Mamma.til.en.2013 Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Svangerskapet denne gangen er helt likt som sist. Kvalmen kom samme tid som sist og oppkast startet samme tid som sist. Hva er deres erfaringer ifh til symptomer og kjønn? 😊
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 To identiske svangerskap. Har ei jente og en gutt. 😊 Anonymous poster hash: df3de...080
Blomstogbier Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Mine to svangerskap er HELT forskjellige !! Men de er samme kjønn. Med førstemann ville jeg ha søtt, sjokolade, appelsiner... Ikke kvalm. Med andremann ville jeg ha salt, surt og sterkt, spydde og endel kvalme.
Mamma.til.en.2013 Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2015 Kjekt å høre. Håper jo litt at det ikke blir samme kjønn. Gøy med en av hver 😊 Sikkert gøy med to av samme også altså 😉
Blomstogbier Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Kjekt å høre. Håper jo litt at det ikke blir samme kjønn. Gøy med en av hver Sikkert gøy med to av samme også altså Begge deler har sine fordeler to av samme kjønn er jo potensielt bestevenner som snakker om kjønnsrelaterte ting. Med en av hver, får man oppleve begge deler Jeg får to jenter, og tenker at søstre kan ha det superfint. Men hadde blitt like glad hvis yngste var gutt.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Niks Samme symptomer, og samme fasong på magen. Men den første gangen fikk jeg jente, og den andre gangen gutt. Anonymous poster hash: 003c1...98f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 2 jenter + 1 gutt Jentene hadde liknende svangerskap, gutten helt motsatt. . Så på meg stemmer det. Anonymous poster hash: f0d9e...ef3
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 3 jenter og 1 gutt. Svangerskapene har vert helt like hver gang, bare at symptomene har vert sterkere for hver gang. Det er flott når man har hyperemesis fra uke 6 og ut hele svangerskapet.. Anonymous poster hash: 72f95...964
Leirha Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er i mitt fjerde svangerskap.Mine tre første var helt like når det gjaldt symptomer, bare det ble verre for hvert svangerskap.Kvalmen kom like tidlig, men varte lenger og lenger og ble unødig p si, verre for hver gang.Samme gjaldt halsbrann.Men svangerskapene opplevdes rimelig like, bare at symptomene ble sterkere fr hver gang.Jeg fikk da gutter alle gangene.Denne gang er det helt ulikt, kan ikke sammenlignes, noe jeg syns er rart for jeg ventet jo at det bare skulle bli verre.Har en veldig fint svangerskap.Forhåpentligvis snart i mål.Venter også denne gang gutt.Trodde selv helt oppriktig på at likt kjønn kunne gi like svangerskap, jeg hadde jo 3 bak meg.Men som jeg har sagt før, jo flere barn jo mer usikker blir du på at det du tror du vet faktisk er riktig, og det gjelder det meste egentlig.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor tror folk at symptomer og kjønn har noe med hverandre å gjøre? Tror du virkelig en penis endrer symptomene? Eller en vagina? Symptomer og kjønn har INGEN sammenheng! Anonymous poster hash: 8b538...360
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #11 Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor tror folk at symptomer og kjønn har noe med hverandre å gjøre? Tror du virkelig en penis endrer symptomene? Eller en vagina? Symptomer og kjønn har INGEN sammenheng!Anonymous poster hash: 8b538...360 Hva påvirker symptomene da, mener DU? Anonymous poster hash: ab74f...34b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #12 Skrevet 5. juni 2015 Hos meg stemte alle de klassiske symptomene for hhv. jente og gutt. Til og med magefasongen var etter "boka". Med gutten fikk jeg MASSE kviser, nesen vokste litt i starten av svangerskapet, fikk litt grovere hårvekst og hadde minimalt med kvalme, bare sånn vanlig mild morgenkvalme som gikk over når jeg spiste. Med jenta fikk jeg ferskenhud, håret på kroppen grodde saaaaakte (kunne barbere leggene og være hårfri i 3 uker), MYE kvalme og oppkast. Leppene ble litt fyldigere også! Jeg viste ikke at barnet i magen var jente før i uke 30 men følte hele tiden på meg at jeg bar på noe feminint. Dessuten la meg omtrent ikke på meg med gutten, mens jenta da la meg på meg masse. Til tross for at jeg var flinkere med kosten og trente 4 ganger i uka frem til uke 30. Det er klart at fosterets kjønn påvirker, i hvilken grad, avhenger av mors sensibilitet for hormonforandringer. Anonymous poster hash: f2f38...b23
Mamma.til.en.2013 Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor tror folk at symptomer og kjønn har noe med hverandre å gjøre? Tror du virkelig en penis endrer symptomene? Eller en vagina? Symptomer og kjønn har INGEN sammenheng! Anonymous poster hash: 8b538...360 Jeg TROR jo ikke nødvendigvis det, men lurer på om det er det. Det er lenge til ultralyd og noe må man jo finne på mens man venter. Skjønner ikke hvorfor du føler behov for å kommentere med kjefteholdning og utropstegn på en helt uskyldig tråd.
Meg og alle gutta Skrevet 5. juni 2015 #14 Skrevet 5. juni 2015 De to første svangerskapene var helt like. Hadde lyst på de samme tingene og hadde de samme symptomene. Begge er gutter. Er i uke 26 nå, dette svangerskapet har vært helt motsatt av de andre to når det kommer til symptomer. Jeg hadde lyst på salt mat, kjøtt, ost og melk med de to første. Denne gangen har jeg avsmak på det og har hatt lyst på sjokolade, kaker, is og frukt, noe jeg ikke orket tanken på ved de to andre svangerskapene. Jordmor trodde det var gutt denne gangen også så tror ikke symptomer har så mye sammenheng med kjønn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå