Gå til innhold

Hjelp, skal på intervju(tannhelsesekretær)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innkalt til intervju, og er første ordentlige intervjuet i mitt liv. Er 24 men alltid fått jobb via bekjentskap. Ikke har jeg utdanning eller erfaring som tannhelsesekretær, så noen som har råd? Vil gjøre et godt inntrykk. Men hva slags spørsmål kan jeg forvente meg?

Anonymous poster hash: e646c...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du jobb som det uten fagbrev?

Anonymous poster hash: 2921d...b52

Skrevet

Får du jobb som det uten fagbrev?

Anonymous poster hash: 2921d...b52

Regner med jeg ikke hadde blitt innkalt om det var null sjangs. Vet om flere som jobber som det uten utdanning. Er snakk om ett vikariat.

Skrevet

Opp, ingen som har vært på intervju?

Skrevet

Alle intervjuer er jo forskjellige. De vet jo at du ikke har utdannelsen. Så da blir vel spørsmålene deretter.

Jeg er tannhelsesekretær selv. Får spørsmål om hvilke jobber jeg har utført på tannlegekontor tidligere, om jeg kan opus, assistere i div. behandlinger, rengjøringsrutiner osv.

Men mange lærer jo opp en assistent, så da regner jeg med at spm. blir mer generelle.

Lykke til!

Anonymous poster hash: ae8ce...760

Skrevet

Takk for svar:-) ja, skjønner det... Men må prøve å sette meg inn i hva som kan bli jobben min. Noen som har lyst å fortelle om arbeidsdagen, oppgaver, hvordan egenskaper man bør ha og slikt?:-)

Skrevet

Takk for svar:-) ja, skjønner det... Men må prøve å sette meg inn i hva som kan bli jobben min. Noen som har lyst å fortelle om arbeidsdagen, oppgaver, hvordan egenskaper man bør ha og slikt?:-)

Har du aldri jobbet som tannhelsesekretær?

Anonymous poster hash: 38272...299

Skrevet

Har du aldri jobbet som tannhelsesekretær?

Anonymous poster hash: 38272...299

Nei, det skrev jeg jo. Derfor er jeg interesseet i å forberede meg så mye som mulig på intervjuet, ønsker jo å lære og ha noe å komme med på intervjuet uten å bli tatt heeelt på senga..

Skrevet

Jeg har også vært på intervju for stilling som tannhelsesekretær en gang, uten erfaring/utdanning. Dette var på en stor, privat klinikk. De hadde god erfaring med å lære opp selv. Viltige egenskaper kan jo være at en liker å jobbe med mennesker, blid i telefon og ellers, ryddig/organisert..

Anonymous poster hash: 80824...b3a

Skrevet

Takk for svar:-)

Skrevet

Du bør være:

Blid, god på smalltalk, velstelt, god på tlf, omgjengelig, fleksibel på arbeidstider, sjeldent syk/borte fra jobb, ikke ha problemer med autoriteter, være systematisk og nøye, kunne enkel databehandling. Ikke hoppe over der gjerdet er lavest.

Sånn, der beskrev jeg den perfekte tannhelsesekretær. ...om hun bare fantes....sukk

Anonymous poster hash: e4d12...046

Skrevet

Du bør være:

Blid, god på smalltalk, velstelt, god på tlf, omgjengelig, fleksibel på arbeidstider, sjeldent syk/borte fra jobb, ikke ha problemer med autoriteter, være systematisk og nøye, kunne enkel databehandling. Ikke hoppe over der gjerdet er lavest.

Sånn, der beskrev jeg den perfekte tannhelsesekretær. ...om hun bare fantes....sukk

Anonymous poster hash: e4d12...046

Høres ut som jeg passer perfekt da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...