Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Og jeg kommer ikke på noen spesiell grunn utenom at jeg syntes varmen er veldig slitsom. Jeg kan bli lettere deprimert når jeg våkner og ser sola steiker og himmelen er blå. Hva i all verden er galt med meg? Når høsten kommer er jeg overlykkelig. Elsker den friske, kjølige luften og syns det er deilig og pakke meg inn i varme jakker og sko. Jeg elsker at det regner eller at det er tungt overskyet, da syns jeg det er så godt å være ute, og det er koselig å være inne. Flere som er som meg, eller er jeg hakke gal? Anonymous poster hash: 72d6e...ce7
Gustav Klitt Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Nå kommer vinter'n om kort tid, skal du se Snart bare seks måneder til jul!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Du er min motsetning. Min mann er din tvilling. Han hater sommeren, fordi da svetter han. Han trives best om våren. Anonymous poster hash: 0a110...375
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Og jeg kommer ikke på noen spesiell grunn utenom at jeg syntes varmen er veldig slitsom. Jeg kan bli lettere deprimert når jeg våkner og ser sola steiker og himmelen er blå. Hva i all verden er galt med meg? Når høsten kommer er jeg overlykkelig. Elsker den friske, kjølige luften og syns det er deilig og pakke meg inn i varme jakker og sko. Jeg elsker at det regner eller at det er tungt overskyet, da syns jeg det er så godt å være ute, og det er koselig å være inne. Flere som er som meg, eller er jeg hakke gal? Anonymous poster hash: 72d6e...ce7 Du er hakke gal Anonymous poster hash: cf5b5...91f
Lammelåret Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Du er ikke aleine, mange har det som deg. Det er pes med unger når det er altfor varmt, å være svett hele tiden er lite deilig.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg er som deg Ikke veldig glad i sommeren.. For lyst ute, får ikke sove om nettene, solbrenthet, ingen matlyst, må kle av seg masse klær, svetting og solkrem, den uutholdelige varmen, må være ute hele tiden, veps og mygg, osv.. Wææ som jeg hater det. Men jeg prøver å fokusere på det jeg liker ved sommeren og nyte det jeg finner positivt. Man ville jo ikke vært så glad i den ene årstiden om man ikke hadde den andre sant? Jeg liker grilling og bading, følelsen av fri og ferie, lukten av nyslått gress, at ungene kan springe ut uten å kle på seg polstring og synet av lekende barn på gresset. Jeg for min del elsker vinteren. Når det går mot jul... Ah, jeg blir fylt med glede! Mørke kvelder under pledd, film på tvn og kakao i koppen! Når den første snøen kommer og vi er mye ute å leker, akebrett, snølykter, snømenn.. Spenningen ved å bare vente på snøen! Og ikke minst tiden mot jul! Advent og pynten, alt lyset i mørket, den friske luften, og ikke minst julesangene. De får meg til å grine! Barndommens magi og det å dele disse stundene med gutten min, det er helt fantastisk. I tillegg har jeg bursdag, det er på den tiden vi giftet oss og ikke minst den tiden mirakelet vårt ble født ( vi kan ikke få flere barn). Nei, nå gleder jeg meg vanvittig til vinteren igjen:) Nei, du er ikke hakke gal vil jeg si. Anonymous poster hash: 4bfb5...3a1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Kjære HI, det er mange som deg! Jeg liker sommeren minst av årstidene. Elsker høsten, den friske, kalde høsten. Så vakre farger! Så frisk luft. Vinteren liker jeg også. Våren er ok. Men sommeren.... Den kan være vanskelig. Men gjør det beste ut av det. Liker absolutt ikke sterk sol - det synes jeg er fryktelig. Og varmen... usj. Og ja, det kan bli veldig varmt i Norge. Jeg elsker regn, blir i godt humør., det kjennes sunt og godt ut... Anonymous poster hash: f5496...15c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Kjære HI, det er mange som deg! Jeg liker sommeren minst av årstidene. Elsker høsten, den friske, kalde høsten. Så vakre farger! Så frisk luft. Vinteren liker jeg også. Våren er ok. Men sommeren.... Den kan være vanskelig. Men gjør det beste ut av det. Liker absolutt ikke sterk sol - det synes jeg er fryktelig. Og varmen... usj. Og ja, det kan bli veldig varmt i Norge. Jeg elsker regn, blir i godt humør., det kjennes sunt og godt ut... Anonymous poster hash: f5496...15c Ja, ikke sant? Elsker å våkne opp å høre det regner ute, da blir jeg så glad. Ha ha. Takk for svar dere, godt å høre at nesten alle mener jeg ikke er gal ;-) Anonymous poster hash: 72d6e...ce7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Nå kommer vinter'n om kort tid, skal du se Snart bare seks måneder til jul! Ha ha, ja. Hurra ;-) Anonymous poster hash: 72d6e...ce7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 PS: Blir gjerne med i en "klubb": Vi som elsker høsten! (...ikke liker sommeren!) e.l Anonymous poster hash: f5496...15c
