Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg kan tenke meg den er ca 6 mm i diameter. Jeg ser den uten å gjøre noe, men hvis jeg drar litt i huden på siden så kommer den helt tydelig fram. Den er ganske hard men ikke flyttbar. Ikke vond. Jeg kjenner jeg er bekymret, men er det god nok grunn for hastetime? Anonymous poster hash: 20a8b...f1a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Prøvde å ta bilde men det var ikke akkurat lett så bildet er dårlig. Her drar jeg ikke i huden rundt (men gjorde det rett før jeg tok bildet, derfor er jeg rød.) hi Anonymous poster hash: 20a8b...f1a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Jeg klarer ikke å se noen kul, men uansett, er du bekymret så kontakt legen. Anonymous poster hash: 565bf...f21
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg klarer ikke å se noen kul, men uansett, er du bekymret så kontakt legen. Anonymous poster hash: 565bf...f21
Stridsmøy Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Ser den. Ikke så stor... Men det er ikke lett å vurdere fra det bildet. Kan være så uskyldig som en kaplset fettklump. Ta kontakt med legen. Better safe than sorry. Å sjekke kuler er en god vane å ha.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Takk for svar dere, jeg fikk time allerede i dag. hi Anonymous poster hash: 20a8b...f1a
SuperFries Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Sikkert en innkapslet fettkul. Jeg har det samme. Har fjernet den en gang, men jammen om ikke den kom tilbake. Min ble misfarget etterhvert, og det var derfor jeg fjernet den.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Sikkert en innkapslet fettkul. Jeg har det samme. Har fjernet den en gang, men jammen om ikke den kom tilbake. Min ble misfarget etterhvert, og det var derfor jeg fjernet den. Takk for svar. Satser på at det er noe så enkelt, men syns det er greit å få sjekket opp. Den er så hard. hi Anonymous poster hash: 20a8b...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå