Gå til innhold

Positive tester, blødning

Anbefalte innlegg

Er kun 12 dpo.

Fikk svak positive tester onsdag og torsdag denne uken. I dag tidlig fikk jeg en ganske sterk positiv strek.

Men et par timer etter blødning.

Det var friskt blod, litt i truseinnlegg v et par anledninger og tre ganger ved toalettbesøk. Nå er det brunt.

Festeblødning? Eller mister jeg?

Ingen spesielle svangerskapstegn unntatt kvalme og trøtt. Ingen ømme bryster.

Hvis det er kjemisk som er stor sjangse siden jeg var dum å testet før ikm, ville ikke mensen kommet på ikm? Eller har det ingenting å si?

Kan festeblødning komme etter positiv test? Ble konisert for 1,5 mnd siden, kan dette gi litt blødninger nå?

Må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente å se om det stopper med brun utflod. Ingen smerter, men litt mensmurringer i eggstokkområdet.

Hvor lenge kan testen vise positivt? Siden det var såpass tidlig i svangerskapet?

Teste på nytt mandag kanskje.

Er streken sterkere da kanskje det likevel kan gå veien? Ellers er det å prøve på ny😊 Prøver på nummer tre, og blir lett gravid så tar det helt med ro. Men lurer litt;)

Anonymous poster hash: c6591...414

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144219110-positive-tester-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erfaringene er dessverre så kjedelige som at du må bare vente å se... Man har blødninger og alt er bra, altså man er gravid eller man har blødninger og det ender med spontanabort... Hvilken vei det går kan bare tiden vise.. Lykke til, håper spiren sitter 😊

Anonymous poster hash: a1b3b...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...