Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Synes alt jeg har kjøpt derfra til babyen rakner, blir hull i, mister farge, mister fasong etc. Trodde jo det skulle være ok kvalitet, ikke akkurat sånn at babyen har rukket å slite ut klær når det er ny størrelse hver måned omtrent. Anonymous poster hash: b4378...7e6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Har god erfaring med Name it Anonymous poster hash: 51949...7b0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Fasongen har jeg ingenting å utsette på, men det gikk hull temmelig kjapt (raknet i knappene på bodyene), og det kunne ikke i tørketrommel pga sånne print de hadde på. Hvorfor ikke bruke print som alle andre, som går fint i tørketrommel? Så jeg kjøper ikke tøy fra Name it, men det hender barnet får det i gave. Anonymous poster hash: b99ba...d14
aanonym Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Har kjøpt mye fra Name It til mine barn de siste femten årene, og har vært veldig fornøyd ned det aller meste.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Tvert i mot har jeg bedre erfaring med disse klærne enn mange andre. Anonymous poster hash: fe217...085
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Har også god erfaring ned dem, feks er strømpebuksene derfra de eneste som ikke er slitt ut på knærne (barn i krabbealder). Anonymous poster hash: c851d...dd4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Synes alt jeg har kjøpt derfra til babyen rakner, blir hull i, mister farge, mister fasong etc. Trodde jo det skulle være ok kvalitet, ikke akkurat sånn at babyen har rukket å slite ut klær når det er ny størrelse hver måned omtrent. Anonymous poster hash: b4378...7e6 Jeg har samme erfaring som deg. Kjøper ikke klær der lenger. Anonymous poster hash: 0cd22...8fd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har vært veldig fornøyd men jeg tromler det aldri, det jeg har tromlet har mistet fasong + blitt alt for lite. Anonymous poster hash: 58bcc...ced
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har kjempe god erfaring med klær fra name it. Har mye etter storesøster som er like fine nå. Anonymous poster hash: 87301...a71
Chl85 Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Sier meg enig når det kommer til hull på klærne. Spesielt ved knappene på bodyene... Utrolig irriterende.Blir relativt fort stygge i fargen også(og ja jeg vasker det riktig). Men det er ikke alle plaggene det er dårlig kvalitet på... Er bodyene som har vært verst her ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Vi har hatt mye klær derfra og har vært veldig fornøyde. Ingen barneklær går i trommel, for da krymper de, så har aldri tenkt noe over det. Anonymous poster hash: 0260c...aa1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Kvaliteten synes jeg er grei, men kjøper ikke bodyer derfra da de er smale som pølseskinn. Anonymous poster hash: a3209...28e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Jeg holder meg unna name-it ull. Det nupper etter en gangs bruk.. Anonymous poster hash: 8ebc6...f72
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #16 Skrevet 1. juni 2015 HI her. Da har jeg kanskje vært uheldig. Har ikke strømpebukser derfra (ser mange skryter av dem her), men bodyer, kjøredress, jakker etc. Er nøye på å vaske riktig, likevel har mange plagg gått opp i sømmene, krympet, blitt misfarget. Hadde også lue og votter i ull som ifølge vaskeanvisningen tålte ullvask, men selv på laveste temperatur ble det ødelagt. Og det var jo flere hundre kroner ut av vinduet. Anonymous poster hash: b4378...7e6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #17 Skrevet 1. juni 2015 Har bare god erfaring med klær fra NameIt, og jeg er ikke spesielt nøye på å følge vaskerådene heller. Anonymous poster hash: faeeb...bbb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #18 Skrevet 1. juni 2015 Kjøper heller baby body, strømpebukser og pyjamas på coop obs. Myke og fine etter en vask og holder seg bra. Anonymous poster hash: 527de...c5d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #19 Skrevet 1. juni 2015 Jeg synes kvaliteten på småbarnsklærne derifra ikke er så bra, men klær til større barn har jeg ingenting å utsette på. Masse fint har de og Anonymous poster hash: 9ab74...d05
☆☆☆ Skrevet 1. juni 2015 #20 Skrevet 1. juni 2015 Har god erfaring med Name It, faktisk spesielt bodyane. Dei held fasongen godt i vask. Tromlar stort sett ikkje, men dei har tolt ei og anna runde der også.
Elsker livet Skrevet 1. juni 2015 #21 Skrevet 1. juni 2015 Når dere sier det. De flerpakningene med bodyer var ikke gode. Men jeg har virkelig likt de andre bodyene. De har sett nette og pene ut på mine barn, i tillegg har det vært mye strech slik at jeg ikke føler de strammer selv om de er tettsittende. Men trykket har gjerne forsvunnet etter en stund, og de med broderier har den lappen på innsiden løsnet etter noen vask. Da er de ubrukelige etter min mening, for broderiene vil skrape mot huden.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #23 Skrevet 1. juni 2015 Jeg liker ikke bodyene der, synes de ser fort utvasket ut og er veldig trange. Men synes klærne til større barn er bra, spesielt vinterdresser har vi vært godt fornøyde med (eldste er 9). Anonymous poster hash: 2f5fb...bc8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #24 Skrevet 1. juni 2015 Synes name it klær har god kvalitet, og jeg har kjøpt mye derfra, over flere år. Lite hull. Verre med Hm, for å si det slik... Anonymous poster hash: 518c0...c43
Mor di! Skrevet 1. juni 2015 #25 Skrevet 1. juni 2015 Bodyene sitter som støpt på vår lange, smale jente. Og kan ikke huske at jeg har vært nevneverdig misfornøyd - syns klærne er pene og rimelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå