Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Har et jobbintervju i morgen, har 5 min til å presentere meg selv og overbevise dem om at jeg er rett person til stillingen. Hva ville du gjort? Tips? Anonymous poster hash: 404be...27b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Kun du som skal snakke? Som en presentasjon? Eller er det et faktisk intervju? Hvis det er en presentasjon du skal holde, så hold deg til jobbsammenheng. Ikke bruk 2 min av tiden på å fortelle hva du driver med på fritiden, så sant det ikke er relevant for jobben. Anonymous poster hash: 126b9...281
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Har 5 min til presentasjon, etterfulgt av 5 min med spørsmål fra arbeidsgiver. Hi Anonymous poster hash: 404be...27b
LivetErEnLek Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Da ville jeg ha brukt de på deler av mitt pedagogiske grunnsyn. Jeg ville ha snakket om tilknytning, barns rett til medvirkning og deres rett til å være seg selv nok i et "her og nå" perspektiv. Jeg er barnehagelærer og dette er viktige og store temaer i min jobb. Du må nesten finne tilsvarende områder som er viktig innen din profesjon og ta det derifra.
Mamma_til_2 Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 På Jobb søker kurset jeg var på så sa de at presentasjonen skal inneholde relevant info om deg men og om utdannig og hvordan du kom dit du er idag og hvorfor du søker den aktuelle jobben, om du forstår da får potensiell arb. giver innsyn i deg og at du virkelig har tenkt over hva jobben innebærer, det er ikke noe du bare søker på for og få en jobb.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Dette har jeg vært med på før. Det var til sivilforsvaret der jeg skulle bruke 5 minutter på å fortelle om meg selv og 5 minutter på å fortelle om hva jeg forstod om dem og hva jobben innebar ut ifra et hefte jeg fikk. Jeg bommet totalt da jeg ikke er så god på presentasjoner. Eneste jobben jeg ikke har fått tilbud om etter et jobbintervju. Mitt tips er å forberede deg godt. Jeg var dårlig forberedt og fikk jernteppe. Anonymous poster hash: 688cf...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå