Gå til innhold

Noen som kan studentweb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på eksamenskarakteren min, og nederst under alle karakterene står det emner der deler av emnet ikke er bestått, og så står det arbeidskrav godkjent, men ingenting om eksamen i det emnet! Betyr det at jeg strøk? Stryker de meg dersom deler av eksamen var ganske dårlig, men en del veldig bra? Hva skal til for å stryke? Blir helt i fra meg her dersom dette betyr stryk!:(

Anonymous poster hash: e6c2b...19f

Fortsetter under...

Skrevet

Venter på eksamenskarakteren min, og nederst under alle karakterene står det emner der deler av emnet ikke er bestått, og så står det arbeidskrav godkjent, men ingenting om eksamen i det emnet! Betyr det at jeg strøk? Stryker de meg dersom deler av eksamen var ganske dårlig, men en del veldig bra? Hva skal til for å stryke? Blir helt i fra meg her dersom dette betyr stryk!:(

Har du tatt eksamen som privatist? I såfall er det fellessensur på disse 18. og 19. juni i år, da kommer karakterene dine disse dagene eller dagen etter :)

Om du ikke har tatt privatisteksamen ville jeg ringt skolen du går ved for å høre :)

Anonymous poster hash: 0460a...d00

Skrevet

Trykk på bare vis gyldige. Da ser du ikke det du ikke har bestått... Da kan du se om det er det samme som står på begge to, er det det har du ikke strøket på noe

Anonymous poster hash: 95a1a...97c

Skrevet

Emnet er jo ikke bestått før eksamen er rettet (og bestått).

I de emnene jeg ikke besto sto det F eller ikke bestått etter arbeidskravet/eksamen. Sto det ingenting betydde det at vurderingen ikke var komt enda.

Men det var ntnu sitt system, ikke sikkert at det er likt ved alle studiesteder.

Anonymous poster hash: 1a16b...000

Skrevet

Regner med at hun snakker om høyere utdanning, og der er det vel ingen fellessensur? Hvis du hadde strøket hadde det stått, hvis det emnet du venter på ikke står der har ikke resultatet kommet enda.

Skrevet

Emnet er jo ikke bestått før eksamen er rettet (og bestått).

I de emnene jeg ikke besto sto det F eller ikke bestått etter arbeidskravet/eksamen. Sto det ingenting betydde det at vurderingen ikke var komt enda.

Men det var ntnu sitt system, ikke sikkert at det er likt ved alle studiesteder.

Anonymous poster hash: 1a16b...000

Det kan være forskjellige krav på forskjellige studiesteder, men jeg vil tro at du må vente på at endelig sensur blir registrert før du får vite svaret? Sjekk emnesidene til emnet du tar eksamen i og se hva som står der, da kan det f.eks. stå noe om du må bestå alle deler av eksamen eller ikke får å få bestått.

Anonymous poster hash: 7382b...7ef

Annonse

Skrevet

Det står sensurfrist på studentweb, samme sted som du får kandidat ulmer og info ang eksamen du tok.

Jeg går på høgskole, da står det F/ikke bestått om det ikke er bestått.

Anonymous poster hash: faff7...aa2

Skrevet

Har studert ved UIT og jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du mener, men det er når karakteren er skrevet inn at sensuren har falt.

Om du har strøket skal det stå F når du trykker på "vis alle resultater" (mener det het det).  På "Fullførte og beståtte emner" vil alt du har bestått i vises.

Om det ikke står karakter bak eksamen din så er ikke sensuren falt enda.

Anonymous poster hash: c0bc6...0c2
Skrevet

Så det skal altså stå F dersom det er stryk? Og hvis det ikke står noenting har det ikke blitt vurdert enda? Er mange andre i klassen slm har fått son karakter nå... Blir så nervøs!.:(

Er høyere utdanning:)

Skrevet

Åh! Nå kom jeg inn på "bestill karakterutskrift", og jeg kunne velge om jeg ville bestille som det er eller om jeg vil vente til sensur kommer for eksamen jeg hadde i vår, inkludert den jeg trodde jeg strøk på! Puh! Da har jeg ikke fått enda! Da fortsetter jeg å vente i spenning! Blir nervevrak av dette!!!😖

Skrevet

Puh... Det ble ikke stryk!😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...