Gå til innhold

60x120 tisselaken MED stropper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det?

Anonymous poster hash: 11eee...4dc

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det gjør det Jeg har i alle fall kjøpt det på Spar kjøp mange ganger.

Skrevet

Veit ikke om det finnes, men husk at det ikke er bra å dekke til hele madrassen(oppe ved hodeenden)med plastlaken, da får ikke madrassen "puste", og det blir fort klamt og ubehagelig. Mener også at det kunne innebære kvelningsfare å ha plastlaken helt oppe ved hodeenden.

Anonymous poster hash: daaaf...984

Skrevet

Ikea har noen som er skikkelig god!

Skrevet

Veit ikke om det finnes, men husk at det ikke er bra å dekke til hele madrassen(oppe ved hodeenden)med plastlaken, da får ikke madrassen "puste", og det blir fort klamt og ubehagelig. Mener også at det kunne innebære kvelningsfare å ha plastlaken helt oppe ved hodeenden.Anonymous poster hash: daaaf...984

Bedre å få bæsj på madrassen? :P

Skrevet

Jeg kjøpte tisselaken i stretch på KID. Og en tynn overmadrass/madrassbeskytter med stropper til å ha over tisselakenet for å unngå at det skulle bli klamt for barnet å ligge i senga. Tok på vanlig laken på overmadrassen også.

Annonse

Skrevet

Ikea har noen som er skikkelig god!

må sjekke

Skrevet

Eg har formsydd tisselaken med tynn overmadrass over.

Skrevet

Fant ikke så jeg endte opp med en litt større, den satt løst og det er ikke bra eller behagelig, så jeg festet den under med lakenklyper. Den er ikke løs i det hele tatt nå, så kan ikke kvele noen. Har et vanlig laken over,

Anonymous poster hash: c300a...29b

Skrevet

Bør helst ha en tynn overmadrass over tisselakenet, så laken. Ellers blir det klamt.

Skrevet

Bør helst ha en tynn overmadrass over tisselakenet, så laken. Ellers blir det klamt.

Takk, det vet jeg dessverre alt om etter et lengre opphold på Ahus og deres gummisenger. Fysj.

Skrevet

Sjekk jysk. De har tynne fine tisselaken som ikke er ubehagelig å ligge på.

Har et på senga mi også siden begge kommer til meg om natta

Annonse

Skrevet

Foreldre og barn testet tisselaken tidligere i år. Ikea var desidert best. Jeg har en jente på 6 år som fremdeles har mange uhell. Tisselakenet verken ser ut eller føles som tisselaken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...