Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Kjæresten min gir meg gaver hver gang han gjør/skal gjøre noe han vet sårer meg,eller noe han vet jeg missliker sterkt... Får en vond bismak av hele greia... Som at det liksom er greit å ikke vise respekt eller greit å såre meg bare han kjøper noe til meg... Jeg misliker det mer og mer... Hvorfor holder han på sånn? Og hvordan ta det opp uten at han begynner med standardsvar som at han syns jeg fortjente det,han så tingen og tenkte på meg osv. Det er ene og alene kun når han skal,eller har gjort noe som går negativt inn på meg. Aldri ellers... Anonymous poster hash: 598bd...fa9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Sånn var eksen til min venninne også. Var en dag vi handlet og hun la ut om en krangel de hadde. To timer etterpå møter vi kjæresten og han har med blomster og en gave. Plutselig var alt greit igjen. Dette hadde sikkert skjedd en til tre ganger i måneden. Jeg eksploderte på min venninne og kjefta på typen hennes. Hun tok til vettet den dagen og flyttet ut. Eksen brukte gaver som unnskyldning, smiske seg til noe og eventuelt gjøre opp for sin egen oppførsel. Prøvde hun å si imot så kom regla: Tenkte på deg bla, bla, bla... Ente med at eksen ble såret da min venninne sa han prøvde å kjøpe seg fri fra ansvar. Så min venninne ble den store stygge ulven. Du har allerede latt dette surre og gå. Trur virkelig ikke at denne mannen er moden nok iog vil forandre seg. DA VILLE HAN FORANDRET SEG FOR LENGE SIDEN, da dette ikke er normalt. Jeg så min venninne forsvinne mer og mer. Hun ble ei dørmatte uten like. Anonymous poster hash: 38fc3...cb4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Takk for svar. Leit å høre din venninnes opplevelse... Jeg syns ikke at disse gavene gjør det godt igjen,og det gir jeg han tydelig beskjed om også. Jeg må ta det opp med han,jeg orker ikke mer av dette,for de negative følelsene mine vokser for hver gang. Hi Anonymous poster hash: 598bd...fa9
pifi med tre nurk Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Har du tatt selve problemet med han da? At du blir såret?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Ja,det har jeg. Da kommer han med "unnskyld,det var ikke meningen at du skulle bli lei deg". Så fortsetter han å såre,unnskylde,kjøpe gaver... Hi Anonymous poster hash: 598bd...fa9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Nå har han reist av gårde på fest med venninner og eksen sin, som han forøvrig er bestevenn med. Selv skjønner han ikke hvorfor jeg syns det er så viktig å ha en god tone med min eks, men han har jeg tross alt barn med, så det er viktig med et godt samarbeid for dems skyld. Vi har ikke kontakt utenom barna. Men han skal nå selv på fest med sin bestevenn-eks. Selvom han vet at sånt sårer meg... Han sa ikke en gang fra at han skulle dit før han var der... Og så spør han: Går det bra med deg jenta mi? Nå gidder jeg ikke mer... På mandag får jeg sikkert en ny kopp med søt tekst, eller en bukett roser... Så er han liksom sååå lei seg... Dust... Hi. Anonymous poster hash: 598bd...fa9
Todii Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Leste hele tråden nå, og sitter igjen med dette spørsmålet: Hvorfor er dere egentlig sammen?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Det blir ikke noe mere "vi" fra og med når han er edru og jeg får sagt ifra at nok er nok... Jeg har ikke svart på siste sms hvor han spør og det går bra. Han har ikke skrevet eller ringt heller. Hi Anonymous poster hash: 598bd...fa9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 You go, girl. Han er jo idiot. Anonymous poster hash: 7a094...273
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Ærlig talt høres dere litt umodne ut. På fest med eksen osv Anonymous poster hash: 77cad...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå