Gå til innhold

Billig og flink tannlege i Oslo-området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann trenger sårt å fikse opp i munnen sin, og det kommer nok til å bli dyrt uansett. Men er det noen som har en relativt billig og flink tannlege i Oslo-området å anbefale?

Tar imot alle tips og "advarsler" med takk. 

Anonymous poster hash: b9183...871

Anonymous poster hash: b9183...871

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Connie Schär på Christiania Tannlegesenter på Grønland. Prisene der er helt greie. Så de kom ut sånn midt på treet i en tannlege-pristest VG eller noen hadde for litt siden, men det kan sikkert svinge litt etter hva man skal ha gjort. Moderne, fin og ren klinikk, trivelig og dyktig tannlege.

Anonymous poster hash: 07e64...b70
Skrevet

Røskerud, for et treffende navn :P

Skrevet

Jeg husker fra en oversikt i avisen nylig at den absolutt billigste tannlegen i Oslo holder til på Veitvet, jeg har aldri vært der men kjenner folk som har vært godt fornøyde. Styr i alle fall unna alle med Majorstutillegg.

Skrevet

Det liten skriver er helt korrekt. Tannleger betaler selvfølgelig husleie, og dermed har tannleger i dyre områder naturlig nok større utgifter som skal dekkes inn enn tannlegene som holder til i billigere strøk.

Ellers er tannhelse en veldig god indikator på sosioøkonomiske forhold, og tannleger blir gjerne best på det de gjør masse. Altså vil en tannlege på østkanten gjerne være god på akutte tilfeller og store reparasjoner, mens de på vestkanten ofte er bedre på estetikk, laminater, implantat etc. Kommer altså an på hva man skal ha gjort. Det viktigste er å finne en tannlege man trives med.

Et tips hvis økonomien er viktig er å sjekke tannlegehøyskolen eller de offentlige tannklinikkene.

Hilsen tannlege

Anonymous poster hash: 5769e...2ea

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...