Gå til innhold

Kjøpe 7mnd gammel valp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette "for seint"? Erfaringer rundt dette?

Anonymous poster hash: eeec4...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hunden. Min var 15 mnd da jeg overtok ham. Har hatt ham i et år nå, han er den perfekte hund for meg.

Anonymous poster hash: 4cf89...ee4

Skrevet

Det kommer vel an på grunnlaget til hunder. Vi kjøpte ved 7 mnd alder. Kunne ikke bedt om en bedre hund. Veloppdragen (stort sett), hengiven og snill som dagen er lang. Elsker barn og voksne.

Vi var glad for å få en allerede stueren hund med rolig gemytt da vi har flere barn.

Skrevet

Takk for svar. Den bor nå hos oppdretter med andre hunder. Mest bekymret for at den skal bli trist over å bli alene som hund, og den er ikke vant med barn. Men tenker det er positivt at feber stueren og ikke lenger en baby.

Skrevet

Hvis dere ikke har noen erfaring med hund ville jeg ikke gjort det. En valp på 7 mnd begynner å bli ganske utfordrende (kommer litt an på rase da, men) siden den nærmer seg tenårene. 

Har dere grei erfaring med hund så sier jeg bare kjør på :)

Anonymous poster hash: d0e49...777
Skrevet

Om den kommer fra en seriøs oppdretter som f.eks har behold valpen med tanke på at den egentlig skulle brukes i avl/utstilling. Og om de har lagt ned jobb på den. Da hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter. 

Anonymous poster hash: 39390...445
Skrevet

Det er en Cavalier king charles spaniel. Oppdretter selger pga litt underbitt. En seriøs oppdretter og vi er middels vant med hund.

Tenker det er deilig at den kanskje sover hele natten, men kan ha pådratt seg noen uvaner iforhold til at den aldri er alene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...