Gå til innhold

Når fikk dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte med kynnere Rundt uke 15! Er også sykepleier og jobber i bofelleskap, har fått tilrettelegging og blitt fritatt fra tunge stell! Dette gjør at jeg klarer å være i fullt arbeid! Er viktig å ta vare på seg selv ! Det er ingen som takker deg etterpå om du presser seg for mye 😊

Kan kynnerne komme så tidlig som uke 13?? Jeg var myyyye plaget med kynnere sist svangerskap (fra uke 18-19)

Har så smått begynt å føle på noe som minner veldig om kynnere nå, men synes det er så tidlig. Jm sa at jeg mest sannsynlig ville bli plaget med det denne gangen også, siden jeg var så plaget som førstegangs. Hmm.. håper det ikke blir så ille :)

Annonse

I tidligere svangerskap har jeg fått dem veldig tidlig. Husker ikke nøyaktig, men det var mellom uke 12 og 15 hver gang. Denne gangen hadde jeg bare sporadiske kynnere før uke 18, og de er fortsatt "diskret" og ikke spesielt hyppig nå i uke 22. Lurer på om det kan ha sammenheng med at morkaka ligger foran nå? Enten det, eller så er livmora fortsatt "i form" etter forrige svangerskap, siden det er så kort tid siden :P

I uke 13 startet det her.. Jeg også er sykepleier, har ikke blitt fritatt noen ting ennå. Men merker at kynnerene er vonde etter tøffe arb.dager. Fastlegen sier at det er helt vanlig, og jeg er vel egentlig ikke så bekymret selv heller. Men får høre at jeg må senke tempoet litt- spørs om det er på tide å høre på det rådet.. :)

Anonymous poster hash: 4b36c...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...