BellaSuz Skrevet 3. juni 2015 #26 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Jeg har en mannlig kollega som også bor noen hus bortenfor oss. Vi trener sammen med andre kollegaer og har en god tone da vi er naboer og har generelt en grei kjemi. Ingenting flørtende mellom oss men vennskapelig. Vi sender av og til snap (helt platonisk, feks av et glass vin og "god fredag!") og vi er på quizkampen og sender chat-meldinger en gang i blant som "shit, dårlig runde" eller "yes, endelig seier!". Mannen min er dritsjalu og klarer ikke høre navnet hans engang. Han sier han stoler på at jeg ikke gjør noe galt, men siden jeg er så fin dame (som han sier) er det fare for at HAN synes jeg er fin og prøver seg. WTF?! Hva er han redd for da? At kollegaen min skal voldta meg?? For jeg mener nei, mens han vil tydeligvis noe i min manns øyne? Sorry kuppet tråden din litt HI, men hva mener dere? Er dette helt uakseptabel kontakt? Jeg kjenner jeg holder på å klikke på mannen min snart😱 Endret 3. juni 2015 av BellaSuz
pifi med tre nurk Skrevet 3. juni 2015 #27 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Grensen går ved "vil du gifte deg med meg og få fem unger". Ellers er det grenseløst. Jeg ville aldri drømt om å lage en sak av at den jeg levde med trivdes med kolleger.Betyr det at meldinger av seksuell karakter hadde vært greit? Bare nysgjerrig altså! Mannen min har kontakt med både kvinnelige og mannlige kollegaer, har aldri tenkt over at det er rart. Samme har jeg. Har jo ikke lyst til å ha sex med noen av dem for det. Endret 3. juni 2015 av pifi med tre nurk
pifi med tre nurk Skrevet 3. juni 2015 #28 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Jeg har en mannlig kollega som også bor noen hus bortenfor oss. Vi trener sammen med andre kollegaer og har en god tone da vi er naboer og har generelt en grei kjemi. Ingenting flørtende mellom oss men vennskapelig. Vi sender av og til snap (helt platonisk, feks av et glass vin og "god fredag!") og vi er på quizkampen og sender chat-meldinger en gang i blant som "shit, dårlig runde" eller "yes, endelig seier!". Mannen min er dritsjalu og klarer ikke høre navnet hans engang. Han sier han stoler på at jeg ikke gjør noe galt, men siden jeg er så fin dame (som han sier) er det fare for at HAN synes jeg er fin og prøver seg. WTF?! Hva er han redd for da? At kollegaen min skal voldta meg?? For jeg mener nei, mens han vil tydeligvis noe i min manns øyne? Sorry kuppet tråden din litt HI, men hva mener dere? Er dette helt uakseptabel kontakt? Jeg kjenner jeg holder på å klikke på mannen min snart😱 Tror jeg hadde sluttet å snakke om kollegaen. Er jo ikke så mye mer du kan gjøre? Du gjør ikke noe galt og selv om man er fin så må man jo få lov å ha venner 😉 Endret 3. juni 2015 av pifi med tre nurk
BellaSuz Skrevet 3. juni 2015 #29 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har en mannlig kollega som også bor noen hus bortenfor oss. Vi trener sammen med andre kollegaer og har en god tone da vi er naboer og har generelt en grei kjemi. Ingenting flørtende mellom oss men vennskapelig. Vi sender av og til snap (helt platonisk, feks av et glass vin og "god fredag!") og vi er på quizkampen og sender chat-meldinger en gang i blant som "shit, dårlig runde" eller "yes, endelig seier!". Mannen min er dritsjalu og klarer ikke høre navnet hans engang. Han sier han stoler på at jeg ikke gjør noe galt, men siden jeg er så fin dame (som han sier) er det fare for at HAN synes jeg er fin og prøver seg. WTF?! Hva er han redd for da? At kollegaen min skal voldta meg?? For jeg mener nei, mens han vil tydeligvis noe i min manns øyne? Sorry kuppet tråden din litt HI, men hva mener dere? Er dette helt uakseptabel kontakt? Jeg kjenner jeg holder på å klikke på mannen min snart😱 Tror jeg hadde sluttet å snakke om kollegaen. Er jo ikke så mye mer du kan gjøre? Du gjør ikke noe galt og selv om man er fin så må man jo få lov å ha venner 😉 Jeg snakker aldri om kollegaen min med mindre det er naturlig, feks når mannen spør hvem som skal trene i dag, og kollegaen skal, Eller når mannen sier "skal NN også dit eller?" Føler jeg må skjule kontakten selv om jeg overhodet ikke har noe skjule?! For da blir mannen grinete. Altså, jeg nekter å la mannen min bestemme hvem jeg skal være venner med 😳
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #30 Skrevet 3. juni 2015 Det finnes ingen regel på sånt. Man sier hva man vil til hvem man vil og man lar være å være utro. Kjenner man at man blir litt i overkant begeistret for noen så holder man seg unna vedkommende til det går over. Du blir ikke forelsket i noen andre om du ikke tillater deg selv å bli det. Sånn ellers så oppfører man seg ovenfor folk, og blir venner med de man vil, man har respekt for kjæresten sin og er ærlig mot seg selv. Da går det som oftest bra. Anonymous poster hash: faa61...77e
sug lut Skrevet 3. juni 2015 #31 Skrevet 3. juni 2015 Grensen går ved "vil du gifte deg med meg og få fem unger". Ellers er det grenseløst. Jeg ville aldri drømt om å lage en sak av at den jeg levde med trivdes med kolleger.Betyr det at meldinger av seksuell karakter hadde vært greit? Bare nysgjerrig altså! Mannen min har kontakt med både kvinnelige og mannlige kollegaer, har aldri tenkt over at det er rart. Samme har jeg. Har jo ikke lyst til å ha sex med noen av dem for det. Tja, jeg leser ikke meldinger på andres telefoner uansett, så det hadde jeg ikke visst om, og det hadde ikke plaget meg uansett om jeg ikke fikk det servert på frokostbordet - skal man drive med sånt får man bare sørge for å holde det for seg sjøl til det enten går over eller man går fra den man bor med. Jeg plages ikke med ting jeg ikke veit og spinner ikke tanker rundt sånt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #32 Skrevet 3. juni 2015 Hvis han ikke kan si/gjøre det med meg tilstede bør han ikke gjøre det i det hele tatt. Anonymous poster hash: b9ae2...a39
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #33 Skrevet 3. juni 2015 Oi er det virkelig så mange som ikke blir kompiser med kollegaene sine, jeg jobber stort sett med menn og vi snapper og skrives på facé/messenger. I tillegg møtes vi innimellom på bar/pub eller drar innom en resturant og spiser. Anonymous poster hash: 6a525...74c
sug lut Skrevet 3. juni 2015 #34 Skrevet 3. juni 2015 Grensen går ved "vil du gifte deg med meg og få fem unger". Ellers er det grenseløst. Jeg ville aldri drømt om å lage en sak av at den jeg levde med trivdes med kolleger. Så hvis mannen din kun fridde til kollegaene sine uten å planlegge å få barn ville det vært helt greit? Anonymous poster hash: 239eb...cbf Hehe, ville han leve med noen andre så skulle han få slippe å ha unger for å bevise det.
sug lut Skrevet 3. juni 2015 #35 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har en mannlig kollega som også bor noen hus bortenfor oss. Vi trener sammen med andre kollegaer og har en god tone da vi er naboer og har generelt en grei kjemi. Ingenting flørtende mellom oss men vennskapelig. Vi sender av og til snap (helt platonisk, feks av et glass vin og "god fredag!") og vi er på quizkampen og sender chat-meldinger en gang i blant som "shit, dårlig runde" eller "yes, endelig seier!". Mannen min er dritsjalu og klarer ikke høre navnet hans engang. Han sier han stoler på at jeg ikke gjør noe galt, men siden jeg er så fin dame (som han sier) er det fare for at HAN synes jeg er fin og prøver seg. WTF?! Hva er han redd for da? At kollegaen min skal voldta meg?? For jeg mener nei, mens han vil tydeligvis noe i min manns øyne? Sorry kuppet tråden din litt HI, men hva mener dere? Er dette helt uakseptabel kontakt? Jeg kjenner jeg holder på å klikke på mannen min snart Tror jeg hadde sluttet å snakke om kollegaen. Er jo ikke så mye mer du kan gjøre? Du gjør ikke noe galt og selv om man er fin så må man jo få lov å ha venner Jeg snakker aldri om kollegaen min med mindre det er naturlig, feks når mannen spør hvem som skal trene i dag, og kollegaen skal, Eller når mannen sier "skal NN også dit eller?" Føler jeg må skjule kontakten selv om jeg overhodet ikke har noe skjule?! For da blir mannen grinete. Altså, jeg nekter å la mannen min bestemme hvem jeg skal være venner med Stå på ditt. Hans valg om helt uskyldig kontakt skal få lov å ødelegge hans forhold til deg.
