Gå til innhold

Hva kjøper dere regelmessig i butikker som Europris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe dere kjøper regelmessig i billig butikker som Europris? Vi kjøper en stor pose med pasta på Europris, våtservietter for vasking av bad ol, noen ganger dopapir. Har sett at ikke alt er billigst der, noe er billigere på Rema. Nille er det stort sett kun garn, servietter og lys jeg kjøper, men også det i blant på Europris. Er bare de to vi har her, har f.eks ikke Sparkjøp. Kjøper i blant andre ting i disse butikkene men ikke regelmessig.

Anonymous poster hash: 18d3a...22e

Skrevet

Salmiakk, klorin, shampo og balsam, dusjsåpe, dopapir,

Anonymous poster hash: 8faa9...9ef

Skrevet

Smågodt på Europris. 

That's it. 

Anonymous poster hash: 9a8de...0d3
Skrevet

Salmiakk, klorin, shampo og balsam, dusjsåpe, dopapir,

Anonymous poster hash: 8faa9...9ef

Signerer. Og smågodt. De har det beste og billigste.

Anonymous poster hash: c6954...5a0

Skrevet

Dusjsåpe, hårspray, dopapir, vaskemidler, sokker, smågodt, hermetikk.... :-)

Anonymous poster hash: 2c6de...c77
Skrevet

Ja det er viktig med smågodt!!!!! Herlighet

Anonymous poster hash: 8c4c4...0d3

Skrevet

Dopapir, fryseposer, smågodt, stearinlys, skyllemiddel, lyspærer og oppvaskmiddel

Da vi holdt på med bleieavvenning kjøpte jeg barnetruser på Europris.

Anonymous poster hash: 0a969...429
Skrevet

Ja det er det. Herlighet *himler med øynene*

Anonymous poster hash: c6954...5a0

Skrevet

Risengryn og ripsgele :)

Anonymous poster hash: c7744...60e

Skrevet

Kjøper litt forskjellig småtterier, alt ettersom.

Men det vi kjøper fast er tørkepapir (de store rullene som selges enkeltvis, veldig bra)

samt smågodt:)

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Det var heller ikke det som var spørsmålet.

Jeg kjøper Palmolive sin dusjsåpe der, hamstrer når det er på tilbud :)

Skrevet

Pleide å kjøpe store pakker med ariel (nei, hva heter den igjen??) vaskemidler de hadde 4kg bokser før.

Anonymous poster hash: 91ce0...8f3

Skrevet

Jeg kjøper Trysil sokker, godteri, både smågodt og annet godteri, pastaskruer, makaroni og spagetti, opptenningsbriketter, plastservise til campingvogna, og arbeidsutstyr til kjøkkenet, dusjsåper, Shampo, balsam, klorin, sprayvask til bad, kjøkken og universal, julegavepapir og gavebånd, ringpermer, plastlommer, lim, kopiark, filmer og noen ganger batterier.

Skrevet

Kjøper smågodt og noen ganger div merkevarer som er på tilbud på Europris. På Nille handler jeg så og si aldri, det må i såfall være servietter og lys.

Har så dårlig erfaring med å handle der, det er jo bare ræl! Alt fra vaskebaljer til steketermometer blir ødelagt etter kort tid.

Skrevet

Trysilsokkene på vinteren.

Ellers smågodt hver lørdag, er der de har godt smågodt, og alltid ferskt.

Anonymous poster hash: 5d9e2...23c
Skrevet

Europris: engangshansker, opptenningsbriketter, div rengjøringsartikler, klesbaljer og annen oppbevaring, silikonslikkepott (som jeg elsker), smågodt, div såper om det er på tilbud.

Nille: kun lys. Liker veldig godt kubbelysene der, samt de telysene som brenner ekstra lenge.

Sparkjøp: kluter, dyner, puter, div sport om det er tilbud.

Anonymous poster hash: 3d290...0a6

Skrevet

Europris: engangshansker, opptenningsbriketter, div rengjøringsartikler, klesbaljer og annen oppbevaring, silikonslikkepott (som jeg elsker), smågodt, div såper om det er på tilbud.

Nille: kun lys. Liker veldig godt kubbelysene der, samt de telysene som brenner ekstra lenge.

Sparkjøp: kluter, dyner, puter, div sport om det er tilbud.

Sparkjøp - div *såper*

Skrevet

Risengryn og ripsgele :)

Anonymous poster hash: c7744...60e

Ååå, den ripsgeleen på Europris er kjempegod!!! Akkurat som hjemmelaget!! Fikk veldig lyst på den nå, må kjøpe snart tror jeg. ;-)

Anonymous poster hash: 2c6de...c77

Skrevet

Vaskepulver og tabletter til oppvaskmaskin kjøper jeg på europris.

Skrevet

Tja...kan være alt som er nevnt til nå(IKKE smågodt, ligger åpent i bokser, hoster lett over halve beholdningen kvaaalmt) pluss tepper, noe enkel pynt(stearinlys), malepensler pluss annet enkelt verktøy. Tror vi kjøpte en el. stiftemaskin en gang, virket bare en gang også..

Anonymous poster hash: 891ed...fe8

Gjest Antarctica
Skrevet

Så lite som mulig. Det meste der er er av drittkvalitet. Har gjort et unntak og kjøpt litt blomsterjord nå nylig, det kan vel ikke være helt galt.

Skrevet

Europris : Jeg kjøper alltid Palmolive dusjsåpe (de store flaskene) og elvital shampo når det er på tilbud der, kjøper det aldri andre steder.

Ellers kjøper jeg trysilsokker, 10-kroners sokker, strikka sokker, nudler, tørkepapr, dopapir, store pakker med bio-tex, engangshansker, skoovertrekk, kubbelys, plastkasser i alle fasonger, "hobbyting" som klistermerker, sølv/gull tusj, sjablonger osv, smågodt, storpakning med twix sjokolade, oppvasksvamper, oppvaskkoster og av og til matvarer som er på tilbud. Hmm, nå ble jeg litt overrasket selv over hvor mye det var :)

På nille handler jeg sjelden fordi butikken her jeg bor er liten, trang, rotete og ganske stusselig. Kjøper jeg noe der, så er det stort sett kubbelys

Sengetøylageret handler omtrent aldri noe aldri på, de har det samme begredelige utvalget år etter år

Sparkjøp : kjøkkenkluter, koppehåndkler og treningstøy

Anonymous poster hash: 5eb85...c4f
Skrevet

Div. Vaskeprodukter, slagsstøvler, div. Sommersko som vokses ut av fort, sommerting.

Og godis;-)

Anonymous poster hash: 23c41...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...