Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle gravide :)

Jeg lurer på hvor langt dere er på vei og om dere har begynt å få noe mage?

Ikke at jeg stresser med det, men når er det normalt at det vises en liten kul? Er kanskje for tidlig i første trimester, men hørt at de som har fått barn før får raskere mage..

Jeg derimot er nok bare mest oppblåst. Vet dere om dette varer langt ut i første trimester, eller er man konstant oppblåst til magen faktisk begynner å vokse?

Har en datter fra før på 8 år. Men med hun fikk jeg ikke før jeg var bortimot 20 uker mener jeg å huske.

:gravid:

Skrevet

Hei du :)

Jeg er gravid for 3. Gang nå, ( har 2 gutter fra før)

Er bare ca 6 uker på vei, men jeg er så oppblåst, det er nok ikke babyen min som har tatt så stor plass enda, men jeg ser faktisk gravid ut allerede :P

Skrevet

Jeg er andregangs. Har en sønn på 1 år og er 20 uker på vei nå. Magen er flatere enn den noen gang har vært. I første trim var jeg meget oppblåst, men det gikk over i uke 14-15. Nå er det ingen antydning til gravidmage lengre. Hadde jeg ikke kjent livmoren vokse når jeg ligger på ryggen så hadde jeg virkelig blitt bekymret. For her er det ingen tegn til babymage!

Anonymous poster hash: 9d677...ef3

Skrevet

Jeg er 6+1 , har 3 barn fra før.

Vises ingen mage her nei. Har gått ned en buksestørrelse pga kvalme og oppkast..

Husker ikke når magen kom med de andre. Men sist var det anntydning til mage i uke 14-15

Skrevet

oppblåst mage fra uke 5-6 allerede og øverste knapp i buksene er åpen😛 forrige gang hadde jeg mage hele første tiden og det ser ut som det blir det denne gang også. Så å skjule noen graviditet på sommeren med mage allerede, blir en utfordring 😛

Skrevet

Er 7+1 og har gått å sett ut som jeg var min 3 mnd helt siden jeg var 5+3. Har 2 barn fra før og en sa i 2011,også har jeg veeeldig framover vendt livmor så pleier å synes tidlig til meg. Men syntes det var ekstremt tidlig denne gangen. På de forrige graviditetene syntes det først når jeg var mellom uke 8 og 9.

Skrevet

Veldig oppblåst -helt fra uke 4, egentlig! Er i uke 9 nå, og kan kjenne en liten, fast kul over skambeinet. Er førstegangsgravid, men tror ikke den kulen er til å ta feil av 💜

Skrevet

Vanskelig å si akkurat når det skjedde, for har jo vært oppblåst og hoven. Men er nå 9+2 og har definitivt endret kroppsform. Er vanligvis en mellomting mellom timeglass og pære, så når jeg legger på meg er det ikke på magen. Nå har jeg gått opp en bh-størrelse og har mage som går utover. Ikke bare deler av dagen som i begynnelsen :) 

Jeg har fremoverlent livmor da, så har sett forskjell på magen hver gang jeg har hatt mensen også. Men ikke sånn som dette. 

Skrevet

Livmoren popper etter uke 16 og etter det er det en liten gravidmage. Du føler at du har mage før pga luft, men ta bilder og se tilbake så ser du at du egentlig hadde paddeflat mage :P

Skikkelig mage fikk jeg etter uke 20, men fremdeles liten. Hvor stor den blir er veldig individuelt .:)

Skrevet

Livmoren popper etter uke 16 og etter det er det en liten gravidmage. Du føler at du har mage før pga luft, men ta bilder og se tilbake så ser du at du egentlig hadde paddeflat mage :P

Skikkelig mage fikk jeg etter uke 20, men fremdeles liten. Hvor stor den blir er veldig individuelt .:)

Heldigvis er jeg ikke helt gæærn, for jeg venter to. Livmoren har ikke satt seg ennå, men snart håper jeg den er for stor til å drive å "ramle ned". Det synes jeg ikke er noe godt.

lufta gjør at jeg ser tjukk ut rundt midjen, men det har ingenting med kulen over skambeinet å gjøre ;)

Skrevet

9+1 ... er veldig oppblåst..
hahaha, knappen på buksa mi spratt av i dag :')

Skrevet

Jeg er 7+1 idag å synes magen vokser mer å mer. Syns nesten jeg ser ut som jeg er 5 måneder på vei på kvelden. Er sikkert bare oppblåst men bekymrer meg litt likevel. Kan ikke gå i vanlige bukser lengre.

Skrevet

Er bare 7+5 i dag, men er så oppblåst og øm i magen. Kosebuksa er eneste plagget jeg kan ha på hele dagen uten å måtte knappe opp. Men det er mest pga ubehag. Kvalmen har slått til for fullt, helt annerledes enn det var med nr 1. Jeg er ingen sylfide fra før, men heller ikke overvektig, så ser vel egentlig ut som jeg har lagt på meg mer enn gravidmage. Gleder meg til kvalmen og oppblåsheten gir seg og kan begynne å trekke inn magen igjen. Tror det var rundt uke 18 den begynte å vise sist gang, men husker ikke helt.

Skrevet

Er kun 5+3 her og har vært oppblåst før ikm, etterpå roet det seg ned for min del.

Med første følte jeg at jeg så ut til åvære veldig glad i mat fra uke 12 til uke 17. Andre gang kunne jeg ikke skjule gravidmagen fra uke 12...men da ble magen stor ganske raskt, og ble ikke større rundt uke 28(sånn ca)...

Det er jo 8 år siden siden sist svangerskap, så er veldig spent på når magen viser 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...