Kathrine. Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Jokke har jo skrevet en sang om det der. Her kommer vintern.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Jeg er helt enig med deg HI Det er ofte veldig varmt om sommeren, og jeg blir ofte svett og klam + solkrem og rar lukt. Blæh. eeeeelsker høsten <3 Frisk luft, turer i skog og mark, høstfarger på bladene som faller og bare nydelig temperatur ute. Anonymous poster hash: 2e58e...56a
Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Kom til Nord-Norge;-) Her er det aldri altfor varmt. Vi tilbringer mye av sommeren sørpå og det er alltid så deilig å komme hjem hvor man kan springe rundt i sola istedenfor å svette i skyggen. 💞 Nord-norsk sommer 💞
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Jeg bor i Oslo. Pleide å elske sommeren; varmt og deilig. Sommeren på østlandet 2015 er avlyst. I dag hadde ungene på fleece og lue. Anonymous poster hash: 42a73...7d4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Jeg hater ikke sommeren, men det er den årstiden jeg liker minst. Her i Norge synes jeg ikke at det blir stabilt varmt nok, det er glovarmt i to-tre timer så må jeg ha på meg igjen klær. Solbrent, kald, varm, trekk, insekter OVERALT!! Jeg HATER insekter, de er jo bare plagsomme på sommeren... Jeg elsker høst og vinter, krype inn i varme klær, frisk luft, mørke og varm armkrok under dyna.. Anonymous poster hash: fb95c...47f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Jeg hater vinteren og høsten. Elsker sommeren og våren. Ingenting sjarmerende med regn, kulde, mørke, glatt osv. Anonymous poster hash: 42a73...7d4
håperpåvinterbarn Skrevet 3. juni 2015 #17 Skrevet 3. juni 2015 Så der var du som bestilte denne "sommeren", hi? Jeg går fortsatt i ullundertøy.......
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #18 Skrevet 3. juni 2015 Hvor BOR dere som hater sommeren? Ikke her jeg bor, for da hadde dere hatt drømmesommer hele sommeren.. Sett bort fra i fjor, som var eksepsjonelt varmt, så har vi stort sett under 15 grader på sommeren... Ikke tull en gang. De dagene som er nærmere 20 enn 15 er "gode sommerdager"...... Jeg hater vel alle andre årstider enn sommer, men blir ikke deprimert. Da hadde jeg serøst vurdert og flytte. Men HI og hennes medssøstre,- kom hit da vel--- Bor et sted i Trøndelag..... Den ene uka (kanskje to) som er "sommer" og altså over 20 grader, holder dere vel ut? Er greit med EN ettermiddag eller to, på terrassen med et glass kaldt hvitvin i sval skygge??? Anonymous poster hash: ec319...89b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #19 Skrevet 3. juni 2015 Hvor BOR dere som hater sommeren? Ikke her jeg bor, for da hadde dere hatt drømmesommer hele sommeren.. Sett bort fra i fjor, som var eksepsjonelt varmt, så har vi stort sett under 15 grader på sommeren... Ikke tull en gang. De dagene som er nærmere 20 enn 15 er "gode sommerdager"...... Jeg hater vel alle andre årstider enn sommer, men blir ikke deprimert. Da hadde jeg serøst vurdert og flytte. Men HI og hennes medssøstre,- kom hit da vel--- Bor et sted i Trøndelag..... Den ene uka (kanskje to) som er "sommer" og altså over 20 grader, holder dere vel ut? Er greit med EN ettermiddag eller to, på terrassen med et glass kaldt hvitvin i sval skygge??? Anonymous poster hash: ec319...89b Sånn er det her og, bor på sørvestlandet. 3.juni valgte 5.klassingen å ta på stilongs og ekstra fleece under regnjakka, igår bøe det både stilongs og vinterjakke (regn og liten storm) Det er kaldt, regn og ingen bedring i sikte. Bøndene kommer ikke igang pga det er for vått i jorda. Anonymous poster hash: 97124...6eb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #20 Skrevet 3. juni 2015 Du er gal! Få hjelp. Om du synes dette er varmt, så er du gal! Anonymous poster hash: 494f3...e9e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #21 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hater ikke sommeren, men trives likevel best om høsten. Det er fordi jeg bor i nord-norge og det er lyst hele døgnet her, og da sliter jeg med å få sove! Dessuten elsker jeg å tenne stearinlys på kveldene, men nå på sommeren har det ikke noen effekt, for det er jo ikke mørkt ute. Anonymous poster hash: d7f75...f9e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #22 Skrevet 3. juni 2015 Jeg bor i Oslo. Pleide å elske sommeren; varmt og deilig. Sommeren på østlandet 2015 er avlyst. I dag hadde ungene på fleece og lue.Anonymous poster hash: 42a73...7d4 Oj, oj! Du tar nok feil, det er 3.juni i dag. Men østlendinger er det mest sytete og bortskjemte folkeslaget i Norge, hvis de ikke har strålende sol og 25 grader fra 17.mai fram til skolestart kaller de det "dårlig sommer." Kom til Tromsø du, her snakker de i årevis om et kronår dersom det har vært to gode uker på rad.... Anonymous poster hash: bf2f7...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå