Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisan :) etter mye frem og tilbake før vi endelig har fått klarsignal for å starte opp :D

Etter UL for noen dager siden så skulle jeg bare hente ut sprøytene og div så starte opp nå når TR kom.. siden de stenger avdelingen for sommeren 13 juli :( så er siste sjanse for oppstart 15juni..

Min TR skulle vært kommet i går.. den kommer alltid gjerne før tiden eller på dagen.. bare en gang har jeg havnet på at TR ikke kom på 3 uker... hva burde jeg gjøre?? føler det ikke blir noe på oss før i september da...  det har vært snakk om en gang før å prøve provera om TR ikke kom.. burde jeg kanskje ringe å høre om det nå? eller enda bare vente?? tror ikke jeg er gravid for vi har prøvd i vel 1,5år nå.. og har ingen tegn i det hele tatt...

jeg er litt stressa og hele pakken nå når den ikke har dukket opp som avtalt :P

Fortsetter under...

Du kan jo høre med klinikken, vil tro de ber deg vente og se om mensen er forsinket noen dager. Om du får provera må du starte ganske med en gang for å komme igang før sommerstengt, man går på tabelettene i ti dager-så tar det noen dager før blødningen kommer. To til fire dager etter siste tabelett har jeg fått blødning.

Anonymous poster hash: 93eba...e02

Du kan jo høre med klinikken, vil tro de ber deg vente og se om mensen er forsinket noen dager. Om du får provera må du starte ganske med en gang for å komme igang før sommerstengt, man går på tabelettene i ti dager-så tar det noen dager før blødningen kommer. To til fire dager etter siste tabelett har jeg fått blødning.

Anonymous poster hash: 93eba...e02

ja det var jeg fryktet.. derfor jeg ville høre med dem.. for venter jeg enda lengere med å høre så blir det for seint.. ah typisk TR å holde på sånn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...