Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tenkte begynne testinga nå i helga. Fikk første positive el test forrige lørdag. Så da ryker det noen strimmler med nå. Kjøpte 200 stk for 200kr på ebay. Så gjett om jeg koser meg med testinga. He he.

Jeg og kjøper i bøtter og span på ebay og. Koster jo nesten ingenting.

Har bestilt fra ebay for første gang for noen dager siden. Sto at levering skulle være mellom 11 og 18, så håper de er rett rundt hjørnet :) har bare to tester igjen og syns det er så kjedelig å måtte kjøpe på apoteket... I går var jeg og shoppa på helsekost. Er jo dum nok til å prøve ut kjerringråd, så da ble det kjøpt inn både bidronninggele og wild yam :P regner ikke med at det har så masse effekt, men tenker at det sikkert ikke kan skade :D Håpløst kvinnemenneske er jeg :P

Følger dere da jeg føler jeg har blitt litt "kjent"med dere😃 Ikm uke 26 og positiv el-test nå i ettermiddag. Aksjer lagt inn på onsdag sist da mannen dro på arbeid 8g er fraværende frem til tirsdag.

Håper på treff før vi starter ivf i juli.

Lykke til damer😃😃

Annonse

Koselig at du fortsetter å henge med oss på uke 27 , slurpå :) Her har testene begynt å bli sterkere, så regner med at el kommer en gang mellom mandag og torsdag. Håper den ikke lar vente på seg, for mannen er dødssliten om dagen og egentlig ikke i baby making mode i det hele tatt... Men sta som han er så er det ikke snakk om å ta pause en mnd heller da. Blir noen aksjer i dag og så satser vi på annenhver dag frem til positiv test. Håper at det letter litt på stresset rundt prøvinga...

Hei! Har ikke gitt så mye lyd fra meg på en stund. Kom hjem fra Barcelona i natt. Godt å slappe av litt.

Hadde 30 dagers syklus forrige pp, så her er EL mot helgen. Kanskje fredag eller lørdag. Bør man hoppe til køys hver kveld, eller ha litt pauser også? Er veldig klar for marsbaby❤️ Har ikke begynt å teste etter EL. Har sagt til meg selv at hvis det tar mer enn 6 pp, så skal jeg begynne med det. Dette er pp 3.

Så merkelig.. denne mnd ingen tegn til EL. Bruker å ha masse slim.. ingenting nå.. bare tynt og masse 2-3 dager. Nå tørt.

Noen som vet noe?

Sånn har jeg hatt det denne mnd også! Hadde positiv cb digital i går, men negativ i dag. Billigtestene var sterke i går, men ikke positive og i morges var den så negativ som den kan få blitt. Har heller ikke hatt noe el-slim (kanskje bare en liiiten antydning) og pleier å ha en del mer enn det. Nå er det sahara der nede :legrine: ... Regner med at kroppen ikke klarte å slippe egget og forhåpentligvis får jeg el i løpet av uka... Vi legger uansett inn akskjer så godt som hver kveld, håper ikke el lar vente så lenge på seg, for dette er slitsomt :Gjesp:

Kanskje du har forsinket el, Nelly82?

Jeg forventer ikke eggløsning før mot helgen, men nå fikk jeg ELslim, tror jeg.. Har aldri tenkt på slim før, så jeg vet ikke helt hvordan det skal være. Men det var helt blankt og seigt. Når er eggløsning i forhold til slim. Samme dag, eller senere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...