Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge JM har jeg 53 dager igjen og 61 i følge OUL. Tiden flyr! Jeg husker også at jeg nettopp hadde 99 dager igjen! Og huset er fortsatt ikke ferdig! Mannen har fått ny jobb og er utmattet når han kommer hjem stakkar. Vi snakket om det i går og konkluderte med at vi må bite i det sure eplet og innse at vi ikke får gjort alt vi vil *sukk*

Har invitert til dugnad før og til tross for at kollegene våre "jobber" med oppussing så var det mye slurv og feil som ble gjort.. Jeg er litt fin på det og går bare og irriterer med over rullet treverk etc.. Huset var ubehandlet furu all over og jeg hadde ikke planer om å ødelegge materialene når jeg pusset opp! Jeg mener ikke å være utakknemlig heller men for meg så er det ikke "bare å male det hvitt"!

Men vi skal ordne en ute-dugnad! Grave opp hagen og male ferdig huset i hvertfall! Det er halvt grått og halvt gult! Stakkars naboer!

VI er litt i samme situasjon som deg PersilleBlomst, men ikke helt.
Vi skal pusse opp bad og kjøkken, og hadde i utgangspunkt veldig god tid.
Men tiden flyr, jeg har ennå ikke fått plukket ut fliser til bad, mangler en del basic, for ikke å snakke om kjøkkenet.
Det oppstod plutselig en akuttsituasjon med far min som bare jeg kan fiske opp i, og den er så tidkrevende at jeg ikke har overskudd til å se på fliser en gang, klarer ikke ta noen avgjørelser som gjelder meg selv eller oss, klare bare å konsentrere meg om hans problemer.

Virkelig irriterende, for da jeg var gravid sist så oppstod det mye samme situasjon så hele svangerskapet mitt gikk på å fikse for den gang min søster, og den var en av grunnene til at jeg egentlig ønsket å bli gravid en gang til, jeg følte virkelig jeg be frarøvet hele svangerskapsopplevelsen og fødsel pga den lusne søstera  mi.
Det skulle jo ikke være slik siste svangerskap, det kulle jo nytes :P Så mye et svangerskap kan nytes vel og merke.

Nå er hun på banen igjen og bare skapet trøbbel, denne gang for min far, så jeg må fikse opp.

Han kan ikke selv siden han har hjerneslag.

Så heldigvis for at jeg er sykemeldt egentlig for jeg har ikke mye verskudd.

Men NÅ skal jeg se på fliser :D

Annonse

Se på fliser Leirha! Vi har bestemt oss for FiboTrespo på veggene og fliser på gulvet! Er utrolig mange lekre modeller nå, hadde ikke valgt det om jeg ikke hadde sett utstillingen deres på jobbmessa! Er også innmari lekkert å ha flis på gulv og i våtsonen og så male resten rundt. Så kan du velge litt spenstigere flis! :)  Håper du finner noe :-) Lag deg en kopp godt å drikke og lykke til!

Det beste du kan gjøre er jo egentlig å gå i flisbutikken og ordne deg noen prøver eller møtt en interiørglad venninne å bounce litt ideer med :)

Synd å høre at du må kaste bort svangerskapet ditt på kaos.. :-( Unner deg ikke det og spesielt nå som det er så kort igjen til termin!

Uff, så kjip situasjon, Leirha! 

Her driver vi også og skal fikse badet, men vi skal bare bytte innredning, så det er jo ikke så omfattende. Driver og styrer med elektriker og rørlegger nå. Du må bare tenke at det ikke er krise om ikek alt er fiksa før babyen kommer, Persilleblomst, ungen bryr seg iallfall ikke. Jeg har vært så avslappet denne gangen, vi har jo så mye etter eldste. Men plutselig fikk jeg det over meg at alt skulle fikses, så nå har jeg handla masse greier på FINN, og maser vettet av mannen om det badet. Er hypp på å ha stelleplass klart!

Annonse

I utgangspunktet 63 dager til termin, men jeg har jo lite fostervann viste det seg igjen så nå går det fra uke til uke, alt ettersom hvordan jeg og baby har det. Etter uke 34 har de nok lavere terskel for å sette meg igang og de kommer til å sette meg igang senest i uke 37 pga. dette. Så da blir det fort rundt 32 dager til jeg skal føde :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...