Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://i62.tinypic.com/2agu5nm.jpg

Veeeeldig svak strek. 2 tester. Burde vært sterkere nå med tanke på strek i går. Begynner å lure om de har pakka feil, eggløsningstester dette kanskje??😉😯😡

Har egentlig liten sjanse pga lite egg, mann dro bort 2 dager før el...

Annonse

Har testa med 3 ulike merker og det er kun en type som slår ut. 5 tester, en sterk og en svak i går+ 3 svake i dag. Cb+ negativ, strimmel negativ..... Vet ikke hva jeg ska tro, men tror nok det er noe feil med tester eller evt en type test som er mer sensitiv. Er da nok kjemisk pga sterk i går og senere svak😯😡

http://i61.tinypic.com/sy7zat.jpg

Bli gal!! Bedd på et glass vin på nabons balkong i kveld. Tror jo ikke det er noe...., men viss. Er levd delvis som gravid lenge og syns det er slitsomt når det ikke blir noe. Ingen problem å leve som gravid og ammende når men er det😉

Liten klage, men vet dere skjønner. Syns det er FANTASTISK med støtte fra dere😃👍

Skjønner veldig godt at du synes det er slitsomt, Krilor! Håper det klaffer for deg denne mnd. Er slitsomt å gå å vente hver mnd og liksom ha livet litt på vent på mange ting :( Fint å denne gruppa å klage til når ting er kjipt. Synes du skal ta deg en tur til naboen jeg. Du trenger jo ikke drikke hele glasset, men nippe litt til det?

Det er ikke en mulighet for at den sterke testen er feilpakket og egentlig er en el test da? Det kan jo forklare så sterk test noen få dager dpo?

Skjønner veldig godt at du synes det er slitsomt, Krilor! Håper det klaffer for deg denne mnd. Er slitsomt å gå å vente hver mnd og liksom ha livet litt på vent på mange ting :( Fint å denne gruppa å klage til når ting er kjipt. Synes du skal ta deg en tur til naboen jeg. Du trenger jo ikke drikke hele glasset, men nippe litt til det?

Det er ikke en mulighet for at den sterke testen er feilpakket og egentlig er en el test da? Det kan jo forklare så sterk test noen få dager dpo?

Takk:)

Nettopp det jeg tenkte. Tenker det ikke er mulig med så sterk test 6-8dpo el? Og vi hadde kun sex 2-3 dager før el ( mannen dro på jobb). Men mye er jo mulig....

Tenker kanskje alle er pakket feil, da alle i denne 5-pskken er svakt strek, ingen andre typer (cb+ og strimmel).

Annonse

Mannen har kjøpt EL-tester til meg fra Ebay, tenkte jeg skulle prøve å ta en i morgen. Noen som har noen tips og råd i forhold til EL testing? Aldri gjort det før 😅

Jeg bruker kun CB sine, begynner å teste på ca dag 10 etter første mensdag. Morgenurin. Når jeg får første blinkende smilefjes, så begynner jeg å teste på kveld også til jeg får fast smilefjes. Venter med å ha sex til fast smilefjes, ellers blir det så mye styr. Ble gravid på første forsøk med førstemann, og på 4. nå sist, med den metoden der. Endte dessverre må i en SA, så vi er prøvere blitt igjen. Har gått til innkjøp av EL- monitor, men må vente til mensen kommer, før jeg kan begynnen å bruke den

Mannen har kjøpt EL-tester til meg fra Ebay, tenkte jeg skulle prøve å ta en i morgen. Noen som har noen tips og råd i forhold til EL testing? Aldri gjort det før

Jeg trives best med billigtestene har jeg funnet ut. Cb funker dårlig for meg... Eneste tips jeg kan gi i forhold til testing er å huske at testene ikke er positive før de er like sterke eller sterkere enn kontrollstreken :) Også kan man bli rimelig testegal når el ikke kommer den dagen man trodde :P testene er ikke defekte, man har bare ikke el! Haha, jeg klarer fint å lure meg selv der og plutselig har jeg testet flere ganger i løpet av en dag :P Heeelt håpløs! :D

http://i60.tinypic.com/2rr1oao.jpg

Går riktig vei dette😃😃

Begge disse var negativ på lørdag, men nå positiv. Kanskje dårlig bilde....

Jubler ikke veldig høyt enda da det er 1-3 dager før ikm, men tenker uansett hva som skjer er det mulighet.😊

Lykke til slurpå 👍👍

Noen som har symptomer?

Her er d stikkinger i livmor av og til. Såre brystvorter som gikk over etter 1 dag.

Så med andre ord.. fint lite..

Er 7 dpo så kan vel ikke forvente noe annet heller 😂

Endret av Nelly82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...