Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Ser på serien på tv, men man ser sjelden noen priser. Anonymous poster hash: 2582d...e5d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Fryseposer Anonymous poster hash: d22d5...ed9
Tjofsen Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Heldiggris som skal til Ullared. Har vært der en gang selv, men fikk ikke så mange timer. Ser på tv at de snakker mye om fryseposer, bakepapir osv. Jeg kjøpte en del barnetøy, babysaker og leker da jeg var der. Kan spare en del på det.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Tannkrem, dusjsåpe, Q-tips, og tennissokker. Var for øvrig ikke imponert over varesortimentet selv om folk handler som noen galninger når de først var innfor døren. Brukte litt over 1100 kroner der og f.eks playstation ting var betydelig mer kostbart enn i Norge og med tanke på evnt reklamasjon så ble det ikke kjøpt noe av det der. Anonymous poster hash: 49cdc...08c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Hvor mye sparer man egentlig på å hamstre bakepapir og fryseposer? Så sant man ikke driver storhusholdning er vel utgiftene til slikt forsvinnende små gjennom et år? Har aldri skjønt meg på folk som hamstrer. Hvor gjør dere av alt? Anonymous poster hash: 9c219...caa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg skal ikke hamstre, men kommer til å kjøpe litt av hvert av det som er billig. Og på tv så hører man stort sett bare om fryseposer og folie. Og det kan ikke være bare det folk handler når de bruker mange 1000 Så derfor tas tips imot med et STORT takk HI Anonymous poster hash: 2582d...e5d
Gjest Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Du må nesten oppleve stedet og dra paraleller mot det du pleier å kjøpe her hjemme som du vet er dyrt og som du vet bruker mye av. Aner ikke hvor du bor, men hva er dyrt hos deg?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Barnetøy. Særlig slitasje klær. Min er feks ekspert på å få hull i tightsen sin. Det kan gå to i uka. Det er ganske mye billigere. Anonymous poster hash: a8350...3b3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Du må nesten oppleve stedet og dra paraleller mot det du pleier å kjøpe her hjemme som du vet er dyrt og som du vet bruker mye av. Aner ikke hvor du bor, men hva er dyrt hos deg? Bor i Østfold så det blir noen turer til Svinesund og Nordby. Har på følelsen at det meste er billigere i Sverige Men kommer selvfølgelig til å sjekke prisene nøye så jeg ikke kjøper ting som jeg kan få like billig her hjemme når det er på tilbud. Anonymous poster hash: 2582d...e5d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Nå er ikke jeg en klassisk hamstrer akkurat, men blir gjerne en tur innom siden vi gjerne ferierer i Sverige uansett. Mye billig tøy både til voksne og barn. Klær i de fleste prisklasser. Har pleid å kjøpe vintertøy/jakker /bukser til barna der. . Det hender også det er gode tilbud på shampo/balsam, vaskepulver. Men det er et svæææært varehus!. Ta på gode sko;). Enjoy!. Anonymous poster hash: 8d706...ad3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Jeg vil tro at slike steder alltid blir dyrere enn man tror, og sjelden så billig som man tror. Inkludert kostnadene med å komme dit, og når man gjerne kjøper litt mer enn man egentlig hadde tenkt.... Tja. Vil tro at det er lett å bli revet med, "det er jo så BILLIG!", og vips så flyr tusenlappene - og kanskje på ting man ikke hadde vurdert en gang hjemme. Det meste går jo faktisk an å få billig i nærmiljøet, hvis man bare leter litt. Og som noen påpeker over, husk garanti og reklamasjon og slikt! Anonymous poster hash: 107ea...182
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Kommer ikke til å kjøpe ting med garanti. Drar litt fordi jeg er nysgjerrig på stedet også. Og kommer jeg over noe som er veldig billig så kjøper jeg det selvfølgelig. Også Ola Conny brød og Morgan potetgull da Anonymous poster hash: 2582d...e5d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Ser på serien på tv, men man ser sjelden noen priser. Anonymous poster hash: 2582d...e5d Svinesund og Nordby har ofte billigere pleieprodukter, enn Ullared. Det vi kjøpte billig på Ullared var leker, bakepapir, sokker, yttertøy til jenta vår. Anonymous poster hash: 8dad2...eb6
dragonmom Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 jeg skal til ullared i sommer. det jeg pleier å kjøpe er barneklær, spesielt yttertøy som vinterdress, regntøy, vantette votter, superundertøy o.l. til neste sesong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå