Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp.

Ligger på sofaen og er redd jeg kommer til å miste...

Det begynte med symtomer på uvi for to dager siden, og litt rosa papir når jeg var på do. Var til lege, de fant ikke en uvi, og jeg ble sykemeldt pga stress. Nå i morres skulle jeg inn med ny urinprøve til legen, og når jeg stå opp i dag tidlig hadde jeg begynt å blø, ikke sånn rosa på papiret, men blod.

Gikk til legen som avtalt med uvi prøven, den var negativ. Fikk beskjed om å gå hjem på sofaen å slappe av. Litt blod var vanlig. Og siden jeg ikke hadde sterke magesmerter var det ikke en klar abort enda.

Så nå ligger jeg her da og venter, og håper det slutter å blø.

Jeg virkelig ønsker dette barnet <3

Er litt redd og lei meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff av meg <3 <3 <3 ikke noe gøy situasjon <3 <3 <3 se det ann litt, mulig det ikke er SA. kanskje prøve å få hennvisning til UL de nærmeste dagene så du slipper å gruble <3

Skrevet

Huffda :( ikke godt å ikke vite men bare vente.. Vet at blødning er veldig normalt! Hadde selv to små blødninger tidlig i svangerskapet. Sender deg gode tanker, og håpet det snart gir seg. Forhåpentligvis har lille det bare bra der inne :)

Skrevet

Tusen takk damer :)

Det er roet seg litt nå, og har ikke noe smerter - så håper og tror det gikk fint :)

Rart hvor redd en blir selv om en bare nettopp er blitt gravid.

Er så glad for denne graviditeten, så håper det varer :)

Glad jeg er sykemeldt ut uken, slik at jeg får slappet av og tatt vare på meg og lille.

Skrevet

Huff, blødningen er kommet tilbake for fult.

Legen ville at vi skulle se det an til mandag, så da får jeg vel en bekreftelse på at jeg har hatt en abort.

Er kjempelei meg...

Skrevet

Krysser fingrene for at det gir seg og alt er i orden med den lille<3

Skrevet

Huff, håper alt er bra! Krysser fingrene for degxxx

Skrevet

Du kan kreve ultralyd imrg! Ikke gå å vent til mandag! Det er bare vondt og slitsomt for deg!!

Skrevet

Ville absolutt tatt en ultralyd!

Skrevet

De har ikke ultralyd her, da må jeg henvises til et annet sted.

Og de sier det at om det er gått galt er det ingenting de kan gjøre likevel.

Så skal til lege på mandag, og da skal han vel henvise meg videre.

Vet ikke hva de må gjøre for å finne ut og jeg fremdeles er gravid, det holder vel ikke med en blodprøve?

Skrevet

du har rett til å komme inn på sykehuset for en sjekk, har du et sykehus inærheten?

Skrevet

Hei! Det kan godt tenkes at du har en sa, men jeg vil bare dele min historie med deg. Da vi skulle ha minstemann fikk jeg kraftige blødninger i uke 12, jeg var helt overbevist om at det var en sa. På ultralyd såg alt normalt ut med babyen bortsett fra at jeg hadde et hematom i livmoren som det blødde fra. Det kunne blitt en sa av det men jeg ble innlagt, ble beordret til å ligge helt i ro i to uker. Alt gikk bra her. Blødninger behøver ikke å bety at det er en sa, men det er viktig å holde seg helt i ro til du har fått en ultralyd som bekrefter eller avkrefter. Lykke til ❤️

Anonymous poster hash: c02b8...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...