Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Del Skrevet 6. juni 2015 Ikm dagen er i morgen. Var dum og testet tidlig, ja! Svak positiv test onsd, sterkere torsdag og knallpositiv fredag. Noen timer etter test fredag kom blødningen. Blør nå som en mens. Kvalmen kom onsdag, derfor jeg testet. Kvalmen er værre og værre for hver dag, og ille idag. Fått litt "fastere" og større bryster siste dagene, og først idag er de blitt ømme. Men jeg må jo ha hatt en SA? Må bare vente å teste til uka. Men skjønner ikke hvorfor symptomene er så sterke og forsterker seg til tross for blødning?!? Aldri hatt mensen v svangerskap, slik noen kan oppleve. Men kan det ha vært en "tvilling"? Ble konsert i Mai, kan dette ha noe å si for blødninger? Har også to livmor, to livmorhals. Skjønner lite. Umulig å vite forstår jeg, men bare spør om kanskje andre har erfaringer. Kjenner ligamensmerter og strålinger nedover innside lår. Ingen menssmerter. Anonymous poster hash: bf80c...08f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144219262-burde-ikke-symptomer-avta-ved-tidlig-sa/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå