Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg forventer ikke eggløsning før mot helgen, men nå fikk jeg ELslim, tror jeg.. Har aldri tenkt på slim før, så jeg vet ikke helt hvordan det skal være. Men det var helt blankt og seigt. Når er eggløsning i forhold til slim. Samme dag, eller senere?

Jeg har el slim fra 3 til 4 dager. Siste dagen så er jeg veldig våt der nede og da er nok egget på veg til befruktning. El slim hjelper svømmerne fram til egget.

Fortsetter under...

Jeg forventer ikke eggløsning før mot helgen, men nå fikk jeg ELslim, tror jeg.. Har aldri tenkt på slim før, så jeg vet ikke helt hvordan det skal være. Men det var helt blankt og seigt. Når er eggløsning i forhold til slim. Samme dag, eller senere?

Jeg har el slim fra 3 til 4 dager. Siste dagen så er jeg veldig våt der nede og da er nok egget på veg til befruktning. El slim hjelper svømmerne fram til egget.

3-4 dager før EL? Ok. Da stemmer vel det med at EL er nærmere helga.☺️

Hei! Henger meg på her jeg, første gang på forum  :D 

Har IKM 27.06, og HÅPER virkelig at dette er måneden alt klaffer. Har snart forsøkt i et år, begynner å bli frustrert av dette her altså...  :forvirret: 

Har vært i et forferdelig ustabilt og ganske dårlig humør siden EL, skjønner ikke hva jeg er så irritert for  :overrasket:
Og trøtt (men det er jeg forsåvidt hele tiden, bare ikke SÅ trøtt!). Tok meg selv i at jeg var på tur til å falle i dyp søvn sittende fremfor PC på kontoret i dag. I går sovnet jeg også sittende mens jeg jobbet på PC! Aldri opplevd makan  :fnise: 
Tørket lyserosa på papiret i dag (5-6 DPO), men ellers ingen symptomer på at det har klaffet. 
Meeeen jeg får holde motet oppe å håpe i det lengste, en mars-baby hadde passet meg perfekt!  :gravid: 

Gøy å høre om noen av dere andre merker noen rare ting nå fremover mot IKM  :smilbla: 

Anonymous poster hash: 6259c...766

Annonse

Hei!

Jeg prøver meg på denne IKM- gruppen

Jeg er ei jente på 32, har en sønn på 1 1/2 år. Traff på første forsøket med ham. Nå er vi i pp5, hadde en tidlig SA for 2 uker siden. Testet med CB digital EL, fikk fast smilefjes i dag. Ingen slim, så litt usikker på om deg faktisk er EL på gang. Hadde uansett sex i kveld, kommer til å ha det annenhver dag ca de neste dagene.. Setter IKM på 04.07, så får vi se hvirdan dette går. Så spennende at det er så mange som tester etter EL her inne 😊

http://i58.tinypic.com/scs869.jpg

Ser dåkk streken?

Kom fram med en gang..... Er bare 6-dpo ( mener jeg). Skulle på sommerfest på jobb og testa bare for å være sikker, i tilfelle jeg ville ta meg ei cider til maten.

Har opplevd falske tester tidligere, men ikke så tydelig. Må ta en ny senere i dag.

Annonse

http://i58.tinypic.com/scs869.jpg

Ser dåkk streken?

Kom fram med en gang..... Er bare 6-dpo ( mener jeg). Skulle på sommerfest på jobb og testa bare for å være sikker, i tilfelle jeg ville ta meg ei cider til maten.

Har opplevd falske tester tidligere, men ikke så tydelig. Må ta en ny senere i dag.

Jeg så streken med en gang. Jeg ville tippa på positiv test der☺️ Krysser fingrene for deg!!

Den ser jo veldig positiv ut, Krilor! Krysser fingrene for deg at det holder hele veien :)

Her ble cb digital positiv i dag, men fortsatt ikke billigtestene... Igjen... Har i det minste masse murringer, så regner med at el kommer i morgen eller søndag. Hvis El blir på søndag så hører jeg egentlig hjemme i uke 28, men blir her hos dere jeg :)

Ha en fin dag alle sammen!

Da er IKM 1 juli. Fikk sterk positiv eggløsningstest 17 juni med sengekos samme kveld. EL slimet var på plass og full pakke. Får bare vente og se. Skal ikke ha noen forhåpninger her denne gangen og heller bare ta det som det kommer. 

Tok 2 nye tester nå i formiddag og ser ikke positiv ut....kan kanskje ane noe men...Blir nok ikke drikke cideren uansett, men irriterende om test er feil. Har opplevd det tidligere. Er litt sliten av å ha livet "på vent". Ingen problem å være avholds altså, er jo vant te det og koser meg. Men lei av å vente/håpe på spire. Dere skjønner.

Ny test i mårn el søndag.Håpe😉

Endret av Krilor

Ja jenter, nå som vi alle er prøvere, gjør dere noe mer ut av det enn å "bare" planlegge samleie? Jeg selv har gått til innkjøp av "en hel serie" av hudpleieprodukter, synes det er så godt å ta bedre vare på meg selv i denne perioden. Jeg velger å kose meg i prøveperioden, i stedet for å stresse. Sannsynligvis så ender vi på kun to barn, så nyter å være prøver, spesielt siden vi traff blink på første forsøk med sønnen vår. Og bare det å ta folsyre + diverse hver dag blir et koselig ritual. Det er fint å planlegge baby 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...