GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg 56 dager til termin!
Det var jo nettopp 88 dager igjen :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fÞlge JM har jeg 53 dager igjen og 61 i fÞlge OUL. Tiden flyr! Jeg husker ogsÄ at jeg nettopp hadde 99 dager igjen! Og huset er fortsatt ikke ferdig! Mannen har fÄtt ny jobb og er utmattet nÄr han kommer hjem stakkar. Vi snakket om det i gÄr og konkluderte med at vi mÄ bite i det sure eplet og innse at vi ikke fÄr gjort alt vi vil *sukk*

Har invitert til dugnad fÞr og til tross for at kollegene vÄre "jobber" med oppussing sÄ var det mye slurv og feil som ble gjort.. Jeg er litt fin pÄ det og gÄr bare og irriterer med over rullet treverk etc.. Huset var ubehandlet furu all over og jeg hadde ikke planer om Ä Þdelegge materialene nÄr jeg pusset opp! Jeg mener ikke Ä vÊre utakknemlig heller men for meg sÄ er det ikke "bare Ä male det hvitt"!

Men vi skal ordne en ute-dugnad! Grave opp hagen og male ferdig huset i hvertfall! Det er halvt grÄtt og halvt gult! Stakkars naboer!

Skrevet

VI er litt i samme situasjon som deg PersilleBlomst, men ikke helt.
Vi skal pusse opp bad og kjĂžkken, og hadde i utgangspunkt veldig god tid.
Men tiden flyr, jeg har ennÄ ikke fÄtt plukket ut fliser til bad, mangler en del basic, for ikke Ä snakke om kjÞkkenet.
Det oppstod plutselig en akuttsituasjon med far min som bare jeg kan fiske opp i, og den er sÄ tidkrevende at jeg ikke har overskudd til Ä se pÄ fliser en gang, klarer ikke ta noen avgjÞrelser som gjelder meg selv eller oss, klare bare Ä konsentrere meg om hans problemer.

Virkelig irriterende, for da jeg var gravid sist sÄ oppstod det mye samme situasjon sÄ hele svangerskapet mitt gikk pÄ Ä fikse for den gang min sÞster, og den var en av grunnene til at jeg egentlig Þnsket Ä bli gravid en gang til, jeg fÞlte virkelig jeg be frarÞvet hele svangerskapsopplevelsen og fÞdsel pga den lusne sÞstera  mi.
Det skulle jo ikke vĂŠre slik siste svangerskap, det kulle jo nytes :P SĂ„ mye et svangerskap kan nytes vel og merke.

NÄ er hun pÄ banen igjen og bare skapet trÞbbel, denne gang for min far, sÄ jeg mÄ fikse opp.

Han kan ikke selv siden han har hjerneslag.

SĂ„ heldigvis for at jeg er sykemeldt egentlig for jeg har ikke mye verskudd.

Men NÅ skal jeg se pĂ„ fliser :D

Skrevet

12 dager igjen!

Skrevet

8 dager igjen......

Skrevet

Se pÄ fliser Leirha! Vi har bestemt oss for FiboTrespo pÄ veggene og fliser pÄ gulvet! Er utrolig mange lekre modeller nÄ, hadde ikke valgt det om jeg ikke hadde sett utstillingen deres pÄ jobbmessa! Er ogsÄ innmari lekkert Ä ha flis pÄ gulv og i vÄtsonen og sÄ male resten rundt. SÄ kan du velge litt spenstigere flis! :)  HÄper du finner noe :-) Lag deg en kopp godt Ä drikke og lykke til!

Det beste du kan gjÞre er jo egentlig Ä gÄ i flisbutikken og ordne deg noen prÞver eller mÞtt en interiÞrglad venninne Ä bounce litt ideer med :)

Synd Ä hÞre at du mÄ kaste bort svangerskapet ditt pÄ kaos.. :-( Unner deg ikke det og spesielt nÄ som det er sÄ kort igjen til termin!

Skrevet

21 dager igjen, hvis fÞdsel starter pÄ samme tidspunkt denne gang som sist er det bare 14 dager igjen

Skrevet

39 dager igjen :D ❀

Skrevet

38. Begynner Ä bli lei nÄ gitt!

Skrevet

Uff, sÄ kjip situasjon, Leirha! 

Her driver vi ogsÄ og skal fikse badet, men vi skal bare bytte innredning, sÄ det er jo ikke sÄ omfattende. Driver og styrer med elektriker og rÞrlegger nÄ. Du mÄ bare tenke at det ikke er krise om ikek alt er fiksa fÞr babyen kommer, Persilleblomst, ungen bryr seg iallfall ikke. Jeg har vÊrt sÄ avslappet denne gangen, vi har jo sÄ mye etter eldste. Men plutselig fikk jeg det over meg at alt skulle fikses, sÄ nÄ har jeg handla masse greier pÄ FINN, og maser vettet av mannen om det badet. Er hypp pÄ Ä ha stelleplass klart!

Skrevet

1 dag over termin, og er sĂ„ sykt lei. FĂžrstemann kom 13 dager fĂžr termin, sĂ„ psykisk i hodet er jeg 14 dager pĂ„ overtid i dag 😛

Anonymous poster hash: 05297...3d9

Skrevet

I utgangspunktet 63 dager til termin, men jeg har jo lite fostervann viste det seg igjen sÄ nÄ gÄr det fra uke til uke, alt ettersom hvordan jeg og baby har det. Etter uke 34 har de nok lavere terskel for Ä sette meg igang og de kommer til Ä sette meg igang senest i uke 37 pga. dette. SÄ da blir det fort rundt 32 dager til jeg skal fÞde :-O

Skrevet

17 dager igjen til termin.đŸ‘¶

Skrevet

32 dager igjen her :-) HÄper mannen rekker hjem fra sjÞen

fĂžr lille gullet har tenkt seg ut!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...