Gjest Moonstruck Skrevet 3. juni 2015 #36 Skrevet 3. juni 2015 Med antall utroskap i forhold idag- er det helt greit å ha med seg øyne og ører.. Muligens helt uskyldig opplegg, så la det bero (finnes ikke noe kjipere enn sjalu og hysteriske samboere) Inviter jobbgjengen hans på middag! Så får du se de i interaksjon! Nye bekjentskaper, uavhengig av kjønn er gull- men, kun om det spilles med åpne kort!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #37 Skrevet 3. juni 2015 Jeg og mannen har kontakt med kolleger på fritiden. Blir noen interne spøker og noen ganger kun en beskjed. Vi har ingen grenser da vi begge veit hva det vil si å være i et forhold. Kommer nå helt annpå hva samtalene handler om og hvorfor du er usikker? Anonymous poster hash: 9ceeb...c4f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #38 Skrevet 3. juni 2015 Samboeren min har en ny kvinnelig kollega som driver å ringer han og sender mld ganske ofte. Sånn jeg tolker det så er hun litt betatt av han og samboeren min får boosta selvtilliten sin, da dette trengs. Så jeg bryr meg faktisk ikke ☺ om han velger å være utro er opp til han. Jeg kan ikke gjøre noe med det uansett. Anonymous poster hash: 2bdff...d32
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #39 Skrevet 7. juni 2015 Hvordan går det hi? Anonymous poster hash: 7031a...ee3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #40 Skrevet 7. juni 2015 Dere bekrefter det jeg og min elsker (kollega) tenker. Vi klarer ikke holde oss unna hverandre på fritiden heller, og for å ufarliggjøre forholdet for våre ektefeller er vi helt åpenlyst på at vi er venner og har kontakt, og et "herregud, hadde vi stått i med hverandre hadde vi jo skjult enhver kontakt"... Ingen aner noe som helst! Anonymous poster hash: b295e...8fb
Mamma_til_2 Skrevet 7. juni 2015 #41 Skrevet 7. juni 2015 Dere bekrefter det jeg og min elsker (kollega) tenker. Vi klarer ikke holde oss unna hverandre på fritiden heller, og for å ufarliggjøre forholdet for våre ektefeller er vi helt åpenlyst på at vi er venner og har kontakt, og et "herregud, hadde vi stått i med hverandre hadde vi jo skjult enhver kontakt"... Ingen aner noe som helst! Anonymous poster hash: b295e...8fb
Berta_78 Skrevet 7. juni 2015 #42 Skrevet 7. juni 2015 Dere bekrefter det jeg og min elsker (kollega) tenker. Vi klarer ikke holde oss unna hverandre på fritiden heller, og for å ufarliggjøre forholdet for våre ektefeller er vi helt åpenlyst på at vi er venner og har kontakt, og et "herregud, hadde vi stått i med hverandre hadde vi jo skjult enhver kontakt"... Ingen aner noe som helst! Anonymous poster hash: b295e...8fb Hvordan blir det de fleste sier bekreftet av dette? At dere velger å være utro, er deres private sak. Og at dere er så "smarte" at dere utnytter tilliten, er ikke så innmari imponerende, men fortsatt deres sak. De fleste er ikke utro på arbeidsplassen. Man må velge å stole på kjæresten sin, hvis ikke blir livet veldig slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå