Svensk tjej Skrevet 7. juni 2015 #1 Del Skrevet 7. juni 2015 Hej! Jag är 38 år och sambon 45 år. Vi har två barn på 2,5 och 5,5. Pga mycket strul men preventionsmedel har vi som inte är så väldigt aktiva på området blivit gravida med nr 3. Jag har tänkt på 3 men tänkt att -nej, det har vi inte kapacitet till och sambon har i allafall tänkt så! Vi ska nu tänka lite på hur vi ska göra och diskutera för och emot. Blir ju ett stort beslut oavsett som man ska leva med. När man tänker på det är det viktigt att realiteten man ser framför sig är riktig. Varierar ju väldigt om man tycker att det blev VÄLDIGT mycket mer jobb eller om den största övergången var mellan 0-1 eller 2-3. Så kan det ju också bli annorlunda när barnen blir större med uppföljningen? Hur tycker ni som har 3 att det är/var i småbarnstiden och ev om ni kan berätta om ifall ni har vänner med erfarenheten när barnen kommer i skolålder med uppföljning etc? Hoppas någon kan ge mig lite insight Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144219376-ni-som-har-3-barn-hur-%C3%A4r-det/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå