Gå til innhold

Er det ikke litt r***a kvalitet på Name it?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er litt både og, noe holder i evigheten, mens knapper og dårlige sømmer forekommer... kjøper lite der selv

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg liker ikke Name it men det handler mer om design enn kvalitet. Finner veldig sjeldent noe fint der. Men bodyene sitter fint på slanke babyer!

Anonymous poster hash: 5c7ea...9ef
Skrevet

har aldri merket det, alt jeg har derfra har vert veldig bra :)

Skrevet (endret)

Der er enten eller med name it føler jeg. De litt rimeligste plaggene holder langt fra så godt som de litt dyrere.

Spes de genserene til typ 79,- kr, holder ikke lenge.

Endret av Gulltopp med Knoll og Tott
Skrevet

Har god erfaring med klær derfra. Personale derimot.. De er det rævva kvalitet på..

Anonymous poster hash: f3e86...294

Skrevet

Jeg har god erfaring fra name it, og jeg trommer ALT!

Annonse

Skrevet

Jeg liker fasongen på bodyene, men det hjelper lite når det ikke tåler tromling. Da faller printet av, i hvert fall innvendig.

Ting som ikke kan tromles har jeg sluttet å kjøpe.

Merke som jeg er mest fornøyd med er faktisk coop friends. Verdens mykeste og deiligste bodyer og nattdrakter :)

Skrevet

Jeg er igrunnen ganske fornøyd med name it, sett bort i fra at bodyene blir fort for smale og trange, selv om det passer i lengden. Vasker på 40 grader. Ellers synes jeg de har veldig god kvalitet!

Anonymous poster hash: 3de7f...959
Skrevet

Har god erfaring med klær derfra. Personale derimot.. De er det rævva kvalitet på..

Anonymous poster hash: f3e86...294

Da lurer jeg om vi går i samme butikk :P

Skrevet

Coop crossbow har bedre passform en friends syns jeg, så holder fargene seg bra selv etter mange vask. Bedre en H&M også :)

Anonymous poster hash: 527de...c5d

Skrevet

Det er overpriset. Men har ikkje dårleg erfaring.

Anonymous poster hash: d8b94...efe

Skrevet

Klærna derfra passer ikke sønnen vår, de er så smale og han er vanlig babytykk. Så har hatt veldig få plagg derfra men de virker greie.

Anonymous poster hash: c5d03...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...