste ul.

PrÞver ikke bekymre meg, men har sÄ lite symptomer.

Sterk positiv test idag, sÄ er ingen tvil. Men slik var det sist mnd ogsÄ, men begynte da Ä blÞ to dager etter ikm.

Gjest Turid87

NÄ nÊrmer uka vÄr seg. Jeg har ikm sÞndag og tester ikke fÞr tidligst lÞrdag hvis jeg skulle fÞle meg gravid, og det er jo over en uke til. FÄr underholde meg med deres testing enn sÄ lenge.

Krysser fingrene for alle sammen og hÄper mange blir gravide! PÄskebaby hadde vÊrt sÄ fantastisk :-)

Annonse

Her kom tr en dag fÞr forventet, sÄ da er vi kun en - to sykluser fÞr det blir prÞverÞr... Hva om det ikke virker, hva skal vi gjÞre da :-(

Jeg skjĂžnner godt frustrasjonen din!

Vi er i gang med ivf karusellen. Men det eneste jeg kan si til deg er Ä prÞve Ä ta en pp, et forsÞk om gangen. Ikke tenke "hva om det aldri gÄr?"

Vi skal i gang med fosĂžk nr to til hĂžsten.

Jeg tenker at det er en pakke pÄ tre forsÞk. GÄr det fÞr det er det bonus.

Men sÄ klart det gjÞr vondt Ä ikke lykkes.

La deg self fÄ fÞle det du vil. Det er ingen fasit svar pÄ hva som er best Ä gjÞre.. Det er frustrerende og vondt uansett.

Heier pĂ„ deg! 💜

Her kom tr en dag fÞr forventet, sÄ da er vi kun en - to sykluser fÞr det blir prÞverÞr... Hva om det ikke virker, hva skal vi gjÞre da :-(

Jeg skjĂžnner godt frustrasjonen din!

Vi er i gang med ivf karusellen. Men det eneste jeg kan si til deg er Ä prÞve Ä ta en pp, et forsÞk om gangen. Ikke tenke "hva om det aldri gÄr?"

Vi skal i gang med fosĂžk nr to til hĂžsten.

Jeg tenker at det er en pakke pÄ tre forsÞk. GÄr det fÞr det er det bonus.

Men sÄ klart det gjÞr vondt Ä ikke lykkes.

La deg self fÄ fÞle det du vil. Det er ingen fasit svar pÄ hva som er best Ä gjÞre.. Det er frustrerende og vondt uansett.

Heier pĂ„ deg! 💜

Tusen takk For gode ord , det trengtes :-)

Hei :) jeg har som sagt ikke ikm fÞr 10 juli, men klarte ikke Ä dy meg pÄ fredag sÄ jeg tok to billigtester..etter en stund kunne jeg skimte en svaaak strek.. Dro da pÄ apoteket og kjÞpte en fra clearblue. Der sto det gravid :-)

Hei :) jeg har som sagt ikke ikm fÞr 10 juli, men klarte ikke Ä dy meg pÄ fredag sÄ jeg tok to billigtester..etter en stund kunne jeg skimte en svaaak strek.. Dro da pÄ apoteket og kjÞpte en fra clearblue. Der sto det gravid :-)

Gratulerer! IKM 10.juli her ogsÄ, testet i dag, neg. :/

Annonse

Ikm i dag i fĂžlge "app-beregninger" 😂 kjenner mens-lignende smerter, men tviler pĂ„ TR viser seg .... Har ikke regelmessig og heller ikke egglĂžsning av meg selv. Gleder meg iallefall til TR kommer til slutt, sĂ„ jeg kan ta enda en pergo :-)

Gratulerer Lykkeligmamma !! :D

Her kom menssmertene i dag. Venter ikke mensen fĂžr fredag, men denne syklusen har tullet med meg fĂžr...

Noen som har opplevd Ä fÄ en svaaaak strek pÄ billigtest, etter tidsfristen, og likevel vÊrt gravid?

Endret av am0r

ja 😁 tok den pĂ„ kvelden da jeg var 10 dpo og fikk sĂ„ svak strek at jeg kun sĂ„ den i sterkt lys. tok ny morgenen etter, da var den synlig innen 5 min og litt sterkere selv om den fortsatt var svak. pĂ„ kvelden samme dag var den lett synlig :) 4 dager etter var den like sterk som teststrek 😊😊😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...