Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snart 30 år, Gift i snart et år og prøver på vår første nå. Tålmodigheten er ikke tilstede i det hele tatt så håper det klaffer snart :D

Klarte ikke la være å teste i dag, selvfølgelig negativ siden jeg bare er 4-5 dpo ★ hehe, må jo bare riste på hodet av meg selv... skal på fest i morgen og kommer nok til å ta noen glass vin hvis ikke jeg mot alle odds tester positivt i morgen...

Pleier å veldig ømme pupper fra et par dager dpo til et par dager før ikm, men har ikke noen pms symptomer denne gangen... håper det er et godt tegn, men har en dårlig følelse...

Fortsetter under...

Annonse

Hei, er det forsent å hoppe inn her? :)

Var ikke planlagt å prøve denne måneden her, men tror jeg KANSKJE hadde en festeblødning i går kveld/ i dag tidlig og formiddag. Blødde minimalt, kun når jeg tørket meg og i formiddag kom det kun en liten rose med blod i trusa, etter det kom det ikke noe mer. Satte i en tampong når jeg skulle av gårde på flyet tidligere i dag, men den var det ikke et lite glimt av blod på en gang når jeg tok den ut.  :lete:

Litt usikker på ikm dato, spesielt om dette var en minimini menstrasjon. Blør gjerne mellom 4-6 dager og skal jo ikke i teorien ha mens før neste uke.  :smilyblomst: Krysser fingrene  :roll:

Annonse

Hei damer, har dere mange symptomer?

Når morgendusjen skulle i gang hadde jeg så utrolig følsomme brystvorter! Bare at strålen traff var ubehagelig.

Men tør ikke å håpe for mye. Hard og lukket tapp har jeg også, men det kan endre seg fort om tr dukker opp. Har ikke spottet noe mer blod heller :)

Gratulerer så mye til deg Tingeling87!! ;):)

Her er det lite symptomer. Har fått veldig ømme pupper, men det pleier jeg å ha. Eneste forskjell er at de ble ømme noen dager senere. Håper så klart på positiv test, men tviler sterkt på at det er min tur denne mnd... har foreløpig ikke spottet noe, men regner med at jeg begynner å spotte rundt onsdag eller torsdag. Jeg klarer ikke helt å kjenne forskjellen på hard og myk tapp, men min er i alle fall lukket og høyt oppe...

Gratulerer så mye tingeling87, er jo ingen tvil om at den testen er positiv!

Her er mensen over. 2 dager med spotting og ca 2 dager med mens sa jeg har 13 til 14 dagers lutfase, Yes. Da er det barre og vente på el som er om 10 til 12 dager igjen. La det klaffe og at Legen kan hjelpe meg kjapt.

Kan legen skrive ut Crinoner og Albyle uten og vert til GU spesialist ? Håper jeg får før henvisninger for kl tikker her.

Her er mensen over. 2 dager med spotting og ca 2 dager med mens sa jeg har 13 til 14 dagers lutfase, Yes. Da er det barre og vente på el som er om 10 til 12 dager igjen. La det klaffe og at Legen kan hjelpe meg kjapt.

Kan legen skrive ut Crinoner og Albyle uten og vert til GU spesialist ? Håper jeg får før henvisninger for kl tikker her.

Jeg fikk albyl E av gyn. Og skal ta blodprøve for å måle progresteronnivå for å se om jeg trenger støtte ven neste positive test.

Hvit test her også (billigtest). Har IKM på onsdag så får da vente og se. Har fortsatt høy temperatur i forhold til vanlig, føler meg varm, småkvalm til tider, mye luft, hoven mage, begynt å få såre brystvorter, en del hodepine, tidvise magesmerter/stikk, ekstra søt/saltsug, trøtt og sliten.Skulle ikke forundre meg om at det bare går rundt enda en gang til neste eggløsning uten TR mellom :/ 

Gratulerer Tingeling!

Her er det fortsatt hvit test også. Synes nesten jeg kunne skimte en skyggestrek, men er nok sikkert bare ønsketenkning... fikk bittelitt rosa utflod på papiret i sted, nesten så det ikke var synlig, men det var der. Så da er sikkert spottingen i gang fra i morgen tenker jeg. er 7-8 dpo i dag, men pleier å begynne tidlig med spottingen... har fortsatt sykt ømme pupper, så ømme at jeg våkner mange ganger i løpet av natta. Hadde det vært resultatet av graviditet så hadde det jo vært greit, men når det bare er pms-tull så er det bare frustrerende!

Krysser fingrene for at det blir noen flere positive tester utover i uka! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...