Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Er i uke 38 og skal ha fÞrste barn. I dag oppdaget jeg lyselyserosa/brunt utflod pÄ lakenet og pÄ papiret nÄr jeg tÞrket meg etter toalettbesÞk. Kjente pÄ smÄsterke mensensmerter i dag tidlig.. Hadde samleie i gÄr kveld, men aldri blÞdd noe eller hatt slikt utflod. Mannen har kjent oppi de siste dagene at det er en tapp i midten inni skjeden helt oppi. Noen som har erfaring med lignende ?  Anonymous poster hash: fbe44...269
Marsch83 Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Kan vĂŠre slimproppen din som lĂžsner âșïž Tegn pĂ„ fĂždsel snart.... Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Spennende, hÄper det! Men det var veldig lite.. MÄ vel se ann i lÞpet av dagen hvordan det utvikler seg med utflodet. Men dette med hva mannen kjenner oppi skjeden, er det tegn pÄ noe er snart pÄ gang?  Anonymous poster hash: fbe44...269
Leirha Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Kan vÊre slimproppen som begynner Ä lÞsne og livmorhals som begynner Ä utvide seg, det er jo tegn pÄ fÞdsel snart, men kan allikevel gÄ noen uker.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Noen andre med erfaring av samme opplevelse? men nÄr man kjenner i skjeden at det er som en kule pÄ et par cm som ligger helt inni der, er det da modning eller?  Anonymous poster hash: fbe44...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