Gå til innhold

Hvor lang tid før Cosylan virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en virusinfeksjon i lungene og fikk Cosylan av legen. Har tatt 2 ganger i dag og det demper ikke hosten. Skal ta 1 gang til i dag.

Må den virke i flere dager før jeg merker noe bedring? Hoster så jeg kaster opp og får ikke sove. Går utover jobben det her... Trenger fortvilt littsøvn på natta:(

Anonymous poster hash: d6615...920

Fortsetter under...

Skrevet

Dytter litt

Skrevet

På meg virket det med en gang. Men jeg ble også helt slått ut og sovna.

Anonymous poster hash: 3b528...1b8

Skrevet

På meg virket det med en gang. Men jeg ble også helt slått ut og sovna.Anonymous poster hash: 3b528...1b8

Var det jeg hadde håpa på: at det skulle virke med en gang. Men kjenner ikke noe forskjell. Resepten sier 5-10ml 3 ganger daglig. Skal ta siste gang for i dag i kveld. Krysser fingrene for litt søvn

Skrevet

Ta 10 ml om gangen. Det tar gjerne 15-20 min før effekt

Anonymous poster hash: 73e3e...9cd

Skrevet

Ta 10 ml om gangen. Det tar gjerne 15-20 min før effektAnonymous poster hash: 73e3e...9cd

Har tatt 10ml. hver gang. Først i dag i 12-tiden og så i 17-tiden. Ingen virkning så langt. Kanskje det ikke virker på meg?

Annonse

Skrevet

Den demper hosterefleksen, men ikke i så stor grad at den fjerner hosten helt. Er det tørrhoste du har? Det står ikke i Felleskatalogen når max serumkonsentrasjon er oppnådd, så da er det vanskelig å si.

• 6 år senere...
Skrevet

Dersom du drikker noe kort tid etter du har tatt en dose Cosylan, tror jeg det demper effekten en del. Dey.med at det tar tid kan kanskje variere fra oerson til person fra gang til gang. Hos meg tar det ca 30-40 minutter

Skrevet
Bø og mø skrev (1 time siden):

Dersom du drikker noe kort tid etter du har tatt en dose Cosylan, tror jeg det demper effekten en del. Dey.med at det tar tid kan kanskje variere fra oerson til person fra gang til gang. Hos meg tar det ca 30-40 minutter

Får nå håpe at hi ikke har virusinfeksjon enda...6 år etter.

Anonymkode: 10821...25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...