Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Er det noe dere kjøper regelmessig i billig butikker som Europris? Vi kjøper en stor pose med pasta på Europris, våtservietter for vasking av bad ol, noen ganger dopapir. Har sett at ikke alt er billigst der, noe er billigere på Rema. Nille er det stort sett kun garn, servietter og lys jeg kjøper, men også det i blant på Europris. Er bare de to vi har her, har f.eks ikke Sparkjøp. Kjøper i blant andre ting i disse butikkene men ikke regelmessig. Anonymous poster hash: 18d3a...22e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Salmiakk, klorin, shampo og balsam, dusjsåpe, dopapir, Anonymous poster hash: 8faa9...9ef
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Smågodt på Europris. That's it. Anonymous poster hash: 9a8de...0d3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Salmiakk, klorin, shampo og balsam, dusjsåpe, dopapir, Anonymous poster hash: 8faa9...9ef Signerer. Og smågodt. De har det beste og billigste. Anonymous poster hash: c6954...5a0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Dusjsåpe, hårspray, dopapir, vaskemidler, sokker, smågodt, hermetikk.... :-) Anonymous poster hash: 2c6de...c77
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Ja det er viktig med smågodt!!!!! Herlighet Anonymous poster hash: 8c4c4...0d3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Dopapir, fryseposer, smågodt, stearinlys, skyllemiddel, lyspærer og oppvaskmiddel Da vi holdt på med bleieavvenning kjøpte jeg barnetruser på Europris. Anonymous poster hash: 0a969...429
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Ja det er viktig med smågodt!!!!! Herlighet Anonymous poster hash: 8c4c4...0d3 Ja det er det. Herlighet *himler med øynene* Anonymous poster hash: c6954...5a0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Risengryn og ripsgele Anonymous poster hash: c7744...60e
Oktoberrose Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Kjøper litt forskjellig småtterier, alt ettersom. Men det vi kjøper fast er tørkepapir (de store rullene som selges enkeltvis, veldig bra) samt smågodt:)
Gjest Minnieropptatt Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Ja det er viktig med smågodt!!!!! Herlighet Anonymous poster hash: 8c4c4...0d3 Det var heller ikke det som var spørsmålet. Jeg kjøper Palmolive sin dusjsåpe der, hamstrer når det er på tilbud
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Pleide å kjøpe store pakker med ariel (nei, hva heter den igjen??) vaskemidler de hadde 4kg bokser før. Anonymous poster hash: 91ce0...8f3
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Jeg kjøper Trysil sokker, godteri, både smågodt og annet godteri, pastaskruer, makaroni og spagetti, opptenningsbriketter, plastservise til campingvogna, og arbeidsutstyr til kjøkkenet, dusjsåper, Shampo, balsam, klorin, sprayvask til bad, kjøkken og universal, julegavepapir og gavebånd, ringpermer, plastlommer, lim, kopiark, filmer og noen ganger batterier.
*Miss Marple* Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Kjøper smågodt og noen ganger div merkevarer som er på tilbud på Europris. På Nille handler jeg så og si aldri, det må i såfall være servietter og lys. Har så dårlig erfaring med å handle der, det er jo bare ræl! Alt fra vaskebaljer til steketermometer blir ødelagt etter kort tid.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Trysilsokkene på vinteren. Ellers smågodt hver lørdag, er der de har godt smågodt, og alltid ferskt. Anonymous poster hash: 5d9e2...23c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Europris: engangshansker, opptenningsbriketter, div rengjøringsartikler, klesbaljer og annen oppbevaring, silikonslikkepott (som jeg elsker), smågodt, div såper om det er på tilbud. Nille: kun lys. Liker veldig godt kubbelysene der, samt de telysene som brenner ekstra lenge. Sparkjøp: kluter, dyner, puter, div sport om det er tilbud. Anonymous poster hash: 3d290...0a6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Europris: engangshansker, opptenningsbriketter, div rengjøringsartikler, klesbaljer og annen oppbevaring, silikonslikkepott (som jeg elsker), smågodt, div såper om det er på tilbud. Nille: kun lys. Liker veldig godt kubbelysene der, samt de telysene som brenner ekstra lenge. Sparkjøp: kluter, dyner, puter, div sport om det er tilbud. Anonymous poster hash: 3d290...0a6 Sparkjøp - div *såper* Anonymous poster hash: 3d290...0a6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Risengryn og ripsgele Anonymous poster hash: c7744...60e Ååå, den ripsgeleen på Europris er kjempegod!!! Akkurat som hjemmelaget!! Fikk veldig lyst på den nå, må kjøpe snart tror jeg. ;-) Anonymous poster hash: 2c6de...c77
Leirha Skrevet 2. juni 2015 #21 Skrevet 2. juni 2015 Vaskepulver og tabletter til oppvaskmaskin kjøper jeg på europris.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #22 Skrevet 2. juni 2015 Tja...kan være alt som er nevnt til nå(IKKE smågodt, ligger åpent i bokser, hoster lett over halve beholdningen kvaaalmt) pluss tepper, noe enkel pynt(stearinlys), malepensler pluss annet enkelt verktøy. Tror vi kjøpte en el. stiftemaskin en gang, virket bare en gang også.. Anonymous poster hash: 891ed...fe8
Gjest Antarctica Skrevet 2. juni 2015 #23 Skrevet 2. juni 2015 Så lite som mulig. Det meste der er er av drittkvalitet. Har gjort et unntak og kjøpt litt blomsterjord nå nylig, det kan vel ikke være helt galt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #24 Skrevet 2. juni 2015 Europris : Jeg kjøper alltid Palmolive dusjsåpe (de store flaskene) og elvital shampo når det er på tilbud der, kjøper det aldri andre steder. Ellers kjøper jeg trysilsokker, 10-kroners sokker, strikka sokker, nudler, tørkepapr, dopapir, store pakker med bio-tex, engangshansker, skoovertrekk, kubbelys, plastkasser i alle fasonger, "hobbyting" som klistermerker, sølv/gull tusj, sjablonger osv, smågodt, storpakning med twix sjokolade, oppvasksvamper, oppvaskkoster og av og til matvarer som er på tilbud. Hmm, nå ble jeg litt overrasket selv over hvor mye det var På nille handler jeg sjelden fordi butikken her jeg bor er liten, trang, rotete og ganske stusselig. Kjøper jeg noe der, så er det stort sett kubbelys Sengetøylageret handler omtrent aldri noe aldri på, de har det samme begredelige utvalget år etter år Sparkjøp : kjøkkenkluter, koppehåndkler og treningstøy Anonymous poster hash: 5eb85...c4f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #25 Skrevet 2. juni 2015 Div. Vaskeprodukter, slagsstøvler, div. Sommersko som vokses ut av fort, sommerting. Og godis;-) Anonymous poster hash: 23c41...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå