Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #51 Skrevet 4. juni 2015 Jeg skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan få AAP uten å ha vært i jobb. Man skal jo ha nedsatt arbeidsevne med minimum 50%. Men hvordan har du da fått testet ut det? Mener ikke som kritikk altså, bare synes det er mye rar vurdering av AAP. Anonymous poster hash: 95fb9...bb7 Fordi jeg er syk og ikke kan være i jobb. Jeg har ikke noe arbeidsevne slik det er i dag. Mulig blir jeg aldri frisk og arbeidsfør men det får tiden vise. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Men hvorfor kan du ikke være i jobb når du ikke har prøvd? Da kunne du jo like gjerne bare fått uføretrygd med en gang da... Anonymous poster hash: 95fb9...bb7 Fordi jeg knapt nok klarer å fungere i hverdagen uten jobb. Kroniske smerter og tilsammen 3 diagnoser. Lege, spesialist og nav er enige om at jeg ikke klarer jobb slik jeg er i dag. De er enige i at jeg skal bruke mine krefter og energi på barna og på å prøve å bli frisk. Jeg hører på de som har kompetansen innen dette og ikke på hva hvermannsen mener om at jeg mottar aap. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Du har aldri kunnet jobbe og klarer knapt fungere i hverdagen, men flere barn har du fått? Anonymous poster hash: 74138...2c3 Ja tenk det har jeg. Har 4 barn og klarer helt fint å ta meg av de. Har også en mann som bidrar mye. Barna merker ikke at jeg har sykdom utenom at de vet at jeg er syk og går på medisiner. Barna er mitt liv og det jeg lever for. Både lege og nav mener at barna er viktigere en jobb. 😄 Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 4 barn og barna merker ikke at du har en sykdom? Du skrev jo at du nesten ikke fungerte i hverdagen. Jeg uner alle som vil å få barn, men 4 er jo ikke lite og det kan slite ut de friskeste! Hvilken diagnose har du som gjør deg ufør men som barna ikke merker noe til? Anonymous poster hash: 74138...2c3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #52 Skrevet 4. juni 2015 Naboen har utbetalt 12000 i mnd sier hun. Hun har vel aldri jobbet noe særlig. Litt små jobber her og der. Nå er hun liksom for syk til å jobbe. Men å trene, gå på kafé, være med venner hele dagen, feste, sitte i FAU i bhg, passe venninnen sine tvillingbabyer ofte det klarer hun. Men å jobbe? Nei, da er hun liksom for syk. Er helt sykt hvor lett det er å få penger fra NAV uten grunn! Anonymous poster hash: 5cd9a...dad Jeg har foreløpig normal lønn via sykemelding, men "aap-monsteret" kommer nærmere og nærmere. Det siste jeg vil er å gå over på aap, jeg vil mye heller tilbake i jobben min. Jeg er tilsynelatende frisk for de som ikke kjenner meg. Jeg kan gå på kafe med venninner, gå på konserter, passe naboungene, dra på ferie, trene ++(sier ikke at jeg gjør alt dette, men dette er ting som legen min støtter meg i at jeg skal gjøre for å bli frisk nok til å gå tilbake til jobben min). Jeg er kanskje ikke for syk til noen jobber, men jeg er ikke frisk nok til å gå tilbake i den jobben jeg har, som jeg liker, og som jeg virkelig brenner for. Fordi de på arbeidsplassen min ikke klarer å tilrettelegge nok til at jeg kan gå tilbake i 100% jobb før sykemeldingsperioden min går ut, så må jeg da over på AAP. Om det hadde vært mulig å jobbe andre steder i organisasjonen mens jeg ventet på å bli frisk nok til å jobbe 100% i jobben min, så hadde jeg vært i jobb for leeeenge siden. Så kan man si at jeg da bare må få meg en annen jobb, kanskje. Men jeg har jo en jobb jeg vil ha, og som jeg trives i, og som jeg ønsker meg tilbake til, og som jeg håper jeg skal kunne ha de neste 25årene, og jeg vil ikke være sjuk for alltid. Mener du jeg får penger fra nav uten grunn?! Hadde det vært opp til meg hadde jeg ikke hatt noe med nav å gjøre utover barnetrygd og kontantstøtten... Anonymous poster hash: d5036...c64
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #53 Skrevet 4. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #54 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Sikkert ME Anonymous poster hash: 300f3...476
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #55 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #56 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Visst det! Anonymous poster hash: ef4f2...331
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #57 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Visst det! Anonymous poster hash: ef4f2...331 Ja nå var du flink som visste det altså. 👏👏👏 Du er heldig som ikke har denne diagnosen, som ikke lever med konstante smerter, som ikke har opplevd det jeg har gjort i barndommen og gjennom livet som igjen har utløst denne sykdommen. Du er heldig som er frisk og kan fungere i jobb. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #58 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er ung ufør og har 19 000 utbetalt uføretrygd ,å forsørgertillegg.Vi klarer oss.Men syns ikke det er så mye.Har barn å ta meg av- Anonymous poster hash: 7447c...13b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #59 Skrevet 5. juni 2015 19000 i mnd er faktisk plenty når man forsørges av staten. Anonymous poster hash: 5990f...28c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #60 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Visst det! Anonymous poster hash: ef4f2...331 Enig!! Anonymous poster hash: 5a5ba...79d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #61 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er ung ufør og har 19 000 utbetalt uføretrygd ,å forsørgertillegg.Vi klarer oss.Men syns ikke det er så mye.Har barn å ta meg av- Anonymous poster hash: 7447c...13b Det er flere som ikke har så mye dom jobber 100% så tror ikke du skal klage! Alvorlig talt!! Anonymous poster hash: 5a5ba...79d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #62 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Visst det! Anonymous poster hash: ef4f2...331 Ja nå var du flink som visste det altså. 👏👏👏Du er heldig som ikke har denne diagnosen, som ikke lever med konstante smerter, som ikke har opplevd det jeg har gjort i barndommen og gjennom livet som igjen har utløst denne sykdommen. Du er heldig som er frisk og kan fungere i jobb. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Jeg må bare spørre hvorfor man får 4 barn om man er så syk? Barn er fantastisk men jeg og min mann og mange andre familier anser at 2-3 barn er det man orker. Samtidig som man har en jobb, barn som skal følges opp med lekser, aktiviteter ++. Man kan ikke alltid gjøre det man vill og regne med st resten ordner andre for meg. (Dvs betaler mine regninger). Vi har 2 barn og 2 jobber. Det er det vi orker. Anonymous poster hash: ef4f2...331
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #63 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Visst det! Anonymous poster hash: ef4f2...331 Ja nå var du flink som visste det altså. 👏👏👏Du er heldig som ikke har denne diagnosen, som ikke lever med konstante smerter, som ikke har opplevd det jeg har gjort i barndommen og gjennom livet som igjen har utløst denne sykdommen. Du er heldig som er frisk og kan fungere i jobb. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Jeg må bare spørre hvorfor man får 4 barn om man er så syk? Barn er fantastisk men jeg og min mann og mange andre familier anser at 2-3 barn er det man orker. Samtidig som man har en jobb, barn som skal følges opp med lekser, aktiviteter ++. Man kan ikke alltid gjøre det man vill og regne med st resten ordner andre for meg. (Dvs betaler mine regninger). Vi har 2 barn og 2 jobber. Det er det vi orker. Anonymous poster hash: ef4f2...331 Nå har det seg slik at barna er her, kan ikke gi de bort. Barna takler jeg fint og følge opp tross sykdommen. Jeg kan ikke jobbe grunnet SYKDOM, noen må tydeligvis ha det inn med teskje. Patetiske er dere som ikke unner syke mennesker penger til å overleve. Men vet du? Jeg har stort fint hus, flere biler, barna er med på alt de vil og helt ærlig så har jeg nok både bedre råd og bedre tid enn det du har. Jeg har også mer tid med barna mine. Der har du noe å være misunnelig over så slipper du å være misunnelig for at jeg er syk og har kroniske smerter. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7
Miamimom Skrevet 5. juni 2015 #64 Skrevet 5. juni 2015 Jeg skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan få AAP uten å ha vært i jobb. Man skal jo ha nedsatt arbeidsevne med minimum 50%. Men hvordan har du da fått testet ut det? Mener ikke som kritikk altså, bare synes det er mye rar vurdering av AAP. Anonymous poster hash: 95fb9...bb7 Fordi jeg er syk og ikke kan være i jobb. Jeg har ikke noe arbeidsevne slik det er i dag. Mulig blir jeg aldri frisk og arbeidsfør men det får tiden vise. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Men hvorfor kan du ikke være i jobb når du ikke har prøvd? Da kunne du jo like gjerne bare fått uføretrygd med en gang da... Anonymous poster hash: 95fb9...bb7 Fordi jeg knapt nok klarer å fungere i hverdagen uten jobb. Kroniske smerter og tilsammen 3 diagnoser. Lege, spesialist og nav er enige om at jeg ikke klarer jobb slik jeg er i dag. De er enige i at jeg skal bruke mine krefter og energi på barna og på å prøve å bli frisk. Jeg hører på de som har kompetansen innen dette og ikke på hva hvermannsen mener om at jeg mottar aap. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Du har aldri kunnet jobbe og klarer knapt fungere i hverdagen, men flere barn har du fått? Anonymous poster hash: 74138...2c3 Ja tenk det har jeg. Har 4 barn og klarer helt fint å ta meg av de. Har også en mann som bidrar mye. Barna merker ikke at jeg har sykdom utenom at de vet at jeg er syk og går på medisiner. Barna er mitt liv og det jeg lever for. Både lege og nav mener at barna er viktigere en jobb. 😄 Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Dette håper jeg er tull..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #65 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Visst det! Anonymous poster hash: ef4f2...331 Ja nå var du flink som visste det altså. 👏👏👏Du er heldig som ikke har denne diagnosen, som ikke lever med konstante smerter, som ikke har opplevd det jeg har gjort i barndommen og gjennom livet som igjen har utløst denne sykdommen. Du er heldig som er frisk og kan fungere i jobb. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Jeg må bare spørre hvorfor man får 4 barn om man er så syk? Barn er fantastisk men jeg og min mann og mange andre familier anser at 2-3 barn er det man orker. Samtidig som man har en jobb, barn som skal følges opp med lekser, aktiviteter ++. Man kan ikke alltid gjøre det man vill og regne med st resten ordner andre for meg. (Dvs betaler mine regninger). Vi har 2 barn og 2 jobber. Det er det vi orker. Anonymous poster hash: ef4f2...331 Nå har det seg slik at barna er her, kan ikke gi de bort. Barna takler jeg fint og følge opp tross sykdommen. Jeg kan ikke jobbe grunnet SYKDOM, noen må tydeligvis ha det inn med teskje. Patetiske er dere som ikke unner syke mennesker penger til å overleve. Men vet du? Jeg har stort fint hus, flere biler, barna er med på alt de vil og helt ærlig så har jeg nok både bedre råd og bedre tid enn det du har. Jeg har også mer tid med barna mine. Der har du noe å være misunnelig over så slipper du å være misunnelig for at jeg er syk og har kroniske smerter. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Flere biler faktisk....for et liv å være misunnelig på ja :-/ Anonymous poster hash: 5a5ba...79d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #66 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har selv fibromyalgi, og vet at denne sykdommen kan være utrolig slitsom til tider. Tidvis går det utover barna at jeg må sove/hvile mer, samt at jeg ikke kan være med på allverdens fordi det sliter meg ut. Men nå er jeg i full jobb da, hadde jeg vært uten jobb hadde jeg helt sikkert hatt mer energi. Så hvordan kan du si at du klarer så godt å ta vare på 4(!) barn, og de merker ikke noe til sykdommen engang? Her VELGER du faktisk å ha mye tid med familien, og bruker fibromyalgi som unnskyldning for å ikke jobbe. Det er helt normalt å bli sliten av å jobbe. Og man bør faktisk ha en viss forståelse for at samfunnet ikke går rundt om alle som har kroniske smerter ol ikke kan jobbe, men heller tar seg ekstra godt vare på familien. Jeg er ikke misunnelig, men blir provosert! Ikke rart mange har fordommer i forbindelse med fibromyalgi!! Anonymous poster hash: 9bf18...32b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #67 Skrevet 5. juni 2015 Ingen som kan synes annet en synd på så patetiske mennesker som deg-som lever på staten.hus,bil og 4 unger, hvor det ikke merkes at du er syk. Man skal være SYK for å få penger av staten,desverre øser de ut til slike late snyltere som deg(leddgikt,fibro,me). Hårreisende. Anonymous poster hash: c5b8d...2e0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #68 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Har diagnosen fibromyalgi. Du er vel en av de som mener at dette ikke er virkelig sykdom? Skulle ønske du kunne hatt smertene jeg har istedenfor meg. Så kunne jeg jobbet og sett ned på deg isteden. SKAM deg! Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Visst det! Anonymous poster hash: ef4f2...331 Ja nå var du flink som visste det altså. 👏👏👏Du er heldig som ikke har denne diagnosen, som ikke lever med konstante smerter, som ikke har opplevd det jeg har gjort i barndommen og gjennom livet som igjen har utløst denne sykdommen. Du er heldig som er frisk og kan fungere i jobb. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Jeg må bare spørre hvorfor man får 4 barn om man er så syk? Barn er fantastisk men jeg og min mann og mange andre familier anser at 2-3 barn er det man orker. Samtidig som man har en jobb, barn som skal følges opp med lekser, aktiviteter ++. Man kan ikke alltid gjøre det man vill og regne med st resten ordner andre for meg. (Dvs betaler mine regninger). Vi har 2 barn og 2 jobber. Det er det vi orker. Anonymous poster hash: ef4f2...331 Nå har det seg slik at barna er her, kan ikke gi de bort. Barna takler jeg fint og følge opp tross sykdommen. Jeg kan ikke jobbe grunnet SYKDOM, noen må tydeligvis ha det inn med teskje. Patetiske er dere som ikke unner syke mennesker penger til å overleve. Men vet du? Jeg har stort fint hus, flere biler, barna er med på alt de vil og helt ærlig så har jeg nok både bedre råd og bedre tid enn det du har. Jeg har også mer tid med barna mine. Der har du noe å være misunnelig over så slipper du å være misunnelig for at jeg er syk og har kroniske smerter. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Flere biler faktisk....for et liv å være misunnelig på ja :-/ Anonymous poster hash: 5a5ba...79d Okej nå skjønner jeg; TROLL! Ja du klarte å hisse meg opp. Good work😂. Gå å legg deg i sofaen igjen du! Sånn at du ikke sliter deg ut mener jeg. Anonymous poster hash: ef4f2...331
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #69 Skrevet 5. juni 2015 Dere som skriker for at jeg og andre mottar penger fra staten er mye dårligere mennesker enn det jeg er. Dere er ikke verdt dritten under skoen min engang. Men jeg vet at karma er en fin ting, og den biter dere hardt en dag. Håper da at dere må leve i et kronisk smertehelvete og da håper jeg at dere ikke får hjelp fra staten! Nå gidder jeg ikke bruke mer av tiden min på å svare dere. Gleder meg til karma slår til. 😄 Anonymous poster hash: 97ddf...6c7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #70 Skrevet 5. juni 2015 Hva er dere for syke da? Ingen vet hvem dere er her. Du som har 4 barn(!). Som ikke merker at du er syk. Må innrømme at jeg virkelig lurer på hva slags sykdom du har .... La meg gjette; Fibromyalgi? Anonymous poster hash: ef4f2...331 Jeg er ikke Hi, men jeg har bechterews, slitasjegikt, fibromyalgi, kronisk tensjonshodepine, en skade etter hjernerystelse som gir tinnitus og migrene. Jeg var i 70% jobb likevel da, helt til jeg fikk kyssesyken. Da kollapset min allerede slitne og pressede kropp og jeg har aldri blitt frisk igjen. Nå har jeg på toppen av det hele fått en ME-diagnose og er temmelig ubrukelig...Siden den diagnosen er ganske omdiskutert får jeg vel føye til at den er satt av nevrolog etter canada-kriteriene. Jeg sliter med store hovne lymfekjertler og feber så det er uten tvil noe galt med immunforsvaret. Jeg skulle nok vært avlivet og ihvertfall ikke blitt avlet på, og det er ingen god følelse (men jammen godt jeg ikke er hest) Anonymous poster hash: 0d5ca...469
ærlig talt Skrevet 5. juni 2015 #71 Skrevet 5. juni 2015 Dere som skriker for at jeg og andre mottar penger fra staten er mye dårligere mennesker enn det jeg er. Dere er ikke verdt dritten under skoen min engang. Men jeg vet at karma er en fin ting, og den biter dere hardt en dag. Håper da at dere må leve i et kronisk smertehelvete og da håper jeg at dere ikke får hjelp fra staten! Nå gidder jeg ikke bruke mer av tiden min på å svare dere. Gleder meg til karma slår til. Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Du lever i et kronisk smertehelvete, og ungene dine merker ikke noe til sykdommen din. Nice try!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #72 Skrevet 5. juni 2015 Hadde det ikke vert for oss "ikke verd dritten under skoa dine",så hadde du ikke hatt sko. Da hadde ikke staten hatt en krone-og du hadde ikke hatt en krone. Bare for å ha det sagt. Anonymous poster hash: c5b8d...2e0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #73 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har selv fibromyalgi, og vet at denne sykdommen kan være utrolig slitsom til tider. Tidvis går det utover barna at jeg må sove/hvile mer, samt at jeg ikke kan være med på allverdens fordi det sliter meg ut. Men nå er jeg i full jobb da, hadde jeg vært uten jobb hadde jeg helt sikkert hatt mer energi. Så hvordan kan du si at du klarer så godt å ta vare på 4(!) barn, og de merker ikke noe til sykdommen engang? Her VELGER du faktisk å ha mye tid med familien, og bruker fibromyalgi som unnskyldning for å ikke jobbe. Det er helt normalt å bli sliten av å jobbe. Og man bør faktisk ha en viss forståelse for at samfunnet ikke går rundt om alle som har kroniske smerter ol ikke kan jobbe, men heller tar seg ekstra godt vare på familien. Jeg er ikke misunnelig, men blir provosert! Ikke rart mange har fordommer i forbindelse med fibromyalgi!! Anonymous poster hash: 9bf18...32b Hør hør!!! Anonymous poster hash: 5a5ba...79d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #74 Skrevet 5. juni 2015 Hadde det ikke vert for oss "ikke verd dritten under skoa dine",så hadde du ikke hatt sko. Da hadde ikke staten hatt en krone-og du hadde ikke hatt en krone. Bare for å ha det sagt. Anonymous poster hash: c5b8d...2e0 Gudskjelov så finnes det flere oppegående folk der ute en møkka som dere er så det går nok fint. 😄 Anonymous poster hash: 97ddf...6c7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #75 Skrevet 5. juni 2015 Dere som skriker for at jeg og andre mottar penger fra staten er mye dårligere mennesker enn det jeg er. Dere er ikke verdt dritten under skoen min engang. Men jeg vet at karma er en fin ting, og den biter dere hardt en dag. Håper da at dere må leve i et kronisk smertehelvete og da håper jeg at dere ikke får hjelp fra staten! Nå gidder jeg ikke bruke mer av tiden min på å svare dere. Gleder meg til karma slår til. 😄 Anonymous poster hash: 97ddf...6c7 Den dagen karma slår til går du i konkurs!👊 Anonymous poster hash: ef4f2...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå