Gå til innhold

ikm uke 28 😙

Anbefalte innlegg

Kunne ikke se det var laget en ikm gruppe for uke 28 😊

Her har jeg ikm I morgen, men negativ test idag, så da er det bare å stålsette seg for pp 2 ☺

Setter meg ikke opp på noen eksakt dato enda for El kan variere litt med et par dager fra eller til!

Krysser fingrene for mange positive g-tester på denne ikm gruppa 😆

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144219678-ikm-uke-28-%F0%9F%98%99/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Da skal jeg inn her!

Mistet oversikten over hvilken pp vi er i. Men har akkurat vært igjennom et mislykket forsøk med Icsi. Klinikken har stengt i sommer mnd så får ikke sette inn egget jeg har på frys før i august... Meeeen vi prøver uansett vi!

Mirakelbabyer finnes det mange av!💜

Ikm 10 juli😊🌸

Lykke til!

Gjest Turid87

har dere noen spesielle råd/kjerringråd dere skal prøve denne pp? :)

Haha, ligge i 10 min etter sex, muligens med pute under rumpa. Pleier vanligvis å løpe rett på badet. Mannen har vært bortreist ved hver eggløsning. Det er han også denne gangen, både før og etter, men er hjemme selve eggløsningsdagen. Så sex på eggløsningsdagen prøver vi også (forhåpentligvis) denne mnd. Håper syklusen er i rute. Dere da?

Dag 12 idag og forventet El er på tirsdag 😊 Fikk nesten positiv El test igår kveld, dvs test streken var neeesten like sterk som ktr streken , så da vet jeg El nærmer seg 😊 vi har hatt sex annenhver dag den siste uka, og kommer til å ha det hver dag fremover nå - helt til El er over 😊

Positiv El test i kveld 😆😆 Helt etter klokka i og med at El er forventet på tirsdag og mine tester pleier Være positive I 2 dager Før de blir negative igjen 😊 Lagt inn masse gode aksjer denne helgen og tidligere i uka 😉 Får fortsette i 3-4 dager til 😇

Trodde jeg hadde IKM i uke 27, men ser nå at jeg har IKM 10.juli. :-)

Her har EL-slimet kommet i dag, neg. EL-test, men den kommer nok. :-) PP1 på første barn. :-)

Mandag 6: mamma&skatt, Curious94

Tirsdag 7:
Onsdag 8:
Torsdag 9: Siot, Mammaen til Dennis Colin
Fredag 10: Baremeg1, am0r
Lørdag 11: 2guttaboys
Søndag 12: mamman123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...