Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Har en gutt på 5 år som elsker tegning og teip!han klistrer opp tegninger overalt og nå når jeg tok bort ene teipen så flasset malinga av tapeten...han ble jo sååå lei seg når jeg sa at vi måtte ta de bort, men jef foreslo å ha tegninger i fotoramme, men ble ikke veldig godt mottatt...hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: b66df...90b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg ville ikke ha tillat tape på veggen. Kjøp evt sånn tyggisgreier? Eller så hadde jeg bestemt at et visst antall bilder kunne henge opp i ramme.
*Nøtta* Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Gitt ham en egnet vegg. På rommet hans? På vårt soverom? I gangen?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Takk for svar!han er på gråten her...uff føler meg slem.... Anonymous poster hash: b66df...90b
Superdolly Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Sett teipen utenfor rekkevidde. Forklar at han ikke alene kan bestemme over dekoreringa på alle vegger i alle rom og gi ham fri tilgang for eksempel på sitt eget rom. Utover det bestemmer du hvor tegninger skal henges opp. Her i huset brukes kjøleskapet og til en vissgrad andre skapdører på kjøkkenet. Utover det har de fri adgang til å henge opp det de selv vil på sine egne rom. Dette inkluderer også døra inn til rommet, begge sider.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Sånne "tyggis" som man kan henge opp ark med kan gi stygge flekker som ikke går bort, har opplevd det selv. Mange flekker Anonymous poster hash: 57d57...d7b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Åj gir det stygge flekker??😬korktavle var en god ide!!😃😃 Anonymous poster hash: b66df...90b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Sånne "tyggis" som man kan henge opp ark med kan gi stygge flekker som ikke går bort, har opplevd det selv. Mange flekker Anonymous poster hash: 57d57...d7b De fjerna jeg enkelt ved å trykke en klump "tyggis" på! Anonymous poster hash: 6f1f2...2be
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Sånne "tyggis" som man kan henge opp ark med kan gi stygge flekker som ikke går bort, har opplevd det selv. Mange flekker Anonymous poster hash: 57d57...d7b De fjerna jeg enkelt ved å trykke en klump "tyggis" på! Anonymous poster hash: 6f1f2...2be Sånne "tyggis" som man kan henge opp ark med kan gi stygge flekker som ikke går bort, har opplevd det selv. Mange flekker Anonymous poster hash: 57d57...d7b De fjerna jeg enkelt ved å trykke en klump "tyggis" på! Anonymous poster hash: 6f1f2...2be Ja restene kan man fjerne med å gjøre sånn, men jeg mener ikke restene, det ble flekker som lignet på fettflekker, var noe som malingen hadde sugd til seg el noe sånt. Kan hende at det kommer an på malingen men jeg skal aldri bruke "tyggis" igjen. Anonymous poster hash: 57d57...d7b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Maskeringstape er fint til å henge opp ting med, ev. washi-tape eller hva det nå heter, sånn mønstrete papirtape. Anonymous poster hash: 997aa...9c3
Pengetreet Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Taggit (sånne tyggis greier ) Frøkna her i huset bruker de til å henge opp plakater på rommet sitt. Plakatene sitter godt, de er lette å ta ned og taggitene kan brukes på nytt.
DramaMama Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Her har jeg hengt opp en lang snor, som jeg fester tegninger på med sånne små klesklyper. Bytter dem ut etterhvert som nye lages, og da havner de gamle i en perm.
PersilleBlomst Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Det finnes "lærertyggis" i hvit også. Stikk til en fargehandel og kjøpt GOD maskeringsteip, ikke hvilkensomhelst. TESA sin rosa for sinsitive underlag er OK og TESA sin knallgule Precision teip. 3M sin er blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå