Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Samboeren min har fått bevist at svømmerne hans ikke er på topp. Så blitt anbefalt assistert befruktning. Jeg har svært lite peiling på dette, men vi har funnet ut at vi vil gå for en privat klinikk mest sannsynlig i Oslo. Hvem er å anbefale? Jeg har 2 barn fra før.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144219452-ny-i-dette-trenger-r%C3%A5d-og-info/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!  

Vi startet behandling på fertilitetsklinikken, men fikk ikke gjennomført da vi fant ut at mannen min har kromosomfeil og det var årsaken og vi må derfor få PGD behandling.

Blir følgt opp av fertilitetsklinikken når vi går gjennom behandling i Brüssel og er kjempe fornøyde. Har jo ikke vært gjennom hele behandlingsforløpet og har ikke vært noen andre steder, men utfra det vi har opplevd er det bra.

:)

Min samboer har nesten ingen svømmere, de har måttet hente ut direkte fra testikkel. vi får offentlig behandling i Haugesund. Dette er vårt første forsøk og jeg er nå på rugedag 6:) vil egentlig bare si at vi er veldig fornøyd med offentlig behandling, selv om det er lang ventetid:) når det er sagt, hadde vi nok valgt privat dersom det hadde latt seg gjøre økonomisk sett:)

Mannen min har også trege svømmere og jeg har endo..

Vi holder til i Porsgrunn! Fertilitetsklinikken sør.. Også offentlig, og svært fornøyd med behandling og oppfølging så langt.

Er bare på første forsøk, hadde innsett onsdagen som var😊 så vi krysser alt!

Endret av Baremeg1

Hvor langt gikk tid tok det fra dere ble henvist til behandlingen hadde begynt?

Vi føler at tiden renner i fra oss, min samboer har hatt svært lyst på barn hele tiden, så han har kontrollert svømmerne sine siste to årene. Nå i april så hadde prøva blitt betydelig redusert, så da føler vi at ting haster litt. 

Annonse

Her var også få og late svømmere årsaken til ivf/icsi (siden kvaliteten var såpass dårlig).

Vi valgte ivf klinikken Oslo, strålende fornøyd med dem.

Vi ringte for samtale i slutten av august, fikk time innen få dager (dette var i fjor). Siden jeg ventet mensen bare noen dager etter samtalen spurte jeg om vi fikk starte opp med en gang. Det var helt greit siden vi var ferdig utredet. Så da var vi i gang i begynnelsen av september. Uttak og innsett i slutten av september. Med klaff på første. Så det gikk veldig fort.

Ta en ringerunde rundt, vi har bare vært på den ene klinikken.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 6c363...b6e

Hvor langt gikk tid tok det fra dere ble henvist til behandlingen hadde begynt?

Vi føler at tiden renner i fra oss, min samboer har hatt svært lyst på barn hele tiden, så han har kontrollert svømmerne sine siste to årene. Nå i april så hadde prøva blitt betydelig redusert, så da føler vi at ting haster litt.

Skjønner veldig godt hva dy mener med at tiden renner ut😊 det tok 6 mnd men hadde jeg ikke trengt operasjon hadde jeg startet etter 4-5 mnd. Kommer an på syklus også! Må starte på riktige dager😊 det var egentlig 8 mnd i Porsgerunn, men de må sette det, for da slipper de å sende ut forsinkelsesbrev! Så det er aldri så lenge som det står💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...