Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg liker veldig godt denne: Noen frossene bringebær og blåbær, 1 ts tyrkis youghurt, 3 dl eplejuce og litt kanel. :-) Anonymous poster hash: 49352...85b
Miss Honey Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Jeg liker veldig godt denne: Noen frossene bringebær og blåbær, 1 ts tyrkis youghurt, 3 dl eplejuce og litt kanel. :-) Anonymous poster hash: 49352...85b har aldri brukt oppskrift på smoothie:) Er jo lett å lage smoothie uten sukker, er bare til å la være å ta sukker oppi Jeg pleier bruke ca 2 dl eplejuice (funker fint med vann også om jeg ikke har), en banan, et par ananasringer (hermetiske), frosne blåbær og 4-5 frosne jordbær.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Har aldri hørt om at man tar sukker i smoothie! Hvorfor det? Man bruker jo som regel frukt og/eller bær. Da er det jo søtt nok. Jeg har heller ingen oppskrift. Bruker det jeg har hjemme. Bruker ikke vann eller isbiter. Bruker heller frosne bær eller frossen banan. Ellers bruker jeg bl.a juice, joghurt, biola, kokosmelk. Anonymous poster hash: ea8e9...fb2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Her i huset lager ungene smoothie mange ganger i uka, og de liker best uten melkeprodukter i. Bruker enten juice eller sukkerfri husholdningssaft og diverse frosne bær. 14-åringen sin favoritt er husholdningssaft og frosne jordbær og blåbær. 11-åringens favoritt er til lørsdagsbruk da, det er mer en milk shake. Han har i vaniljeis, melk og oreokjeks Anonymous poster hash: 3f441...551
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Dere vet hvor mye sukker det er i en sukkerfri smoothie..?? Ganske mye, faktisk, selvsagt avhengig av hva slags frukt man putter oppi. Anonymous poster hash: 805ca...c58
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Her bruker vi banan, frosne bær og litt juice, bruker vel 1 dl, da vi lager 15 dl smoothie. Anonymous poster hash: fb26e...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå