Gå til innhold

Noen erfraringer med Jysk sine Wellpur skum-madrasser? Elller andre gode skum-madrasser?

Anbefalte innlegg

Jeg må skifte ut luksus jensen-senga mi... Har funnet ut at det jeg sover absolutt best på i f t ryggen er "vanlige" skumgummimadrasser.. Men aner ikke hva som er forskjellen på en rimeligere variant, type ikea sine og f eks wellpur fra jysk som koster 2-3 tusen per 90 x200...

tempur er uaktuelt.. de funker ikke for meg.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 2f175...bd8

Fortsetter under...

Bytta til wellpur for noen mnd siden, og elsker madrassene. Aldri sovet så godt før 😊

Men uten å ha prøvd tempur, så er det vel samme prinsippet? Så hvis tempur ikke funker er kanskje ikke wellpur greia heller.

Annonse

Bytta til wellpur for noen mnd siden, og elsker madrassene. Aldri sovet så godt før

Men uten å ha prøvd tempur, så er det vel samme prinsippet? Så hvis tempur ikke funker er kanskje ikke wellpur greia heller.

Tempur er vel litt mer hard core ;) Hardere, kaldere og tyngre. Former seg enda bedre etter kroppen. Wellpur er litt mer light-versjon av tempur føler jeg :)

Jeg har overmadrass fra jysk som former seg etter kroppen, liker den veldig godt. tror jeg kommer til å bytte til samme type, men kanskje den tykkeste varianten da jeg elsker myke senger som omslutter og støtter meg.

Anonymous poster hash: 6d3cb...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...