Gå til innhold

Sjarmen med tarmen og sviskekompott.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til orientering, dette er til alle mine tarmvenninner:

På fredag slang jeg med en sviskekompott i handlekurven, og i løpet av lørdag og søndag spiste jeg den opp, og på søndag begynte jeg å gå på do

. For å gjøre en lang dritthistorie kort: siden i går kveld har jeg vært på do kanskje 8 ganger, og hver gang har det jeg har produsert vært av normal konsistens og rikelig mengde. Tenk så mye møkk jeg har hatt inne i kroppen!

Jeg har rett og slett fått en neste ny kropp. Fra å være oppblåst med trykk høyt oppe i magen, er magen nå helt flat og midjen mange cm smalere. Det er nesten så jeg puster lettere også.

Jeg har rett og slett hatt så god effekt av dette at jeg tenker at dette kan redde mine smertefulle ferier som opstipert og gravid utseende.

Så dette går til mine forstoppede venninner, dere vet hvem dere er 😀

Anonymous poster hash: 2b7be...23a

Skrevet

Haha :D Fantastisk innlegg! Svisker kjøpes herved inn!

Anonymous poster hash: 1cf99...b4a
Skrevet

Ikke svisker. Sviskekompott. Svisker må du ev. bløtlegge godt før bruk. Det er nok sikrest å holde seg til kompotten

hi

Skrevet

Tips: du kan også lage dette selv og spise lunken sviskekompott. Legg svisker i bløt over natten ( dekk akkurat med vann) og kok dem i samme vannet noen min. Mos dem og spis :)

Anonymous poster hash: 8d377...e45

Skrevet

Bare en liten advarsel.

Ikke innta store mengder svisker før du legger ut på en lengre løpetur på et sted du er dårlig kjent.  (Ja, keg har gjort den tabben. De siste kilometerene tilbake til hotellet var en lidelse og løpstilen meget spessiell)

Anonymous poster hash: 83db5...38f
Skrevet

Herlig! Du høres ut som farmor😂😂😂

Anonymous poster hash: cac3f...320

Skrevet

Takk for informativ og interresant lesning. Jeg lurer veldig på om jeg skal følge i dine fotspor. Mulig det er lurt å vente til helgen, da det skjer altfor mye på kveldstid denne uken?

Men si meg. I tillegg til å være kjempeforstoppet, og også SE kjempeforstoppet ut, er jeg svanger med et barn, ventet i sommer.

Noen som vet om det er uheldig å kjøre denne detoxen som gravid?

Og en siste ting... Er det denne som gjelder: http://www.rollut.no/prestashop/dessert/11001352-sviskekompott-455g-nora-7039010058117.html

Anonymous poster hash: b1ce7...b0c

Skrevet

Sviskekompott er nydelig!! :)

Skrevet

Takk for informativ og interresant lesning. Jeg lurer veldig på om jeg skal følge i dine fotspor. Mulig det er lurt å vente til helgen, da det skjer altfor mye på kveldstid denne uken?

Men si meg. I tillegg til å være kjempeforstoppet, og også SE kjempeforstoppet ut, er jeg svanger med et barn, ventet i sommer.

Noen som vet om det er uheldig å kjøre denne detoxen som gravid?

Og en siste ting... Er det denne som gjelder: http://www.rollut.no/prestashop/dessert/11001352-sviskekompott-455g-nora-7039010058117.html

Anonymous poster hash: b1ce7...b0c

Jeg ble anbefalt denne kuren i svangerskapet :)

Anonymous poster hash: 8d377...e45

Skrevet

Hehe, farmor spiste lunken sviskekompott med kald melk på et par ganger i uken husker jeg. Skal se de gamle vet hva som skal til for å holde magen igang ;)

Anonymous poster hash: f27f5...c58
Skrevet

Ikke svisker. Sviskekompott. Svisker må du ev. bløtlegge godt før bruk. Det er nok sikrest å holde seg til kompotten

hi

Funker ikke "rå" svisker like bra??

Anonymous poster hash: fb945...5b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...