Gå til innhold

hvilken grill er billig og grei?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en grill, men har et snevert budsjett. Max 3000 helst. Jeg har kikket litt, men ikke landet på noen enda, men vurderer nå sterkt å kjøpt på nettet. Har dere noen anbefalinger?

Absolutte krav er at det må være gassgrill med minst 2 brennere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144219407-hvilken-grill-er-billig-og-grei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo selvfølgelig litt an på hvor mye du griller og hva du ønsker deg.. Personlig ville jeg jo hatt en kullgrill men det er jo litt smak og behag :)

Hvis du går opp litt i pris så kan du få deg Weber Q3200 http://www.weber.com/grills/series/weber-q-series/3200

De fleste store byggvarehus kan bestille til deg så hadde kikket litt rundt på priser.

Anonymous poster hash: 395fe...618

Annonse

Ser dere unisont anbefaler weber. Slik jeg tenker så er det nok en god grill som jeg kommer til å kjøpe en gang, men økonomien min nå tillater ikke det. Jeg må derfor gå for en billigere, og heller kjøpe weber om noen år :) Takk for tips likevel :)

Jeg kjøpte den weberen på tilbud til knappe 3000 på Obs bygg i høst, vi trengte ny grill litt sånn plutselig . Den gamle og litt større weberen vår er på hytta. Den har stått utendørs(under tak, men likevel)i 23 år og er fortsatt ok. Den nye er mindre men betjener helt fint familie på 6 .

Ser dere unisont anbefaler weber. Slik jeg tenker så er det nok en god grill som jeg kommer til å kjøpe en gang, men økonomien min nå tillater ikke det. Jeg må derfor gå for en billigere, og heller kjøpe weber om noen år :) Takk for tips likevel :)

Ville ikke investert så mye som 3000 på en midlertidig grill! :o De billige grillene vil vare noen få år og være ganske bortkastede kroner.. Hva med å kjøpe en Weber Q2000 modell og heller selge den og oppgradere om noen år? En pent brukt Weber kan du få igjen litt penger for!

Anonymous poster hash: 395fe...618

Vi kjøpte en grill på Plantasjen til rundt 1000 kr, av merket Outback, i påvente av at vi fikk råd til Weber. Den haďde tre brennere og var helt grei. Nå som weberen (Spirit) er anskaffet, må jeg si at jeg iķke er spesielt imponert. Den er ikke dårlig, men jeg skjønner ikke helt all hypen rundt Weber.

Anonymous poster hash: 0c5e8...0e4

Annonse

Vi har ikke Weber, husker ikke merket i farta, men er kjempefornøyd. Jeg har ingen tro på at Weber er det eneste som duger altså!

Vi griller så ofte det lat seg gjøre og er alltid fornøyd med resultatet! Betalte rundt kr 2000 for den vi har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...