Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Hvilken syns du smaker best? Hvis du ser helt bort fra sukkerinnhold. Cola, cola light, cola life eller cola zero? Dere som ikke drikker trenger ikke å svare Anonymous poster hash: 67c83...15c
Gjest Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Coca Cola er best på glassflske . Light på dispenser Life- Høgg Zero OK
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Cola Light eller Zero på glassflaske er best. Vanlig Cola har for mye sukker. Anonymous poster hash: 2abde...273
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Kun Cola orginal som funker her Anonymous poster hash: f9c6b...3fc
februarprins2013 Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 zero på flaske eller boks. eneste jeg drikker. vanlig cola drakk jeg helst fra glass eller boks, når jeg drakk det,men har kuttet det ut. Life har jeg smakt engang ikke god, og light er for lite kullsyre i at jeg liker den
Stridsmøy Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Coca cola er er best. Smaker aller best på glassflaske. Iskald boks kommer som god nr. 2. Light er greit nok. Samme med Zero. Life smaker HØGG. Den aller værste er den Coca Cola'en med vaniljesmak. Å fyttirakker'n for en forferdelig smak!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Drikker bare zero. Best fra boks, men kjøper stort sett 1,5 litere Anonymous poster hash: b77a6...7a7
Pobie Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Vanlig coca cola er best, men det drikker jeg veldig sjelden pga sukkerinnhold. Den varianten som er mest lik synes jeg er Life, og jeg synes den er god og drikker den gjerne. Men fremdeles litt for mye kalorier. Liker verken light eller zero spesielt godt, men synes light er den som ligner mest på vanlig cola.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Drikker mest zero pga sukker, men det finnes ingenting som en iskald glasscola (vanlig) en sommerdag ❤️ Anonymous poster hash: a9ef6...ade
Roheryn Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Vanlig cola. Aspartam smaker høgg, så zero greier jeg faktisk ikke å drikke. Light har jeg ikke smakt på årevis (men det er vel også aspartam?), og life var nedtur. Vanlig cola på boks eller glassflaske er fantastisk (og en av de tingene jeg gleder meg til når fødsel er overstått 😊 )
Mamma_til_2 Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Cola på gassflaske er best Så liker jeg faktisk colaen til grans bedre enn vanlig Coca Cola. Endret 6. juni 2015 av Mamma_til_2
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Vanlig cola er best. Den smaker best på boks synes jeg
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Vanlig cola i glassflaske er best. Drukket fra høye smale glass (sånn typisk longdrinkglass) er god nr 2, og deler plass med bokscola. Skal brusen være sukkerfri synes jeg pepsimax er bedre enn de andre colavariantene. Colalight var god før, men så endret de noe, og da ble den feil. Anonymous poster hash: 75b59...aa3
ellinore Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Cola light på glassflaske 👍🏻 synd ikke alle butikkene selger det
Jordbærblomst Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Iskald cola på glassflaske! Åh det er himmelsk.... Var litt for fristende tanke, merker jeg! Nå må jeg på butikken og handle til kvelden 😃
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Iskald cola på glassflaske! Åh det er himmelsk.... Var litt for fristende tanke, merker jeg! Nå må jeg på butikken og handle til kvelden 😃 Jeg kommer rett bak deg 👍 Anonymous poster hash: a9ef6...ade
Jordbærblomst Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Iskald cola på glassflaske! Åh det er himmelsk.... Var litt for fristende tanke, merker jeg! Nå må jeg på butikken og handle til kvelden 😃 Jeg kommer rett bak deg 👍 Anonymous poster hash: a9ef6...ade Haha! Da sier jeg "Skål!" Vi har en fortreffelig kveld foran oss. 😃👍
Appelsinpiken Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Er kun vanlig coca-cola som er godt. Liker både fra glassflaske, boks og plast
Mandala Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 Jeg syns vanlig cola og zero er like gode. Light er ikke særlig god og life har jeg ikke smakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå