Gå til innhold

ikm uke 28 😙

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også positiv El test søndag og mandag forrige uke Har du noen symptomer? Jeg har merket utrolig dårlig humør, kviser og ømme pupper, alle disse 3 tingene er ting jeg aldri pleier å ha, så jeg duger til meg alt av "unormale" symptomer og håper på det beste

Hei, ingen symptomer enda :( men, jeg merket et utrolig dårlig humør i går jeg også. Skikkelig grinete..

Kan jeg spørre deg om hvor lenge dere holdt på? Jeg lurer litt på om jeg egentlig har el en dag etter negativ el test (altså tirsdag denne mnd.).. og at vi slutter litt for tidlig med å legge inn aksjer.. 

Endret av skunkenblomst

Fortsetter under...

Vi hadde sex torsdag, lørdag, søndag og mandag. Regner med min El var mellom mandags natt -tirsdags morgen en gang, siden på tirsdags ettermiddag var testen negativ igjen. Det får holde 😊 det viktigste er å ha sex før El 😊

Ja, det har jeg også lest. Jeg hadde positiv el test mandag morgen og så var den negativ igjen kl. 14. Men, jeg hadde så sterke smerter på tirsdag at jeg begynte å lure på om el var da.. 

Vi hadde oss lørdag, søndag og mandag ettermiddag. ;)

Annonse

Hei :-) melder meg inn her :-) har ikm 9 jul, om syklusen er 35 dager denne mnd også :-) fikk elsmerter ei uke før el skulle vært her, så enten kom el tidligere, eller så var det smerter Før el :-) hvor tidlig er det forresten mulig og få positiv test? Lykke til alle sammen! :)

Gjest Turid87

Hei :-) melder meg inn her :-) har ikm 9 jul, om syklusen er 35 dager denne mnd også :-) fikk elsmerter ei uke før el skulle vært her, så enten kom el tidligere, eller så var det smerter Før el :-) hvor tidlig er det forresten mulig og få positiv test? Lykke til alle sammen! :)

Jeg vil tro det er mulig å få svak positiv test 8-9 dager etter eggløsning. Noen får tidligere, mange får senere. Jeg har ikke erfaring med å teste tidlig, og ønsker ikke å gjøre det fordi abortsannsynligheten er så utrolig stor før ikm. Lykke til! 

Jeg har forresten også opplevd eggløsningssmerter allerede 6 dager føl el. Jeg har el siste dagen jeg kjenner smerter.

Håper det er et godt tegn! :-)

Her har det skjedd litt av hvert i dag, kanskje jeg merker det utrolig godt siden jeg er på evig symptomjakt. Har hatt et slags "press" heeelt nederst i magen, og i kveld fikk jeg ømme brystvorter. Det er vel bare et tegn på at EL har vært tenker jeg. Og når jeg hosta i sta fikk jeg et kraftig stikk på venstre side 😆

Syns ellers det er stille her inne! Er det bare meg som liker å prate litt under denne laaaaange tiden mot testing?:)

Annonse

Her har det skjedd litt av hvert i dag, kanskje jeg merker det utrolig godt siden jeg er på evig symptomjakt. Har hatt et slags "press" heeelt nederst i magen, og i kveld fikk jeg ømme brystvorter. Det er vel bare et tegn på at EL har vært tenker jeg. Og når jeg hosta i sta fikk jeg et kraftig stikk på venstre side

Syns ellers det er stille her inne! Er det bare meg som liker å prate litt under denne laaaaange tiden mot testing?:)

Hei :) jeg er også veldig pratsom i denne laange tia :P har jo ikke ikm før 10 juli, men har såå lyst til å teste allerede :P legen sa til meg at man Kan få positiv test enkelte ganger allerede 7-8 dager etter befruktning.. Noen som har opplevd dette?

Her har det skjedd litt av hvert i dag, kanskje jeg merker det utrolig godt siden jeg er på evig symptomjakt. Har hatt et slags "press" heeelt nederst i magen, og i kveld fikk jeg ømme brystvorter. Det er vel bare et tegn på at EL har vært tenker jeg. Og når jeg hosta i sta fikk jeg et kraftig stikk på venstre side

Hei :) jeg er også veldig pratsom i denne laange tia :P har jo ikke ikm før 10 juli, men har såå lyst til å teste allerede :P legen sa til meg at man Kan få positiv test enkelte ganger allerede 7-8 dager etter befruktning.. Noen som har opplevd dette?

IKM samme dag!! 👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...