Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 dpo her å kan nesten ikje vente til jeg er minst 12 dpo så jeg kan teste 😝 EL kom på 19, takk til du som tipsa om å teste to ganger! Jeg testa positivt på morgen 19, og negativt ettermiddag! hadde det ikke vært for at jeg hadde fri den dagen hadde vi ikke fått lagt inn aksjer på formiddag den dagen. Tiden vil vise om det gikk denne gangen men om det et sånn at EL er over så fort for meg er det kanskje ikke så rart det tar så mange PP.. Tvi tvi alle, håper på mange mars👶🏼

Jeg har iallfall testet 2 ganger om dagen etter blinkende smilefjes, blitt overrasket noen ganger over hvor fort jeg har fått blankt 😊igjen..

Zarina, synes dpo er så kjedelig, det skjer jo ingenting.. Ingen testing på maange dager, sex'en blir litt "bortkastet", livet står rett og slett litt på stedet hvil....

Endret av Parasoll☀️

Jeg aner egentlig ikke når jeg hadde EL. Syklusen har variert nå mellom 26-30 dager. Trodde kanskje jeg ville få EL på lørdag, men tror det må ha vært på onsdag.. Så jeg er ca 3-5 dager dpo. Jeg skal bryllup på lørdag, så her blir det testing fredag og lørdag. Laaaange dager😆 ingen festeblødning, men ømme pupper(som jeg alltid får uansett) og av og til smerter i livmorområdet☺️

Hehe, har det på akkurat samme måte, Parasoll! El var 6 dager forsinket denne gangen, derfor jeg er glad for å være i dpoland ;) Da er man i det minste på rette siden. Man blir en smule overfokusert av denne prøvingen, klarer liksom ikke tenke på så masse annet. Går bare å kjenner etter symptomer og teller dager til testing. Jeg kommer nok til å teste allerede på lørdag fordi jeg skal på fest... Vet jo at det sikkert er aaalt for tidlig til å få utslag, men må liksom prøve. Kommer nok til å ta et par glass vin for syns skyld for orker ikke maset rundt om vi er gravide. Er kun to venninner som vet at vi prøver, og vil gjerne holde det slik fordi familen min ville mast vettet av meg hvis de visste...

Annonse

Hehe, har det på akkurat samme måte, Parasoll! El var 6 dager forsinket denne gangen, derfor jeg er glad for å være i dpoland ;) Da er man i det minste på rette siden. Man blir en smule overfokusert av denne prøvingen, klarer liksom ikke tenke på så masse annet. Går bare å kjenner etter symptomer og teller dager til testing. Jeg kommer nok til å teste allerede på lørdag fordi jeg skal på fest... Vet jo at det sikkert er aaalt for tidlig til å få utslag, men må liksom prøve. Kommer nok til å ta et par glass vin for syns skyld for orker ikke maset rundt om vi er gravide. Er kun to venninner som vet at vi prøver, og vil gjerne holde det slik fordi familen min ville mast vettet av meg hvis de visste...

I dpo land lever jeg ganske normalt, orker ikke å leve som "gravid", skuffelsen blir så mye større hvis det ikke er blitt klaff.. Og der mest irriterende med prøving, må jo være forsinket EL!

Annonse

http://tinypic.com/view.php?pic=x4qat1&s=8#.VYjg2lIzeJJ

Tro det kun er skugge el ser dokke noko

Ser den:) Og siden du har dårlig følelse vil spira sitte😃😃 Heier på deg👍

Denne mnd hadde jeg null tro. Slutta på Folat da jeg følte jeg hadde spist det i en evighet. Og forberedt på ivf i juli/august. Var jo ikke mulig å få te sjøl, allefall ørliten sjange.

Gla jeg ikke drakk på sommerfesten fredag og kun en ørliten sup av vinglasset til naboen lørdag. Unnskyldte meg med at jeg ikke liker vin ( noe jeg faktisk ikke gjør).Trodde oppriktig at testene var pakket feil pga veldig sterk test 6 dpo. El- dag må være riktig pga el-tester og temping.

Positiv digital i dag og sterke strimmel. Jubler ikke men glad😃 Oppblåst og trett, småuggen men verdt det. Lykke til jenter😃👍

Endret av Krilor

Ser den:) Og siden du har dårlig følelse vil spira sitte😃😃 Heier på deg👍

Denne mnd hadde jeg null tro. Slutta på Folat da jeg følte jeg hadde spist det i en evighet. Gla jeg ikke drakk på sommerfesten fredag og kun en ørliten sup av vinglasset til naboen lørdag. Unnskyldte meg med at jeg ikke liker vin ( noe jeg faktisk ikke gjør).Trodde oppriktig at testene var pakket feil pga veldig sterk test 6 dpo. El- dag må være riktig pga el-tester og temping.

Positiv digital i dag og sterke strimmel. Jubler ikke men glad😃 Oppblåst og trett, småuggen men verdt det. Lykke til jenter😃👍

Så moro Krilor!

Krysser fingrene for deg Slurpå!! ..du vet hva de sier, alle gode ting er 7 😉😀

Ser den:) Og siden du har dårlig følelse vil spira sitte Heier på deg

Denne mnd hadde jeg null tro. Slutta på Folat da jeg følte jeg hadde spist det i en evighet. Gla jeg ikke drakk på sommerfesten fredag og kun en ørliten sup av vinglasset til naboen lørdag. Unnskyldte meg med at jeg ikke liker vin ( noe jeg faktisk ikke gjør).Trodde oppriktig at testene var pakket feil pga veldig sterk test 6 dpo. El- dag må være riktig pga el-tester og temping.

Positiv digital i dag og sterke strimmel. Jubler ikke men glad Oppblåst og trett, småuggen men verdt det. Lykke til jenter

Så moro Krilor!

Krysser fingrene for deg Slurpå!! ..du vet hva de sier, alle gode ting er 7

Topp at testene blir sterkere. Håper nurket klorer seg godt fast.

0 symptomer og ingen filing, Er ikkje gira og teste slik testoman som jeg er. Er så negativ og drit lei på jobben. Tror det tar på når det ikkje klaffer og barre får kjemisk resultat gang på gang.

Er omtrent 7 dpo i dag. Klarte ikke å la være å teste. Selvfølgelig negativ, men jeg mister håpet med én gang.. Har aldri hatt tester i hus tidligere, men nå har jeg kjøpt flere fra nettet, fordi jeg ikke ville inn på det lokale apoteket flere ganger.. Og da klarer jeg ikke la være å teste!! Til å bli sprø av.. Nå skal jeg klare å holde meg unna frem til lørdag.

Vet hvordan det er!😖 jeg klarer heller alldri å vente men denne gangen skal jeg være minst 11 dpo før jeg tester.. Sjekk ut denne linken, interessant å se hvor tidlig/sent folk tester positivt..http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...