Gå til innhold

ikm uke 28 😙

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 6: mamma&skatt, Curious94, MammaTilEnPrins-ØnskerNr2
Tirsdag 7: Fisken2012
Onsdag 8:
Torsdag 9: Siot, Mammaen til Dennis Colin
Fredag 10: Baremeg1, am0r
Lørdag 11: 2guttaboys
Søndag 12: mamman123, Anonymsuperbruker pp 11

Jeg skjønner ikke dette... er sikker på at jeg allerede har hatt EL..! Fikk forrige mens 15.06. Kjente EL-murringer 22./23.06. Ifølge kalenderen skulle den komme 30.06. Hadde EL-slim, murringer osv. som jeg pleier ved EL. Dagen etter var det ikke slim, men knudrete hvitt som det pleier... Merkelig!! Mannen er på jobbreise, så får uansett ikke gjort så mye fra eller til denne måneden...

Annonse

hmmm.. nå ble jeg forvirret her. Tok en CB el test og billigtest ettee jeg fikk positiv på CBFM (testoman og ville bruke opp de jeg hadde igjen). Da fikk jeg positiv billigstrimmel, men negativ CB el test! satser på vanlig CB el test blir positiv i kveld, men rart ikke alle testene skulle vise det samme. Noen som har opplevd det samme som meg?

tok ny test av billigtest og CB i går kveld, da var også billigtesten negativ. CBFM viste derimot fullt utslag i dag også... hvordan skal jeg tolke det? Fikk lagt inn aksjer i går kveld, men i dag får vi det ikke til... i morgen er det vel antakelig for sent, eller hva tror dere?

Annonse

Her legges det inn aksjer annenhver dag.. Orker ikke mer😂✌️

Har ennå ikke fått positiv el test.. Men bruker de billigstrimlene og har vel egentlig aldri fått skikkelig positiv med dem..

Clerarblue fertillitetsmonitor som jeg brukte før fikk jeg positive el tester med..

Noen om opplever billigtester fra ebay upålitelig?😁

Jeg har billigtester fra Ebay, aldri fått positivt jeg heller. Derimot har jeg hatt veldig mye EL-slim (faktisk sånn at sambo reagerer og tror han er kongen fordi det er så vått der nede 😂 sorry ekle detaljer), i tillegg til murring nederst i magen, så "vet" at EL er her... :) håper jeg har rett.

Noen som vet om man kan få EL-slim, men at egget ikke slipper, og derfor ikke får positiv EL-test?

Har hørt at man kan EL selv om den viser negativ på test ☺ Men så vidt jeg har lest har man først EL-slim og deretter selve eggløsningen. Nå må du bare ha mye sex. EL slimet er jo ment for at sædcellene skal svømme effektivt mot egget som slippes. Har lest av lege at sædcellene ligger på lur og venter på egget 😉

Jeg ville stolt på kroppen mtp EL-slim! Fortsett og teste EL.

Jeg må le av deg "så pass at han tror han er konge" HAHAHA ☺☺

Endret av Nelly82

Man har el slim fra 2 til 6 dager. Men husk at El toppen kan vere om natta . Jeg tester opp til 3 til 4 ganger om dagen for å få med meg toppen . Kl 7 om morgon negativ, 2 negativ, 7 negativ men kl 12 om natta tegn til positiv og neste morgon kl 7 tegn til positiv og så neste testing kl 12 negativ.

Anonymous poster hash: 2bfd5...8a9

Man har el slim fra 2 til 6 dager. Men husk at El toppen kan vere om natta . Jeg tester opp til 3 til 4 ganger om dagen for å få med meg toppen . Kl 7 om morgon negativ, 2 negativ, 7 negativ men kl 12 om natta tegn til positiv og neste morgon kl 7 tegn til positiv og så neste testing kl 12 negativ.

Anonymous poster hash: 2bfd5...8a9

Å hjelpes.. 😂 Merker at dette gidder jeg faktisk ikke, haha! Har ennå et ganske avslappet forhold til dette, heldigvis ☺️

Hei! Slenger meg på her. IKM 6. juli. Er vel ca 6 DPO i dag. Hadde positiv el test søndag og mandag. Tror el var på mandag, men jammen med ikke sikker. Vi stoppet med å legge inn aksjer på mandag ettermiddag, så håper det holder..

Jeg hadde også positiv El test søndag og mandag forrige uke 😊 Har du noen symptomer? Jeg har merket utrolig dårlig humør, kviser og ømme pupper, alle disse 3 tingene er ting jeg aldri pleier å ha, så jeg duger til meg alt av "unormale" symptomer og håper på det beste 😊

5 dpo her, og i dag morges fikk jeg en bitteliten blødning...friskt blod, men ikke mye...og nå er det bare bittelitt brunt. Pleier å ha det sånn ett par dager før mens, men ikke så tidlig som dette...merkelig!

Festeblødning???

Jeg tenkte tanken jeg også, men har aldri hatt det før....og har vært gravid rimelig mange ganger...7 ganger faktisk (men har bare to barn)... Vi får bare se om det kommer mer, eller hva som skjer...altfor tidlig å teste enda hvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...