Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Bodde på hotell fra fredag til lørdag i forrige uke og betalte for oss når vi dro. Igår hadde de jammen trekt samme beløpet en gang til, så jeg ringte dem og spurte hvorfor. Fikk beskjed at de skulle undersøke det. Hørte ingenting så ringte tilbake senere på dagen og spurte igjen, fikk da beskjed at sjefen hadde tatt seg av det og skulle se på saken. Har enda ikke hørt noe, og her sitter jeg med minus på konto og en gutt som har bursdag på lørdag. Kan jeg ringe dem og forlange at de setter inn penger til meg? DNB sa jeg bare skulle ringe dem om det ble trøbbel, for de så helt klart at det var gjort to transaksjoner. Ser ut til at det blir dårlig med gave til gutten på lørdag Anonymous poster hash: c1cd1...7d1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Skjønner den er kjip, men drar man virkelig på hotell hvis det kniper så om pengene? Tror jeg hadde holdt meg hjemme evt. Valgt et billigere alternativ hvis jeg hadde måtte. Anonymous poster hash: b7602...27a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Enig, har man så trang økonomi at en hotellovernatting "for mye", så velger man en annen og billigere overnatting. Kjipt, skjønner det, men pengene får du igjen. Ingen fare, i alle fall hvis det er snakk om et seriøst hotell. Anonymous poster hash: 1120b...5fe
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Dobbeltbelastninger kan forekomme dessverre. Men helt seriøst, bo på hotell når en så liten hindring ødelegger for barnas bursdagsgave? Veldig spesiell prioritering. Anonymous poster hash: 7a1d2...788
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 DnB har jo hatt mye trøbbel med at ting blir trekt dobbelt, kanskje det er noe der? Anonymous poster hash: f4010...719
LeTwinsA Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Herlighet, hvorfor dømmer dere HI her? Hva vet dere om hennes prioriteringer? Opplysningsvis er det dyrere å leie campinghytte enn hotell noen ganger. Mulig HI har nok til å betale regninger, har handlet inn mat etc og hadde tenkt å bruke disse siste tusenlappene på gave / bursdag til ungen. Noe som er mye penger og mer enn nok frem til lønna kommer.... Familien venter sikker som mange andre både feriepenger og skattepenger i Juni. Så slutt å anta dritt om andre. HI: Noen ganger reserverer hoteller på denne måte, også løser det seg av seg selv innen ett døgn eller to. Endret 4. juni 2015 av LeTwinsA
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Det skjedde med meg og når vi bodde på hotell. Beløpet ble satt tilbake ganske raskt etterpå, da dette var noe de alltid gjorde. Var en slags betalingsgaranti? Husker ikke helt. Var i Stavanger dette skjedde da. Anonymous poster hash: a84f5...71b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Hotellene reserverer jo gjerne beløpet på kontoen din med visakortet når du sjekker inn, også trekker de beløpet når du sjekker ut. Det har sikkert bare skjedd en feil og det får du tilbake igjen. Men slike ting må jo sjekkes opp og tar den tiden det tar... Anonymous poster hash: ea6c1...a50
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Om du skal være 100% sikkert på at slike feil ikke skjer må du begynne å betale kontant.... Anonymous poster hash: ea6c1...a50
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Herlighet, hvorfor dømmer dere HI her? Hva vet dere om hennes prioriteringer? Opplysningsvis er det dyrere å leie campinghytte enn hotell noen ganger. Mulig HI har nok til å betale regninger, har handlet inn mat etc og hadde tenkt å bruke disse siste tusenlappene på gave / bursdag til ungen. Noe som er mye penger og mer enn nok frem til lønna kommer.... Familien venter sikker som mange andre både feriepenger og skattepenger i Juni. Så slutt å anta dritt om andre. HI: Noen ganger reserverer hoteller på denne måte, også løser det seg av seg selv innen ett døgn eller to. Takk LeTwinsA, det var det som var tilfellet her. Lønna kommer den 12, og vi har betalt alle regninger og mat osv som trengs fram til da. Hadde 1200,- på konto som skulle være bursdagsgave samt litt ekstra til lønna er på konto. Vi har hatt en tøff tid og hadde behov for å komme oss bort en kveld og tok derfor inn på et hotell et par timers kjøring herfra for å pleie forholdet litt. Det angrer jeg ikke på, vi trengte det. Og det var slett ikke noen luksussuite som det høres ut som på noen av kommentarene Er nok lett å dømme når man ikke vet hva som ligger bak, men jeg har da altså ikke vært uvøren med økonomien, for dette hadde vi råd til i utgangspunktet. De hadde reservert rommet ved en feil, så pengene kommer inn før helga mest sannsynlig. Om ikke får jeg låne penger av min mor. Kanskje kontant betaling neste gang ja, eller betale over nett før man kommer HI Anonymous poster hash: c1cd1...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå