Gå til innhold

har dere guttenavn klart?;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vet ikke kjønn, så har snakket om begge deler. Jentenavn ble vi fort enige om. Men nå, en uke til termin, har vi fortsatt ikke noe guttenavn. Veldig vanskelig.. Der har vi så forskjellig smak.

Men det er ett vi begge liker godt å det er Max. Men jeg er usikker på det også 😛

Anonymous poster hash: 73ccb...777

Annonse

Vi skulle ha Adelèn til vårt barn, men det ble enda en gutt :) Og vi synes også guttenavn er vanskelige :P Spesielt når vi skal velge ut det fjerde :) hehe,. :ler:

Jeg liker Leander veldig godt, men kan ikke helt se for meg en mann med navnet Leander. blir litt for søtt kanskje. Ellers er vi innom Olai, Kasper, Fillip, Benjamin, Gustav.. ja, det svinger litt med dagene som går :) Men han trenger jo ikke å komme til verden med et navn :) Selv om gravidhormonene gjerne gjør meg litt stresset på det likevel :)

Annonse

Vi skulle ha Adelèn til vårt barn, men det ble enda en gutt :) Og vi synes også guttenavn er vanskelige :P Spesielt når vi skal velge ut det fjerde :) hehe,. :ler:

Jeg liker Leander veldig godt, men kan ikke helt se for meg en mann med navnet Leander. blir litt for søtt kanskje. Ellers er vi innom Olai, Kasper, Fillip, Benjamin, Gustav.. ja, det svinger litt med dagene som går :) Men han trenger jo ikke å komme til verden med et navn :) Selv om gravidhormonene gjerne gjør meg litt stresset på det likevel :)

Haha, da er vi i amme båt :D

Syns guttenavn blir vanskeligere og vanskeligere for hver gutt som blir født.

Veldig vanskelig med guttenavn. Er få av dem jeg synes er dugandes, og går selv for oppkalling, da jeg ikke klarer å grave frem godfølelsen for et guttenavn jeg ikke har noe forhold til fra før. Så her blir det en Johannes.

Ellers synes jeg Steffen og Daniel er fine navn, også utelukkende fordi jeg har et godt forhold til disse navnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...